abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86452022
Gisteren in Wereld Draait Door: Jort Kelder in heftige discussie met Pieter Storms

Jort Kelder die vastklampt aan papiertje ;(
Pieter Storms die Jort niet laat uitpraten ;(
Matthijs van Nieuwkerk die niet ingrijpt ;(
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
  woensdag 15 september 2010 @ 09:54:28 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86452052
Ik vond die man die in de gevangenis heeft gezeten interessanter om aan te horen
  woensdag 15 september 2010 @ 09:54:52 #3
314223 Mr_Mojo
Leven is het meervoud van lef.
pi_86452060
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef ReV66 het volgende:
Gisteren in Wereld Draait Door: Jort Kelder in heftige discussie met Pieter Storms

Jort Kelder die vastklampt aan papiertje ;(
Pieter Storms die Jort niet laat uitpraten ;(
Matthijs van Nieuwkerk die niet ingrijpt ;(
Ik vond het geweldige TV!

Matthijs van Nieuwkerk was wel heel erg slecht in zijn rol als gesprekleider; er zijn dingen gezegd die hij niet had moeten toestaan.
Vrijheid is het recht om alles te doen wat de wet toestaat.
pi_86452065
Goeie televisie wel.
pi_86452082
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal. Waarom ging mevrouw Storms er überhaupt zitten als ze niks wilt zeggen.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:57:07 #6
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_86452102
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:55 schreef Genius-F het volgende:
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal. Waarom ging mevrouw Storms er überhaupt zitten als ze niks wilt zeggen.
Zij reed
pi_86452107
quote:
Om zijn man tegen te houden als hij Jort ineens bevliegt met een breekijzer.
LIJST 11 BAZENPARTIJ AKA IK LUL JE DER UIT
pi_86452109
Ik snapte geen reet van de discussie.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86452132
Wel weer gemist DWDD _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:59:14 #10
314223 Mr_Mojo
pi_86452135
quote:
Twee enorme ego's aan een tafel; recept voor een ramp inderdaad.

Nina Brinks/Storms :')
pi_86452159
Ik vind het altijd sneue televisie, waarbij twee mensen door elkaar heen praten waardoor geen van beiden een punt kan maken en er eigenlijk alleen maar geschreeuwd wordt
Eens met wat hierboven staat
pi_86452215
De vraag is: Deed dat manwijf nou aan SM of wat?
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2010 @ 10:06:19 #13
21636 Feestkabouter
pi_86452282
quote:
Een mislukte journalist die al met pensioen hoort te zijn tegen een arrogante kwal.
welke is welke?

heb vannacht de herhaling opgenomen, zometeen eens rustig bekijken.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:07:39 #14
314223 Mr_Mojo
pi_86452306
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:06 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

welke is welke?

heb vannacht de herhaling opgenomen, zometeen eens rustig bekijken.
'Manwijf' = Nina Storms
pi_86452328
Storms : Een journalist wordt niet rijk , een journalist kan geen Maserati kopen en in dure maatpakken lopen .
Kelder : Er zitten er voorlopig 2 aan tafel :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86452335
Tokkies in een tokkieprogramma levert tokkiebeelden op.

Tja, wat wil je nou?
pi_86452360
Gezien Storms' zijn verleden als Breekijzer 'ombudsman' is het nogal hypocriet om het aan te gaan met een figuur als Nina * ^O^ * Brink :r
pi_86452469
Jort _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_86452497
Jort Kelder geslagen door Pieter Storms

AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad.

Dat meldt Kelder op de website '925'. Storms zou 'drie ferme klapjes' op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.
Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Later zouden Nina en Pieter Storms nog ruzie hebben gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk en de hoofdredacteur van DWDD om het feit dat Van Nieuwkerk niet ingreep. Ze eisten bovendien het ontslag van 'tafelheer' Kelder.
Het was de bedoeling van de mannen om in de uitzending van De Wereld Draait Door te discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar het zit Pieter Storms nog steeds erg dwars dat Quote zijn geliefde Nina Storms als sm-meesteres heeft neergezet. Vanaf de start van het gesprek werd het dan ook meteen een heen-en-weer verwijt waar Matthijs van Nieuwkerk niet eens probeerde tussen te komen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_86452531
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
Jort Kelder geslagen door Pieter Storms

AMSTERDAM - Jort Kelder is gisteravond na de uitzending van DWDD geslagen door Pieter Storms. De twee hadden tijdens de uitzending flinke woorden met elkaar gehad.

Dat meldt Kelder op de website '925'. Storms zou 'drie ferme klapjes' op de wang van Kelder gegeven hebben. Ook zou de echtgenote van Storms, Nina Brink, hem "vuile rat" genoemd hebben.
Kelder schrijft er het volgende over: "Ik liep direct na de slottune naar achteren op de vloer, om bij te praten met de hoofdredactrice van DWDD. Al snel stiefelde Nina voorbij, en begon met een rood hoofd mij aan te spreken. 'Jij bent een rat! Jij bent rat! Jij bent een rat!', siste ze woest. Na de gezellige 'nazit' met Nina kwam Pieter erbij. Hij keek woest en probeerde mij met dat enorme fysiek te intimideren. Daarna gaf-ie mij drie ferme tikken op de wang. Mensen om mij heen schrokken en wilden ingrijpen, maar het deed geen pijn en ik was nauwelijks onder de indruk."
Later zouden Nina en Pieter Storms nog ruzie hebben gemaakt met Matthijs van Nieuwkerk en de hoofdredacteur van DWDD om het feit dat Van Nieuwkerk niet ingreep. Ze eisten bovendien het ontslag van 'tafelheer' Kelder.
Het was de bedoeling van de mannen om in de uitzending van De Wereld Draait Door te discussiëren over normen en waarden in de journalistiek. Maar het zit Pieter Storms nog steeds erg dwars dat Quote zijn geliefde Nina Storms als sm-meesteres heeft neergezet. Vanaf de start van het gesprek werd het dan ook meteen een heen-en-weer verwijt waar Matthijs van Nieuwkerk niet eens probeerde tussen te komen.
Hoofdredactie trekt een fles champagne vandaag open wegens deze publiciteit *O*

Jort zat wel te sarren natuurlijk :')
pi_86452591
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hoofdredactie trekt een fles champagne vandaag open wegens deze publiciteit *O*

Jort zat wel te sarren natuurlijk :')
Te sarren? Die kans kreeg hij nauwelijks omdat Storm wist dat hij geen kans maakte en er daarom telkens door Jort heenpraatte zodat hij niet te verstaan was. En Matthijs die stond er bij en keek er naar.

Pieter Storms en Nina Brink hebben zich weer heerlijk voor lul gezet _O-
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 15 september 2010 @ 10:22:54 #22
314223 Mr_Mojo
pi_86452646
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:20 schreef Jac0bus het volgende:

Pieter Storms en Nina Brink hebben zich weer heerlijk voor lul gezet _O-
Inderdaad, Kelder heeft de boel goed lopen uitdagen en dan doen de Storms de rest.

Nogmaals; het enige slechts was het feit dat van Nieuwkerk niets deed :( Echt een slechte zet.

Terecht dat Storm boos is op DWDD
pi_86452724
Ik vond die ene opmerking van Jort wel belachelijk: 'Jouw echtgenote, en waarschijnlijk toekomst exvrouw, heeft...'
Was wel grappig, maar een beetje ongepast in die discussie. :')
gr gr
pi_86452730
wat is er eigenlijk zo erg om neergezet te worden als sm-meesteres?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:27:39 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86452771
The pot calling the kettle black. Als iemand slechte sensatiejournalistiek bedreef, was het de heer Storms wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')