abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86485436
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Machete is door Robert Rodriquez geregisseerd en jij verwacht realistische actiescenes?
dit :') !
pi_86485889
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ze hebben ooit met zijn tweeën (ze werken regelmatig samen, zie ook Sin City) het idee gekregen een film te maken genaamd 'Grindhouse' wat eigenlijk twee films zou worden, met neptrailers enzulks er tussenin geplakt om het leuke authentieke grindhouse sfeertje nog een keertje op te roepen. Na een tijdje werd besloten dat 2h30 niet gaat werken in de Amerikaanse dinner & a movie cultuur omdat het gewoon te lang is en hebben ze allebei hun eigen film gemaakt en de ongein zoals neppe trailers er gewoon bij laten zitten, om toch een beetje dat sfeertje te behouden. Vandaar ook de slechte kwaliteit film etc.

Machete was één van die trailers maar het ging dus om een grap, niet om een serieuze film en later is besloten er toch een film van te gaan maken wat je bijv kunt zien aan een paar stukjes uit de trailer die letterlijk in de film zijn geplakt terwijl ze eigenlijk helemaal niet goed pasten, zoals Danny Trejo die door de lucht vliegt met zijn motor met explosies op de achtergrond.
Aaaaaaah ik moet Machete nog zien. Toen ik die fake trailer zag dacht ik meteen "dat zou een dope film zijn als t echt zou zijn". Trujilo is masterlijk hahaha!

Ik vond Planet Terror en Death Proof allebij super, maar Death Proof vond ik toch beter geregisseerd.
pi_86486032
Net als Piranha 3D een ideale film voor een eerste date. :7
pi_86486185
Sowieso zijn er geen grotere bazen dan Danny Trejo _O_

Ga weg
pi_86487261
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef bonke het volgende:

[..]

ik verwachtte wel een film waar wat bloedige actie inzat, en dat zat er ook in maar de manier waarop het in beeld werd gebracht vond ik erg teleurstellend
het had wel een beetje reeeler gemogen
dus niet iemand zijn ingewanden eruit trekken en ermee het raam uitspringen alsof het een touw is, of in een explosie die motor met een minicun derop tevoorschijn zien komen die een tiental verspreide mannen neermaait :)
Dat klinkt anders best grappig.
signatuurloos
  donderdag 16 september 2010 @ 09:14:23 #56
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_86487947
Offtopic verwijderd
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_86487985
Probeer deze film anders een keer af te kijken:

Durf er 100 euro op te wedden dat het niet lukt
pi_86487993
quote:
Op donderdag 16 september 2010 03:35 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso zijn er geen grotere bazen dan Danny Trejo _O_

[ afbeelding ]
Kankervaak deze puss in elkaar gebeat in Def Jam, wat nou baas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')