Luxe deed ik toch al niet aanquote:Op woensdag 15 september 2010 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Logisch denken en gezond verstand zeggen mij dat het niet jouw fout is als je al diverse monteurs hebt laten komen. Maar zo werkt het helaas niet altijd huhIk hoop echt dat je gelijk krijgt!
Met 113 euro per maand kan je rondkomen (krap en geen luxe), van 30 euro niet. Dus dit is in ieder geval erg prettig.
Ik vind je een supermooi gezicht hebben.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga zometeen voor het eerst in mijn leven foundation kopen![]()
Voel me echt zo'n lelijk eendje dat niets van make up weet
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind je een supermooi gezicht hebben.
Succes!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaaaaaa
Nu de trein halen, fokking hell, this better be good!
goed ideequote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
600 gram gehakt, 49 balletjesdas 3 x voor 2 personen.
niet slecht al zeg ik t zelf.
50 was een mooier getal geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef DarkElf het volgende:
600 gram gehakt, 49 balletjesdas 3 x voor 2 personen.
niet slecht al zeg ik t zelf.
even afbakken zo en dan 2 porties als ze afgekoeld zijn de vriezer in, met de saus die ik zo nog ga maken.quote:
ik hou van oneven nummersquote:Op woensdag 15 september 2010 12:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
50 was een mooier getal geweest
* Sarabi heeft een beetje autistische trekjes
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
even afbakken zo en dan 2 porties als ze afgekoeld zijn de vriezer in, met de saus die ik zo nog ga maken.
ideaal voor een 'geen zin om te koken maar wil niet de pizzaboer etc bellen' dag
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
tomaten zijn deze week in de aanbieding bij de appie zag ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgende week weer 's kijken of de tomaten in de aanbieding zijn. Had bij de vorige pizzadag al extra saus gemaakt, en wat pastasaus kan ook geen kwaad..
Nynke ik lees dit nu pas, bedankt voor je hulp!quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja! Die vriendin van me in Maastricht is al in Augustus naar Utrecht verhuisd, dus haar huis is al weg...
Ik heb nog even verder gekeken, en ik heb veel inschrijftijd bij het kamerburo, maar dat is niet overdraagbaar...M'n zusje weet ook niets..
Een supermooi gezicht die je beter niet hoeft te verbergen achter een pony bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 12:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
uhh ik ben even mijn woorden kwijt
Bij mij ook. Door jou bedacht ik dat ik ze nog moest braden....quote:
Ik heb er eentje bij de kruidvat gehaald, het is maar voor 2x en denk dat ik het gewoon een beetje door mijn dagcreme doequote:Op woensdag 15 september 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
foundation, tis op zich wel handig spul alleen weten veel vrouwen niet zo goed wat ze ermee moeten en zie je het dus vaak zitten.
en Sarabi als je bijv naar de ici paris of de douglas gaat kunnen ze je prima helpen met uitzoeken wat je nodig hebt hoor
Hmm vind je dit dan echt mooier?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een supermooi gezicht die je beter niet hoeft te verbergen achter een pony bedoel ik
Goed bezig!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
Tussenstand vandaag: 2 bakkies koffie, en ik mis het niet eens![]()
Overigens is dat allemaal niet zoveer omdat ik zou moeten afvallen want dat gaat in mijn geval nauwelijks ergens over. Het is meer omdat ik het wel eens tijd vond eens wat meer bewust te zijn wat ik zoal naar binnen gooi tijdens een werkdag.
Een pony zou je gezicht inderdaad geen recht doenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm vind je dit dan echt mooier?
[ afbeelding ]
Ik zou nu niet meer zonder pony willen geloof ik
En bedankt voor de complimentjes
dat is sowieso aan te raden jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje bij de kruidvat gehaald, het is maar voor 2x en denk dat ik het gewoon een beetje door mijn dagcreme doe
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is sowieso aan te raden jadat smeert veel egaler en fijner.
Ik weet niet, ik vind het zo bloot.....quote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een pony zou je gezicht inderdaad geen recht doen
Die is mooi!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:22 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een mooie tas gezien![]()
http://www.invito.com/Sho(...)=&actie=&mood=&type=
Die ik nu heb is kapot, en niet zo netjes (want bloemetjes). Wil eigenlijk iets dat ook geschikt is voor werk en stage straks.
Nog geen ideequote:
Ik ook!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:22 schreef LieLie het volgende:
Ik vind met pony wel leuker dan zonder!
Nu die foto er staat vind ik dat ookquote:Op woensdag 15 september 2010 13:22 schreef LieLie het volgende:
Ik vind met pony wel leuker dan zonder!
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een pony zou je gezicht inderdaad geen recht doen
ben geen van beidequote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Die kerel van mij drinkt ook heel veel koffie nu ie weer aan het werk is.
Leraren en ambtenaren![]()
Ik zeg niet dat jij dat bent, maar die kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 15 september 2010 13:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ben geen van beideIk zit gewoon te dicht bij de automaat en heb overijverige koffiehalers in de buurt zitten
Yeah! Leuk Steer!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, vanavond is ook de introductieborrel van de dansvereniging waar ik wil Salsa'en! Ik denk dat ik vanavond in Maastricht blijf
Leuk! Hopelijk is het appartement ook oké!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hey, vanavond is ook de introductieborrel van de dansvereniging waar ik wil Salsa'en! Ik denk dat ik vanavond in Maastricht blijf
Ben jij niet een beetje te oud voor die dames, Steer?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:48 schreef Den_Haag het volgende:
Ben jij niet een beetje te oud voor die dames, Steer?
de rest van het gezin ziet eruit als een bloemkoolquote:Op woensdag 15 september 2010 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tja, jullie eten ook hond, dat is voor ons ook geen optie![]()
Hoeveel ben je al afgevallen, Lielie?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, 82,5 vanmorgen![]()
Ik kom nog wel bij die 7
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Modeshow? Cool
Maar jij gaat dus ook naar Leids Ontzet?
dat was ik Windigoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iemand feliciteerde je daarmee in de scWaarom zou je dat niet plaatsen? Dat is juist goed nieuws
(of wil je altijd alleen slecht nieuws hier plaatsen?
)
of een mooie zwaan die geen make up nodig heeftquote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Nou, net als Sun heb ik de eerste weken niet gewogen. Dus ik kom waarschijnlijk van ongeveer 96quote:Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel ben je al afgevallen, Lielie?
oooh goodluck Steer!!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nynke ik lees dit nu pas, bedankt voor je hulp!
Ik zit nu in de trein naar Maastricht voor een appartement nabij Vrijthof. 30m2 en 370 incl. tot januari... Hoop dat het wat is.
Super zeg!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
Nou, net als Sun heb ik de eerste weken niet gewogen. Dus ik kom waarschijnlijk van ongeveer 96Dus zeg maar 13/13,5 nu.
wow goed hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, net als Sun heb ik de eerste weken niet gewogen. Dus ik kom waarschijnlijk van ongeveer 96Dus zeg maar 13/13,5 nu.
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
Notulen uitwerken, nu, van een vergadering van 1 juli is géén goed idee
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm vind je dit dan echt mooier?
[ afbeelding ]
leuk!
Ik zou nu niet meer zonder pony willen geloof ik
En bedankt voor de complimentjes
hé wat lekker neutraalquote:Op woensdag 15 september 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
En Sarabi, ik vind je met en zonder pony even mooi hoor!
Ja, maar ik meen hetquote:
Nicequote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja? Ik vind allebei ook mooi hoor. Maar met pony is het net even wat frisser/pittiger dan zonderquote:
En zonder vind ik eleganter, vrouwelijkerquote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef LieLie het volgende:
Ja? Ik vind allebei ook mooi hoor. Maar met pony is het net even wat frisser/pittiger dan zonder
je gaat lekker LieLie!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, 82,5 vanmorgen![]()
Ik kom nog wel bij die 7
kut, kom ik aan met mn 2 big macs van vanmiddagquote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef TAV74 het volgende:
Tussenstand vandaag: 2 bakkies koffie, en ik mis het niet eens![]()
Overigens is dat allemaal niet zoveer omdat ik zou moeten afvallen want dat gaat in mijn geval nauwelijks ergens over. Het is meer omdat ik het wel eens tijd vond eens wat meer bewust te zijn wat ik zoal naar binnen gooi tijdens een werkdag.
Hoe krijg je er daar nu twee van opquote:Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef FutureFairytale het volgende:
kut, kom ik aan met mn 2 big macs van vanmiddag![]()
ik wilde naar hoogvliet maar mn benzine was bijna op dus moest doorrijden naar de tank en die zat achter de mac. echt geen smoes hoor
kortingsbonnenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe krijg je er daar nu twee van op*burp*
Hmm, ik heb een ander boek van ze hoor! Iets met recepten van elke provincie in Groot Brittanie.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:16 schreef DarkElf het volgende:
Isa wat ik nog wilde vragen, dat 'mums know best' boek van The hairy Bikers, is dat nou een leuk boek? Vorige keer had je hem net gehad maar misschien heb je nu al meer eruit gedaan?
Vreetzakje ben je wel hequote:Op woensdag 15 september 2010 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kortingsbonnen![]()
2 voor EUR 4,50
1 was lekker genoeg, maar de 2e was zonde om te laten staan en ging er eigenlijk makkelijk in
echt? oh dan ben ik helemaal in de war!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik heb een ander boek van ze hoor! Iets met recepten van elke provincie in Groot Brittanie.
Ik weeg dan ook belachelijk veel meer dan jijquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel genoeg gehad na 1 big mac! Ik heb alleen binnen no time alweer honger na zo'n broodjequote:
Ja, vast welquote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog even en die 7 staat er ook gewoon weer
ik blijf boeken bestellen door jouquote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
mocht iemand nog op zoek zijn naar een low carb kookboek en geen bezwaar hebben tegen Engels: ]The Low Carb Gourmet is echt een leuk boek
Heb er al meerdere dingen uitgemaakt (niet dat ik een low carb dieet volg ofzo hoor maar als inspiratie is t leuk) en die waren allen smakelijk.
Kan je niet binnen lopen ergens in een sportschool? (tis beter dan niet hardlopenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, vast wel![]()
Het gaat nu alleen een beetje langzaam. En de oplossing is om weer te gaan hardlopen.
Maar die drempel is een beetje hoog geworden en de winter komt er aan en en en.
Nou ja niemand dwingt je hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik blijf boeken bestellen door jou
Stomme drempels ook altijdquote:Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, vast wel![]()
Het gaat nu alleen een beetje langzaam. En de oplossing is om weer te gaan hardlopen.
Maar die drempel is een beetje hoog geworden en de winter komt er aan en en en.
Er is maar één sportschool waar ik op de fiets kan komen, en die is heel erg duur.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Kan je niet binnen lopen ergens in een sportschool? (tis beter dan niet hardlopen)
Nooit van gehoord! Maar hoe kan je dat in een sportschool doen??quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stomme drempels ook altijd![]()
Volgende week woensdag avond ga ik een proefles Xco doen.. kijken of ik dat leuk vind en of dat een beetje bij mijn lijf past (knieën vooral). Dan wil ik dat er bij gaan doen. Maandag ochtend fitness en woensdag avond de Xco.. Kijken of het bij mij dan ook weer wat sneller gaat
Dat helpt vast!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Stomme drempels ook altijd![]()
Volgende week woensdag avond ga ik een proefles Xco doen.. kijken of ik dat leuk vind en of dat een beetje bij mijn lijf past (knieën vooral). Dan wil ik dat er bij gaan doen. Maandag ochtend fitness en woensdag avond de Xco.. Kijken of het bij mij dan ook weer wat sneller gaat
Oh das wel jammer.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er is maar één sportschool waar ik op de fiets kan komen, en die is heel erg duur.
Ja, daar heb ik wel aan zitten denken, maar nog niet opgezocht.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das wel jammer.
misschien iets downloaden wat je thuis kunt doen? pilates kan je bijv prima thuis doen met Pilates for dummies (ja echt *grin) of zoiets?
Zwakke gewrichten. Hardlopen gaat daarom ook niet zo goed.. Ben ooit eens uitgegleden en toen is mijn linker knieschijf 'uit de kom' gegaan zoals ze dat noemden. Hij heeft naast mijn knie ipv er boven op gezetenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nooit van gehoord! Maar hoe kan je dat in een sportschool doen??
wel actief denk ik. Hopen dat t lukt 9en je t leuk vindt)
Wat is er met je knieën trouwens?
Hier nog eentjequote:Op woensdag 15 september 2010 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik blijf boeken bestellen door jou
Hoe doe jij dat met wandelen danquote:Op woensdag 15 september 2010 14:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Daarnaast heb ik onregelmatig kraakbeen waardoor beide knieën snel pijn gaan doen.
Ze heeft gewoon aandelen bij de boekhandelquote:
Ja dat hoop ik ook! Mijn knieën zijn de laatste 4 jaar wel een stuk sterker geworden door al het wandelen en zo wat we doen. Heb ik Frankrijk ook geen momentje pijn gehad en vorig jaar in Schotland ook niet en dat is voor mij echt een hele overwinning!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
Oh getsie zeg! en of dat een zwakke plek blijft idd na zoiets.
Hopen dat dit dan leuk is en kan met je gewrichten
Bij Amazon denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon aandelen bij de boekhandel
goed ideequote:Op woensdag 15 september 2010 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon aandelen bij de boekhandel
Bikram Yoga, lijkt mij heerlijk!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:
Een collega was gister vol lof over dat yoga-en bij 40 graden. Ik weet het niet hoorAndere collega gaf als pluspunt dat het voor 80% knappe vrouwen zijn die het doen
Jawel wandelen is juist heel goed (mits goede schoenen). Ik moet alleen bij onregelmatige klimmetjes en afdalingen goed opletten hoe ik mijn voeten zet en knieën hou. Echt op mijn spieren hangen en niet op het gewricht, dan gaat het goed. Zodra ik ga rennen gaat het op den duur mis omdat die klappen gewoon te hard aan komen. Ik ben er inmiddels achter dat ik het echt wel kan vergeten nog te gaan hardlopenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met wandelen danOok niet echt een subtiele belasting volgens mij
Dat is ook een hele nare belasting, steppen. (traplopen is dat dan wel te doen?)quote:Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook! Mijn knieën zijn de laatste 4 jaar wel een stuk sterker geworden door al het wandelen en zo wat we doen. Heb ik Frankrijk ook geen momentje pijn gehad en vorig jaar in Schotland ook niet en dat is voor mij echt een hele overwinning!Ik werk nu met fitness vooral op de fiets, crosstrainer, roeier en loopband (snelwandelen met helling) en zorg daarbij dat ik heel goed aan voel of mijn knie het nog leuk vind. Step apparaten moet ik dus niet doen, dat gaan meteen mis..
Is mij ook gelukt!!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:39 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk wil ik met de kerst wel weer binnen de grenzen van een gezond bmi zitten (jaja, dat is relatief, bladiebla), dus 77. Dat moet kunnen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is mij ook gelukt!!Dus gaat jou ook lukken
Ja traplopen is geen probleem. Net als rotsen beklimmen de afgelopen vakanties goed ging. Alleen wel heel rustig aan en niet zoals op zo'n apparaat waarbij je nog flink door moet trappen..quote:Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat is ook een hele nare belasting, steppen. (traplopen is dat dan wel te doen?)
Wel fijn dat je sterker geworden bent door t wandelen. Als je bovenbeenspieren sterker worden belast je je knieën ook minder he? Dus die zullen sterker geworden zijn.
Ja. Dat. Ik weet helemaal niet of dat wat voor mij is. Het lijkt me iig minder saaiig dan fitnessquote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bikram Yoga, lijkt mij heerlijk!!!
Ze doen het hier helaas niet in de buurt anders had ik t zeker al eens uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat. Ik weet helemaal niet of dat wat voor mij is. Het lijkt me iig minder saaiig dan fitness
Wel goed om te weten waar je zwakke punten liggen en hoe je dan toch lekker kan bewegen erbijquote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja traplopen is geen probleem. Net als rotsen beklimmen de afgelopen vakanties goed ging. Alleen wel heel rustig aan en niet zoals op zo'n apparaat waarbij je nog flink door moet trappen..
Het eerste waaraan ik merk dat mijn spierconditie voor of achteruit gaat zijn mijn knieën![]()
Ja, ben echt totaal geen sporter (ik zat altijd op muziekles ipv sport) maar ik moet zeggen dat ik het fitnessen zo best leuk vind.. dus ik hoop echt dat dat klasje ook wat is..quote:Op woensdag 15 september 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wel goed om te weten waar je zwakke punten liggen en hoe je dan toch lekker kan bewegen erbij
Ik heb het idee dat ik mijn 13 kg minder ook merk aan mijn knieenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Het eerste waaraan ik merk dat mijn spierconditie voor of achteruit gaat zijn mijn knieën![]()
Klinkt tof, Steerquote:Op woensdag 15 september 2010 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Bezichtiging gehad! Knap meisjedus was wat gespannen (damn you onzekerheden!) maar kamer was groot, eigen douche en keuken, en 380 incl midden in centrum tussen de winkels.
Ze wilde nog niet meteen toehappen (story of my life) maar ze zou het wel vandaag laten weten. Heb er wel vertrouwen in!
ah je gaat toch fitnessen. nou ik hoop dat het wat is en dat het niet te zwaar is voor je knieen. het gaat tot nu toe goed, dus misschien kan dit ook welquote:Op woensdag 15 september 2010 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ben echt totaal geen sporter (ik zat altijd op muziekles ipv sport) maar ik moet zeggen dat ik het fitnessen zo best leuk vind.. dus ik hoop echt dat dat klasje ook wat is..
zozo spannend! 2 uur lopen... gaat je lukken hoor P!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik mijn 13 kg minder ook merk aan mijn knieenIk heb er steeds minder last van nu. Voorheen wilde ik ze nog wel eens verdraaien oid. Dat valt me alleszins mee de laatste tijd.
Maar ze moeten wel wat sterker worden want ik wil meer wandelen. Uiteindelijke doel moet een keer die 4x50 km worden van de Nijmeegse VierdaagseEn een 2 uur durende bergbeklimming in Zwitserland: ik wil heel graag Axalp Airshow een keer meemaken. De Zwitsere luchtmacht die oefeningen doet tussen de berghellingen en waarbij je straaljagers dan op ooghoogte voorbij ziet komen.
Gaat dit jaar niet gebeuren hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
zozo spannend! 2 uur lopen... gaat je lukken hoor P!
Nijmeegse Vierdaagse zou ik eigenlijk 1 dag willen doen. 4 vind ik wat veel
Ja. Binnenkort eens in verdiepen hoe ik dat thuis een beetje kan doen. Ben vanmorgen wel begonnen met buikspieroefeningen. Om mijn rug wat meer ondersteuning te geven. Kan geen kwaad denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:58 schreef DarkElf het volgende:
bovenbeenspieren trainen P, dat scheelt enorm voor je knietjes(je gewicht natuurlijk ook
)
En zeker allemaal boos op jou?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:59 schreef FutureFairytale het volgende:
echt ALLES gaat fout vandaag op werk. alle klanten moeten langer wachten en bij ons wordt er ook niet op tijd geleverd dus mogen klanten nog langer wachten. en dan ook echt iedereen.
allemaal boos
en eierkoeken?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's hier doen allemaal Sonja Bakker en eten de godganse dag ontbijtkoek (barstensvol high fructose corn syrop ook nog). Gelukkig nog geen rijstewafels gezien
Die welquote:
Eierkoeken en ontbijtkoek zijn lekkerquote:Op woensdag 15 september 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Mijn collega's hier doen allemaal Sonja Bakker en eten de godganse dag ontbijtkoek (barstensvol high fructose corn syrop ook nog). Gelukkig nog geen rijstewafels gezien
Fuck Sonjaquote:Op woensdag 15 september 2010 15:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik had een banaan. Vindt Sonja niet goed![]()
![]()
Eerst maar eens een relatie, Pquote:Op woensdag 15 september 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ben het voor de verandering eens met Freek de Jonge
http://www.nu.nl/achterkl(...)pleit-meer-seks.html
ach Sonja vindt mij vast nog veel minder aardigquote:Op woensdag 15 september 2010 15:06 schreef Isabeau het volgende:
En ik had een banaan. Vindt Sonja niet goed![]()
![]()
Ja, want aan jou kan ze niets verdienenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ach Sonja vindt mij vast nog veel minder aardig
Ik vind Sonja niet aardig.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach Sonja vindt mij vast nog veel minder aardig
die man komt me bekend voor zeg!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat dit jaar niet gebeuren hoor![]()
En het is niet zozeer 2 uur lopen. Het is 2 uur klimmen. Je moet nl. best flink omhoog
Om je een indruk te geven:
[ afbeelding ]
[..]
nee tijd geleden dat ik snijkoek heb gegeten eigenlijk. vind het wel lekker, maar dan liefst kandijkoek. dat mag zeker nietquote:Op woensdag 15 september 2010 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want aan jou kan ze niets verdienen
Was ze dat niet altijd al dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:12 schreef DarkElf het volgende:
Dacht trouwens dat Sonja al wat passé was?
oh ..quote:Op woensdag 15 september 2010 12:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Luxe deed ik toch al niet aanWaar ik mee zit is dat ik wéér niet kan sparen en dus moet hopen dat er geen extra kosten komen als in kapotte wasmachines etc.
Geen idee! Ik heb Sonja nooit een goed idee gevonden, lekker crashen alleen wel met producten van unilever en verborgen door eierkoeken zodat je denkt dat je niet crashtquote:
Je hoort van me mocht er een noodgeval zijn, oké?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ..
nou ja je weet het![]()
Als ik die menu's zie val ik flauw van de honger hoor, weken lang alleen een ''drinkontbijt'' en dan s'middag's twee crackersquote:Op woensdag 15 september 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Geen idee! Ik heb Sonja nooit een goed idee gevonden, lekker crashen alleen wel met producten van unilever en verborgen door eierkoeken zodat je denkt dat je niet crasht
Volgens valt het in de praktijk nog wel mee hoor, alleen krijg ieder dieet dat succesvol is ook vanzelf wel bakken kritiek over zich heen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als ik die menu's zie val ik flauw van de honger hoor, weken lang alleen een ''drinkontbijt'' en dan s'middag's twee crackers
dealquote:Op woensdag 15 september 2010 15:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Je hoort van me mocht er een noodgeval zijn, oké?
hoe groot zijn ze? maatje iets groter dan soepballen? of maatje Ikea zweedse gehaktballetjesquote:Op woensdag 15 september 2010 15:18 schreef DarkElf het volgende:
zo 3 porties gehaktballetjes (van Gino maar wat aangepast door mij) en saus (ook wat aangepast, uitje en knoflook gefruit, wat paprikapoeder en chilivlokken erdoor en ipv basilicum peterselie en een druppie balsamicoazijn) klaar... een portie vanavond, de andere 2 in de vriepser.
Ja, potverdikkie...druk me nou ff niet met mijn neus op de feitenquote:
Het ging me dan ook alleen om de titel van het artikelquote:Verder herken ik me niet in zijn relaas
nou mn moeder heeft dat boek en ik keek erin en dacht; 'arme mam, die eet normaal zoveel meer dan dat hier in staat. houdt ze nooit vol'quote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens valt het in de praktijk nog wel mee hoor, alleen krijg ieder dieet dat succesvol is ook vanzelf wel bakken kritiek over zich heen.
P. mag ik je een intieme vraag stellen?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, potverdikkie...druk me nou ff niet met mijn neus op de feitenDromen he .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat dacht ik verdorie ook, maar ze zijn hier helemaal fan!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:12 schreef DarkElf het volgende:
Dacht trouwens dat Sonja al wat passé was?
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nu die foto er staat vind ik dat ook
Wat leukquote:Op woensdag 15 september 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat leukquote:Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik zou wel graag willen ja. lekker stoer met mn mam
wie is ze?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik verdorie ook, maar ze zijn hier helemaal fan!
dat zou leuk zijn! ik pm je mijn telnr evenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk
Misschien kom ik je nog wel tegen
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
P. mag ik je een intieme vraag stellen?Hangt ervanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beschouw je 9,5 jaar met een vriendin samen waarvan 4,5 jaar samenwonend als een relatie?
edit: ikzelf zou dit wel als een relatie beschouwen btw't Is een beetje misgelopen omdat we uit elkaar gegroeid zijn EN omdat ik vroeger wat opvliegender was en mijn ex een binnenvetter en dus weinig tegengas gaf. Kwam ik helaas allemaal te laat achter. En toen ging ze vreemd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
maatje kleine walnoot.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe groot zijn ze? maatje iets groter dan soepballen? of maatje Ikea zweedse gehaktballetjes
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef Sarabi het volgende:
En dankjewel Sun en Isa die beide mooi vinden
Met pony is wel het probleem dat je het moet fohnen en zo anders zit het weer niet mooi
@ FFT ik heb wel van de renew collectie, weet niet welk nummertje
Gewoon een beetje tegendraads mee gaan doen danquote:Op woensdag 15 september 2010 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik verdorie ook, maar ze zijn hier helemaal fan!
Ik vind je geen van beidenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef Vork het volgende:
Hey, wat betreft die persoonlijkheidstest, ik heb 'm nu een paar keer gedaan (op verschillende momenten) en ik kom niet altijd op hetzelfde uit. Ik ben volgens de test een INTP of een ISTP. Ik kan me ook niet echt identificeren met een van beide persoonlijkheden (iets in het midden komt nog wel het meest in de buurt). Ik heb ook geen sterke hang naar N of S, een vraag anders beantwoorden kan al een verschil maken. Een verschil tot het behoren tot de ene of de andere groep behoorlijk verschillende persoonlijkheden.
Wat vinden de mensen die mij kennen eigenlijk? Ben ik meer INTP of ISTP, of misschien toch wat anders?
Naturel heb ik volgens mij ookquote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nr. 70; naturel
ligt eraan wat voor vriendinquote:Op woensdag 15 september 2010 15:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hangt ervanafBeschouw je 9,5 jaar met een vriendin samen waarvan 4,5 jaar samenwonend als een relatie?
Ik heb Sonja er altijd van verdacht te beseffen dat mensen 'zondigen', dus gebakjes op het werk of een verjaardag, eens een zakje snoep, een reep chocolade etc etc. En dat heeft ze ingecalculeerdquote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef TAV74 het volgende:
Volgens valt het in de praktijk nog wel mee hoor, alleen krijg ieder dieet dat succesvol is ook vanzelf wel bakken kritiek over zich heen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor vriendin
Mijn vrouwelijke collega's die stuk voor stuk slanker zijn dan ikquote:
Da's dan best wel weer slim van haar, toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Sonja er altijd van verdacht te beseffen dat mensen 'zondigen', dus gebakjes op het werk of een verjaardag, eens een zakje snoep, een reep chocolade etc etc. En dat heeft ze ingecalculeerdOf zoiets
Inderdaad, maar ik vind de andere persoonlijkheden ook niet echt passend. Qua letters ben ik alleen van de I vrij zeker.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind je geen van beidenMaar dan misschien net iets meer ISTP.
Succes!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:34 schreef Vork het volgende:
inderdaad, maar ik vind de andere persoonlijkheden ook niet echt passend. Qua letters ben ik alleen van de I vrij zeker.
Ho, tijd om uit te stappen. Op naar de sollicitatie.
Succesquote:Op woensdag 15 september 2010 15:34 schreef Vork het volgende:
Ho, tijd om uit te stappen. Op naar de sollicitatie.
Dankjequote:
Haha, dat zou kunnen ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb Sonja er altijd van verdacht te beseffen dat mensen 'zondigen', dus gebakjes op het werk of een verjaardag, eens een zakje snoep, een reep chocolade etc etc. En dat heeft ze ingecalculeerdOf zoiets
Hier welquote:Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef LieLie het volgende:
Dit was niet zo'n hele productieve dag
Jij zit op fok terwijl je op een bus wacht?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:44 schreef Vork het volgende:
Dank jullie wel. Voorlopig sta ik nog op een bus te wachten. Had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan wachten?
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij zit op fok terwijl je op een bus wacht?
nee bij mij is ie zelfs wat witquote:Op woensdag 15 september 2010 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Naturel heb ik volgens mij ookzou die dan niet veel te donker voor mij zijn......hmm nouja we zien wel
En ik ga met een hele groep vrienden van mijn vriend dus geen idee waar we precies zijn maar je nummer is altijd handig
Welkom in de wondere wereld der moderne techniek.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij zit op fok terwijl je op een bus wacht?
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik zeg dat ik samen was met een vriendin lijkt me dat toch een duidelijk verhaal
BTW, zie mijn edit
Klinkt niet zo gezond?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef z80 het volgende:
ik zit nu op het punt dat er meer Kcals per dag in moeten.
na een cardio training ga ik naar ammoniak stinken, en dan niet door een vocht tekort.
en de training de volgende dag ben ik niet vooruit te branden.
minder trainen is even geen optie, ik ben op dit moment bewust en berekend aan het over trainen.
kan ik met de vakantie me vol proppen met lekker eten en hapjes, en toch afvallen.
Ik ben met LieLiequote:
thanks ja allemaal boos op mij want nu kunnen ze niks fabriceren en dat kost geld en dit en dat.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zeker allemaal boos op jou?Sterkte d'r mee
ik nietquote:Op woensdag 15 september 2010 15:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar lus ik er wel 15 van per keer
ik met Isa. jemig Z, doe niet zo streng. na je vakantie kun je kijken wat je bent aangekomen en vaak gaan die kilo's sowieso na enige tijd weer weg doordat je weer in een normaal ritme zit.quote:
Oh wat heb jij een leuke baanquote:Op woensdag 15 september 2010 15:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks ja allemaal boos op mij want nu kunnen ze niks fabriceren en dat kost geld en dit en dat.
het zijn nog heel bekende merken waar we o.a. aan leveren dus als je favoriete chocoladereep met nootjes, nougat, koekjes of taarten niet meer aanwezig zijn; tis mijn schuld![]()
het scheelt dat jullie allemaal op dieet zijn, doe ik jullie nog een plezier ook![]()
maar ik ben dan ook een grote meid hequote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik nietmet saus en pasta of rijst oid en nog wat groenten erbij is 7 voor mij echt genoeg..
Ja énorm!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook een grote meid he
Nee. Gewoon een kleine meid met een holle kies en een snelwerkende spijsverteringquote:Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook een grote meid he
Geen sluikreclame hier hequote:
iddquote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een kleine meid met een holle kies en een snelwerkende spijsvertering
is het wel.quote:
Het is niet eerlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een kleine meid met een holle kies en een snelwerkende spijsvertering
dat er schema's voor zijn maakt het toch niet gezond?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:56 schreef z80 het volgende:
[..]
is het wel.
mits voor een beperkte periode, in mijn geval 4 weken.
waarbij de belasting van het lichaam zo is dat deze net niet volledig hersteld is bij de volgende training.
hier zijn complete schema's voor.
wat wel belangrijk is dat je dit doet met verstand, en extra luistert naar je lichaam.
en na de stress periode extra rust neemt (in mijn geval vakantie).
oja dat is zo. kun je beter een beetje eten en evt later nog watquote:Op woensdag 15 september 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja énorm!
ik eet gewoon niet zoveel meer sinds de operatie, heb nog steeds dat ik snel vol zit en dat ik dan echt flinke pijn krijg dus tis sowieso beter voor mij om kleine porties te eten
yep eet zo'n 6 keer per dagquote:Op woensdag 15 september 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja dat is zo. kun je beter een beetje eten en evt later nog wat
precies. de weekschema's van sonja bakker zijn dat ook nietquote:Op woensdag 15 september 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat er schema's voor zijn maakt het toch niet gezond?
het is gezonder dan wat de meeste lijners doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat er schema's voor zijn maakt het toch niet gezond?
Wat leuk! Wel een foto posten he? (zeker van je hysterische tassenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik heb een nieuwe fiets gekocht!!
![]()
![]()
Ik kan hem morgen al halen. Dan hebben ze er een bagage rek voor op gezet (+koplamp verplaatst) en hysterische fietstassen![]()
en ik kan mijn oude barrel achter laten.
Wel grappig: het is een betere fiets dan ik op het oog had, ook iets duurder. Het is echt de oude Gazelle zoals ze vroeger waren, ik vind hem echt gaaf! Maar met de inruil en korting op van alles en nog wat kom ik op de zelfde prijs uit als waarop ik al gerekend had![]()
fiets = 499
bagagerek = 50
fietstas = 55
En ik mag het allemaal kant en klaar voor 455 mee nemenVond ik geen slecht plan.
Oh en standaard doen ze er dan ook nog eens 1 onderhoudsbeurt gratis + 2 met korting bij.. Altijd handig.
Ben ik weer 15 jaar minimaal klaar![]()
Ja!!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wat leuk! Wel een foto posten he? (zeker van je hysterische tassen)
Drogredenatie-alertquote:Op woensdag 15 september 2010 16:01 schreef z80 het volgende:
het is gezonder dan wat de meeste lijners doen.
Leuk Sunny!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
(alleen mijn slot is gewoon goed zwart..)
Ah cool, zo'n echte ouderwetse met de goede kettingkast eropquote:Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
(alleen mijn slot is gewoon goed zwart..)
quote:
ik heb nog n grote ge-editquote:Op woensdag 15 september 2010 16:11 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, die merken koop ik nooit, dus ik kan wel mijn reep witte chocolade vrijdag halen
Koop ik allemaal nietquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb nog n grote ge-editmaar nu hou ik op want wil al n hele lijst typen
Vind hem echt cool.. kunst op een fietstasquote:Exclusief dessin naar de schilderijen van Doet Boersma
das idd opvallendquote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh fietstas gevonden online:
[ afbeelding ]
Vind hem echt cool.. kunst op een fietstas
ah beter! goed stevig en past lekker veel in!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Fietstassen moeten in 1e plaats gewoon praktisch zijn (zeker omdat het een boodschappenfiets is) maar ik vond deze echt gaafquote:Op woensdag 15 september 2010 16:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das idd opvallend
nou ja gezien t feit dat ik fietstassen nooit mooi vind gaat dit prima
Nicequote:Op woensdag 15 september 2010 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik heb een nieuwe fiets gekocht!!
![]()
![]()
Ik kan hem morgen al halen. Dan hebben ze er een bagage rek voor op gezet (+koplamp verplaatst) en hysterische fietstassen![]()
en ik kan mijn oude barrel achter laten.
Nja een beetje saai vooral. Oubollig is nu juist de charme van de fiets natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
zwarte fietstassen zouden t wel erg oudbollig maken, goed dat je iets anders vond
Ik ben altijd bang met dat soort mooi spul dat het gestolen wordtquote:Op woensdag 15 september 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Neh, hier in Wierden ben ik daar niet zo bang voorquote:Op woensdag 15 september 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang met dat soort mooi spul dat het gestolen wordt
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, hier in Wierden ben ik daar niet zo bang voor
Als jij weer eens langs komt doen we de garage wel op slotquote:
Ik ben dan ook hoofdzakelijk geinteresseerd in jullie en sammie whisky en muziekquote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als jij weer eens langs komt doen we de garage wel op slot
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dan ook hoofdzakelijk geinteresseerd in jullie en sammie whisky en muziekFietsen betekent lichaamsbeweging en dat moeten we natuurlijk ten alle tijden proberen te vermijden
Die van mij is al 15 jaar geleden gejat geloof ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef LieLie het volgende:
Leuk Sun!![]()
Ik rijd nog steeds op de fiets die ik in groep 7 heb gekregen
Oh ja...dat moeten we ook nog doen iddquote:Op woensdag 15 september 2010 16:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
met die instelling kom je nooit die berg op he!!
Maar goed ook joh..kan je geen ongezonde dingen eten en geld uitgevenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
nou doei Jaarmarkt![]()
t was vandaag veels te druk om vrij te nemen en om 17u sluiten de kraampjes.
Met die instelling komen we nooit uit de economische crisis hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar goed ook joh..kan je geen ongezonde dingen eten en geld uitgeven
Oh wat jammerquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
nou doei Jaarmarkt![]()
t was vandaag veels te druk om vrij te nemen en om 17u sluiten de kraampjes.
En zelfgebakken koekjesquote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
ik heb t koud
t lijkt wel herfst
tijd voor thee en dekentje
bofbips.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh hier schijnt gelukkig al de hele dag lekker het zonnetje naar binnen. Zit gewoon in een t-shirtje![]()
Hier ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
ik heb t koud
t lijkt wel herfst
quote:
quote:
Ben ook net ziek geweest, en iedereen om me heen ook. Sterktequote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Of ik begin ziek te worden....daar kan het ook aan liggen
Dankjewel, hoop echt dat het snel over isquote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ben ook net ziek geweest, en iedereen om me heen ook. Sterkte
Zien!!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:55 schreef LieLie het volgende:
Aaah, ik heb zo'n lieve foto van mezelf met nichtje
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:56 schreef Sunnythesun het volgende:ben moe.. kon gister avond, ondanks dat ik toen ook moe was, niet echt in slaap komen..
ah nee niet ziek worden hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel, hoop echt dat het snel over is
Het begon met keelpijn en nu ook nog hoofdpijn, terwijl ik zoveel leuke dingen gepland heb de komende dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ben ook benieuwd LieLie! wil je me toevoegen op Hyves ajb? ik kan niemand toevoegen
Ik wil je ook wel toevoegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaaaaquote:
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa![]()
voor degenen die zich niet schamen voor mij; willen jullie mij toevoegen ajb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd.ja die met ssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
oh echt waar? hoe dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lol
Jij bent anders dan ik me voorstelde zeg!
Wij zijn al vriendjesquote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaa![]()
voor degenen die zich niet schamen voor mij; willen jullie mij toevoegen ajb?
geen mama, wel liefquote:Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een lieve mama was van het kindje op je avatar ofzo
openhaard aanquote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
ik heb t koud
t lijkt wel herfst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |