Je wil niet weten hoe er wordt gesmeten in de sorteercentra van TNTquote:Op woensdag 15 september 2010 14:05 schreef mEATT het volgende:
na 6 weken eindelijk mijn luchtje ontvangen van fragrancex.com
de levertijd duurt eigenlijks 1-2 weken volgens de site..jammer
postbode aan de deur, geeft het pakketje
krijg ik mijn pakketje open, verrot en gescheurd binnen
met een plastic zak eromheen![]()
ook zit er een sticker op ''opnieuw verpakt door TNT''
gelukkig was het flesje parfum niet kapot, alleen wat deuken in het doosje
[ afbeelding ]
in een stevige doos is er niks aan de hand, hoe hard ze ook smijten...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe er wordt gesmeten in de sorteercentra van TNT
het parfum-doosjequote:
ruikt nog goed, gelukkigquote:Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef wise het volgende:
check ff of het vloeibare wat in je flesje zit nog wel een geurtje is en geen kattepis.![]()
Ja TNT heeft geen geld meer hequote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef traveljunky het volgende:
TNT prutsers! Hoe kan je dat met een strak gezicht zo afleveren?
Ik kreeg vorige maand een doormiddengescheurde envelop, de ene helft tenminste. De rest was weg. Ook zo'n plastic zakje erom: dit is het dan.
Ook weleens gehad jaquote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef traveljunky het volgende:
TNT prutsers! Hoe kan je dat met een strak gezicht zo afleveren?
Ik kreeg vorige maand een doormiddengescheurde envelop, de ene helft tenminste. De rest was weg. Ook zo'n plastic zakje erom: dit is het dan.
niks mis met de sosiale werkplaats he mattie!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef Splutje het volgende:
TNT is bezig een sociale werkplaats te worden
Nee hoor, maar misschien is pakketjes inpakken nét iets te hoog gegrepenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
niks mis met de sosiale werkplaats he mattie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |