Luxe deed ik toch al niet aanquote:Op woensdag 15 september 2010 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Logisch denken en gezond verstand zeggen mij dat het niet jouw fout is als je al diverse monteurs hebt laten komen. Maar zo werkt het helaas niet altijd huhIk hoop echt dat je gelijk krijgt!
Met 113 euro per maand kan je rondkomen (krap en geen luxe), van 30 euro niet. Dus dit is in ieder geval erg prettig.
Ik vind je een supermooi gezicht hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst in mijn leven foundation kopen![]()
Voel me echt zo'n lelijk eendje dat niets van make up weet
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind je een supermooi gezicht hebben.
Succes!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaaa
Nu de trein halen, fokking hell, this better be good!
goed ideequote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
600 gram gehakt, 49 balletjesdas 3 x voor 2 personen.
niet slecht al zeg ik t zelf.
50 was een mooier getal geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
600 gram gehakt, 49 balletjesdas 3 x voor 2 personen.
niet slecht al zeg ik t zelf.
even afbakken zo en dan 2 porties als ze afgekoeld zijn de vriezer in, met de saus die ik zo nog ga maken.quote:
ik hou van oneven nummersquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
50 was een mooier getal geweest
* Sarabi heeft een beetje autistische trekjes
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
even afbakken zo en dan 2 porties als ze afgekoeld zijn de vriezer in, met de saus die ik zo nog ga maken.
ideaal voor een 'geen zin om te koken maar wil niet de pizzaboer etc bellen' dag
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst in mijn leven foundation kopen![]()
Voel me echt zo'n lelijk eendje dat niets van make up weet
tomaten zijn deze week in de aanbieding bij de appie zag ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgende week weer 's kijken of de tomaten in de aanbieding zijn. Had bij de vorige pizzadag al extra saus gemaakt, en wat pastasaus kan ook geen kwaad..
Nynke ik lees dit nu pas, bedankt voor je hulp!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja! Die vriendin van me in Maastricht is al in Augustus naar Utrecht verhuisd, dus haar huis is al weg...
Ik heb nog even verder gekeken, en ik heb veel inschrijftijd bij het kamerburo, maar dat is niet overdraagbaar...M'n zusje weet ook niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |