abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86663021
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef lololo het volgende:

[..]

De sorteermachines doen dat regelmatig ja, blijft er een brief steken *RIP!1!!* _O-

Yup, op de SMG :P
Dus geen harde goederen in een enveloppe versturen :P
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:17:33 #77
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_86664715
Soms controleert de douane dergelijke pakketten. Dan kan er inderdaad behoorlijk wat schade ontstaan.

Jammer dat ze er niet even een nieuwe doos om knallen; zo duur is dat immers niet.

Terechte klacht dus.
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
pi_86664937
Volgens mij doet de douane dat, en niet TNT. Moet je maar niet "Gift" op je dure spullen van honderden dollars zetten.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:54:50 #79
288558 mEATT
highDEAS.com
pi_86665539
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij doet de douane dat, en niet TNT. Moet je maar niet "Gift" op je dure spullen van honderden dollars zetten.
t was maar een flesje parfum van 20 euro hoor.. :')
pi_86665979
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef mEATT het volgende:

[..]

t was maar een flesje parfum van 20 euro hoor.. :')
Dat kan de douane toch niet ruiken?
Cool story, Hansel.
pi_86666147
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:29 schreef wikwakka2 het volgende:
douane doet dat niet hoor.. (althans, niet mijn ervaring)
wat zij doen is open snijden via de plak randen en dan weer dichtplakken met grote douane sticker
pi_86670178
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef lololo het volgende:
Het meest hilarische is dat die bol.com 'buspakjes' niet eens op een normale manier in een inzettas passen, dan moet je altijd gaan duwen en proppen en *scheur* gaat het dan maar al te vaak idd :D

Hoe TNT het voor elkaar heeft gekregen om tassen te laten ontwerpen waar hun eigen standaardmaten niet inpassen is beyond me overigens :')
_O-

Ik kreeg zojuist twee van die buspakjes van Bol tegelijk (denk dat dat goedkoper is dan een echt pakket voor twee boeken :? ). Gebeurt wel vaker. En iedere fucking keer stopt de postbode met veel pijn en moeite een van die buspakketten in onze brievenbus, en belt vervolgens aan met de heuglijke mededeling:

*) ik heb een pakketje voor u!!! *) Nou bedankt kerel. *) Er zit er ook nog een in de brievenbus mevrouw!! *)

:|W Mag ik vragen waarom u dan niet gewoon met twee pakketjes aanbelt? Ik bedoel, als u toch moet aanbellen?

*) Voorschriften mevrouw. Eerst de bus vol, dan pas aanbellen!! *)

Nou hebben wij al jaaaren dezelfde brievenbus, en al jaaaaren dezelfde postbode, maar die man moet dus iedere keer weer eerst dat ene pakket er in duwen, concluderen dat we nog steeds geen zwart gat in de brievenbus hebben gemonteerd, en dan aanbellen. Want: voorschriften -O-
pi_86670979
waarom heb je dan ook niet een normale brievenbus :')
pi_86677686
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

_O-
Feitelijk is het zo triest dat je er idd niet anders om kan doen dan lachen :')

quote:
Ik kreeg zojuist twee van die buspakjes van Bol tegelijk (denk dat dat goedkoper is dan een echt pakket voor twee boeken :? ). Gebeurt wel vaker. En iedere fucking keer stopt de postbode met veel pijn en moeite een van die buspakketten in onze brievenbus, en belt vervolgens aan met de heuglijke mededeling:

*) ik heb een pakketje voor u!!! *) Nou bedankt kerel. *) Er zit er ook nog een in de brievenbus mevrouw!! *)

:|W Mag ik vragen waarom u dan niet gewoon met twee pakketjes aanbelt? Ik bedoel, als u toch moet aanbellen?

*) Voorschriften mevrouw. Eerst de bus vol, dan pas aanbellen!! *)

Nou hebben wij al jaaaren dezelfde brievenbus, en al jaaaaren dezelfde postbode, maar die man moet dus iedere keer weer eerst dat ene pakket er in duwen, concluderen dat we nog steeds geen zwart gat in de brievenbus hebben gemonteerd, en dan aanbellen. Want: voorschriften -O-
Ik ga zelf 'soepel' met dat soort voorschriften om. Nou kan het voorkomen dat ik met mijn verstrooide kop niet door heb dat het niet gaat passen en eerst de post erin pleur om vervolgens het pakje er niet meer bij te kunnen krijgen :')

Als ik zie dat het niet gaat lukken: aanbellen uiteraard.
pi_86679132
kan er hier nog wel eentje aan toevoegen:

had een cdspeler verkocht, verpakt en verzekerd verzonden.. krijg ik zojuist een mail dat 't ding met scheve achterkant en slecht werkend loopwerk aangekomen is. ik baal hier echt heel hard van en denk dat een schadeclaim bij TNT het beste is. maar hoe of wat?
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_86681637
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 12:58 schreef mschol het volgende:
waarom heb je dan ook niet een normale brievenbus :')
Vanwege de voorschriften!!

Als je huis meer dan 10 meter van de straat af is, of als je een hek hebt natuurlijk, moet je zo'n losse bus gebruiken.
pi_86685322
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 16:50 schreef powerflux het volgende:
kan er hier nog wel eentje aan toevoegen:

had een cdspeler verkocht, verpakt en verzekerd verzonden.. krijg ik zojuist een mail dat 't ding met scheve achterkant en slecht werkend loopwerk aangekomen is. ik baal hier echt heel hard van en denk dat een schadeclaim bij TNT het beste is. maar hoe of wat?
Ik neem aan dat die verzekering er niet voor niks op zit...

Alhoewel :')
pi_86686520
TNT pakket - :'(
TNT post - ^O^
pi_89935645
En? Hoe is het afgelopen
pi_89937542
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef synnath het volgende:
En? Hoe is het afgelopen
heb maar na een tijdje compromis gesloten met de koper.. van TNT niks gehoord.

overigens moet de verkoper de claim indienen.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')