Ohjaquote:Op woensdag 15 september 2010 12:44 schreef Der_Rudi het volgende:
There is only one double oh seven...
Ben je nou echt zo dom?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja![]()
Dus je mag sowieso double oh zeggen![]()
?
Inderdaad, kijk maar eens naar Amerikaanse reclames, daar hoor je ze ook heel vaak zero zero zeggen wanneer ze het telefoonnummer zeggen.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef Krantenman het volgende:
Gewoon "zero" zeggen, dat schept het minste verwarring. "Oh" is spreektaal.
Zou dan eerder nought gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef RichardDawkins het volgende:
http://en.wiktionary.org/wiki/naught
Soms zeggen ze toch ook wel eens " nil " o.i.d. ?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef RichardDawkins het volgende:
In het Engels is het: six naught naught seven.
Maar ik wil het weten voor Engelandquote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef enilnomrow het volgende:
Aan het eind zeggen ze het telefoonnummer (zelfs inclusief 007)
Dat is alleen bij sportverslagen e.d.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Soms zeggen ze toch ook wel eens " nil " o.i.d. ?
Dat meisje is/klinkt Engels, dus deze commercial zal wel voor de UK-markt zijn. Dus deze standaard kun je aanhouden, lijkt me.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ik wil het weten voor Engeland
Zowel in Engeland als in de USA weten ze heus wel wat "zero" betekent hoor. Of je moet een volstrekte analfabeet aan de lijn hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ik wil het weten voor Engeland
Een analfabeet aan de telefoon die niet weet hoe hij 'zero' moet schrijven kan natuurlijk nog best weten wat het betekent.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:31 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zowel in Engeland als in de USA weten ze heus wel wat "zero" betekent hoor. Of je moet een volstrekte analfabeet aan de lijn hebben.
Ik wil gewoon weten hoe het officieel isquote:Op woensdag 15 september 2010 13:31 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zowel in Engeland als in de USA weten ze heus wel wat "zero" betekent hoor. Of je moet een volstrekte analfabeet aan de lijn hebben.
Zero dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten hoe het officieel is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |