abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86460824
weet dat het een gevoelig onderwerp is ( durf het eigenlijk niet te plaatsen maar doe het toch neem me niet kwalijk) maar ik krijg het idee dat steeds meer jongens homo of biseksueel zijn.
Mensen die ik bijvoorbeeld ken sturen in eens kusjes naar elkaar op hyves? Of ze maken zich ineens heel erg druk om elkaar.
Sorry maar is het echt zo geworden dat er meer jongens uit de kast komen ?
Hoor ook vaak verhalen waar ik echt van denk WTF dit was 10 jaar geleden echt niet normaal.
Ik weet het is een gevoelig onderwerp maar is dit echt zo ?
Is de jeugd echt gay aan het worden of lijkt het maar zo? Zie ook vaak van die jongens met skinny jeans en een roze polo shirt en ook zon kapsel. Dat zag je 5 jaar geleden echt nooit.
lol
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 14:33:17 #2
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86460943
Je zegt het zelf al: er zijn niet meer homo's maar ze komen gewoon uit de kast in deze gelukkig tolerante tijden. Laat ze toch, iedereen is wie hij/zij is!
Are you fokking to me?
pi_86460965
Waarom maak je je hier druk om?
quote:
Of ze maken zich ineens heel erg druk om elkaar.
Kennelijk ben je zelf ook homo :')
Google is your friend, abuse your friends
pi_86460967
Is het juist niet zo dat metrosexueel weer uit is en retrosexueel weer in -O- :?

Het is gewoon trendgevoelig :z
  FOK!Babe woensdag 15 september 2010 @ 14:35:10 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86460995
Vroeger was het juist de normaalste zaak van de wereld.
pi_86461000
Voor iemand die het woord nog niet kan spellen maak je je behoorlijk druk :')
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_86461203
Kerel, echt waar :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86461258
Gaat het je nou er om dat meer mannen seks hebben met mannen, of gaat het je er om dat mannen zich minder stereotype mannelijk gedragen?
pi_86461305
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef Dipkip het volgende:
Gaat het je nou er om dat meer mannen seks hebben met mannen, of gaat het je er om dat mannen zich minder stereotype mannelijk gedragen?
Beide niet, TS maakt een vergelijking met vroeger en vraagt zich af hoe het komt dat mannen steeds meer zichzelf naar mannen toe trekken - op zoek naar de oorzaak ervan.
pi_86461382
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:43 schreef Metalfrost het volgende:
Beide niet, TS maakt een vergelijking met vroeger en vraagt zich af hoe het komt dat mannen steeds meer zichzelf naar mannen toe trekken - op zoek naar de oorzaak ervan.
Er staat toch echt HOMOSEKSUALITEIT (maar dan zeer slecht gespeld) in de titel en hij plaatst het in SEX dus je mag toch aannemen dat seks er iets mee te maken heeft.

Anders schopje R&P + name change.
pi_86461513
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Er staat toch echt HOMOSEKSUALITEIT (maar dan zeer slecht gespeld) in de titel en hij plaatst het in SEX dus je mag toch aannemen dat seks er iets mee te maken heeft.

Anders schopje R&P + name change.
Of naar LIF - als de 'mode' of 'trend' er iets mee te maken zou kunnen hebben.
  woensdag 15 september 2010 @ 14:50:41 #12
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_86461532
Ik mis godverdomme ook de tijd dat mannen nog mannen waren! Baard laten staan, op jacht om vreten op tafel te krijgen, wijfen achter het fornuis trappen! Gewoon die goede ouwe tijd!
Kus ;)
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_86461534
Is het normaal als je het 1 keer met een jongen doet en daarna nooit meer ?
want ik krijg het idee dat je het gewoon een keer moet doen zodat je later geen zorgen hoeft te maken dat je miss buitengesloten word. Dan heeft iedereen het al een keer gedaan en ik niet. Lijkt me echt erg. Ik ben geen homo ofzo! Maar ik heb zon gevoel dat het ergens wel goed is :S
Is het gek dat ik dit denk ?
lol
pi_86461654
dit topic is al eens aangemaakt.

Stijging homoseksualiteit?

mensen zullen zich toch altijd oneens blijven over dit thema.
pi_86461721
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:50 schreef adenisi het volgende:
want ik krijg het idee dat je het gewoon een keer moet doen zodat je later geen zorgen hoeft te maken dat je miss buitengesloten word. Dan heeft iedereen het al een keer gedaan en ik niet. Lijkt me echt erg. Ik ben geen homo ofzo! Maar ik heb zon gevoel dat het ergens wel goed is :S
Je bent 'lid' van een groep en bent bang buitengesloten te worden als jij niet doet wat de anderen wél doen?
pi_86461751
quote:
wat maakt het uit of het gek is. doe gewoon waar jezelf zin in hebt. je hoeft toch niet overal een stempel op te plakken. misschien bevalt het je, misschien vind je er ook geen ruk aan. maar als jij het echt eens wilt proberen, doe het dan gewoon. maar als je het doet doe het dan wel omdat je er zelf nieuwsgierig naar bent, en niet omdat iedereen dat eens geprobeerd ''moet'' hebben. je ''moet'' namelijk helemaal niks!
pi_86462261
quote:
Je zit gewoon te trollen man. Hoe strak de spijkerbroeken ook worden gedragen het is echt geen standaard praktijk dat je naast een blackberry ook homoseks moet hebben om er bij te horen. Geloof dr geen kaalgeschoren reet van.
pi_86462469
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je zit gewoon te trollen man. Hoe strak de spijkerbroeken ook worden gedragen het is echt geen standaard praktijk dat je naast een blackberry ook homoseks moet hebben om er bij te horen. Geloof dr geen kaalgeschoren reet van.
je wordt eerder buitengesloten als je homoseks hebt dan wanneer je het niet hebt. dat is in elk geval zo bij de mensen waarmee ik omga. ik weet niet met wat voor types adenisi omgaat, maar als hij echt bedoelde te zeggen dat hij bang is dat hij misschien buitengesloten wordt om het feit dat hij het nog nooit met een jongen heeft gedaan... nou dat is gewoon bullshit :')
pi_86464305
Homo's zijn chill. Je kunt tenminste met ze praten over meisjesdingen :D
pi_86465132
stijgen met ei :')
pi_86465341
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:06 schreef pasopikbijt het volgende:
Homo's zijn chill. Je kunt tenminste met ze praten over meisjesdingen :D
meisjes zoals jij vind ik echt zo onwijs dom hè :')

je mag het dan wel in positieve zin bedoelen, maar je hebt gewoon keiharde vooroordelen. jij bent dus echt zo iemand die iedereen in hokjes deelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')