Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Heujquote:
Henrikeuhhhhquote:
ja echt welquote:
Marko, wat zeg ie d'r van?quote:
Marko zei net tegen mij dat hij kats blij is dat Twente heeft gelijkgespeeld. Echte diehardfanquote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko, wat zeg ie d'r van?
donders mooi onie?
mooi dat ie daar blij om isquote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef norich het volgende:
[..]
Marko zei net tegen mij dat hij kats blij is dat Twente heeft gelijkgespeeld. Echte diehardfan
het is aan hem om die vraag te beantwoordenquote:
no shitquote:Op woensdag 15 september 2010 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is aan hem om die vraag te beantwoorden
maarja, hij antwoordt nietquote:
dat zie je goedquote:Op woensdag 15 september 2010 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarja, hij antwoordt niet
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:12 schreef norich het volgende:
[..]
Marko zei net tegen mij dat hij kats blij is dat Twente heeft gelijkgespeeld. Echte diehardfan
wil ik datquote:Op woensdag 15 september 2010 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
kusje op je tietjes hoor, Marko
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Marko, wat zeg ie d'r van?
donders mooi onie?
joah, ik heb 't nog niet onmeunig met de ogenquote:
Normaal zeg je altijd dat je dat lekker vindtquote:
neuhquote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zondag gaan die rooien er gewoon aan..punt uit..
ssstquote:Op woensdag 15 september 2010 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Normaal zeg je altijd dat je dat lekker vindt
wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar Marko, donders mooi onie?
ik bescherm jou wel hoorquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]Das wel donder lekker jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]wtf wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
ik wist het welquote:
donders geil chickiej, jeweetsquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
donders geil chickiej, jeweets
jazeker. ik heb er in m'n leven nooit een verlorenquote:
aait weer dwars ligg'nquote:
Het is Henrikequote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en Marko.. Zit je Norich uit te dagen jonge..? Dan krijg je met meer Nijverdallers aan de stok!
joah, daarom moeten wij later ook een groot bed hebbenquote:
Lieve Henrikequote:
oh sorryquote:Op woensdag 15 september 2010 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en Marko.. Zit je HENRIKE uit te dagen jonge..? Dan krijg je met meer Nijverdallers aan de stok!
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klik om mijn rectificatie te zien
Tukkers op Fok! #586: met de knetterbiel deur de pallets
Joah, aj't maar weet.quote:
en nuquote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joah, aj't maar weet.
Nijverdal is 1 !
bahquote:Op woensdag 15 september 2010 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Joah, aj't maar weet.
Nijverdal is 1 !
neequote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeg maar even sorry tegen Mevrouw Henrike.
nou nou, dat mevrouw is niet nodig hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 00:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeg maar even sorry tegen Mevrouw Henrike.
Teunquote:
Je had 't al goed gemaakt.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 00:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je had 't al goed gemaakt.
Lang leve Almelo![]()
Ik ga nu ook slapen.. Morgen wel TWEE vrachtwagens laden![]()
Mooi op tijd vrij en mooi op tijd sport'n. Kan ik morgenavond mooi Ajakkes zien verliezen
slaap lekker Henrikequote:
Haha, tjahquote:Op woensdag 15 september 2010 09:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja wat wil je dan?als je vanaf 13.30 bier gaat drinken op een dinsdag
en daar doe je het voorquote:Op woensdag 15 september 2010 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha, tjah
Heb mega mooie dag gehad.
Die bus die ik normaal neem ging niet blijkbaar en die andere was net votquote:
blablablaquote:Op woensdag 15 september 2010 10:13 schreef norich het volgende:
[..]
Die bus die ik normaal neem ging niet blijkbaar en die andere was net vot
Klappen krijgen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kijken wat Ajax vanavond kan / doet
Ik vind 't wel snel gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 10:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Pff, tijd gaat langzaam vandaag
Hoiquote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
Goedmorgen
[...]
Kwam ik tegen op eBay: leuke auto voor Samz?
Ik houd wel van oldtimersquote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
Goedmorgen
Gaat hard hier, had aardig wat bij te lezen haha.
Gisteren ... je gelooft t gewoon niet, bijna de 4e auto in een jaar die me van achteren aan rijdt. Gelukkig had die achterlijke italiaan abs. Kwam vanuit Enschede, net na de wedstrijd, zit er een volvo te slapen achter me toen t stoplicht in Hengelo op rood ging. Bij die flitspaal... dus ik rem normaal, zie ik nog net 2 koplampen wegschieten uit mn binnenspiegel naar mn rechterbuitenspiegel, kerel stond helemaal scheef en had geluk dat er niemand naast m reed.
Hij zal wel beetje onderse boven zijn geweest van t voetbal![]()
Kwam ik tegen op eBay: leuke auto voor Samz?
quote:Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
Goedmorgen
Gaat hard hier, had aardig wat bij te lezen haha.
Gisteren ... je gelooft t gewoon niet, bijna de 4e auto in een jaar die me van achteren aan rijdt. Gelukkig had die achterlijke italiaan abs. Kwam vanuit Enschede, net na de wedstrijd, zit er een volvo te slapen achter me toen t stoplicht in Hengelo op rood ging. Bij die flitspaal... dus ik rem normaal, zie ik nog net 2 koplampen wegschieten uit mn binnenspiegel naar mn rechterbuitenspiegel, kerel stond helemaal scheef en had geluk dat er niemand naast m reed.
Hij zal wel beetje onderse boven zijn geweest van t voetbal![]()
wil ik weten hoeveel auto's jij al in je bezit hebt gehad?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heb jij een mooie oldtimer
Dat is mijn oude trabant
Maar een Trabant vind ik dan weer niet mooiquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn oude trabant
woeiquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn oude trabant
Super lijp, ik wou m destijds opknappen maar nooit aan toegekomen. Die dingen rijden nog op 2-takt man! Dat is gewoon pure auto historie!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat kán je toch werkelijk niet mooi vinden
Nee, brief is vandaag de deur uit gegaan, was er beetje bij ingeschotenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat geloof je toch niet?!![]()
maar Vento al getaxeerd?
Deze Golf is nummer 11quote:Op woensdag 15 september 2010 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil ik weten hoeveel auto's jij al in je bezit hebt gehad?
Cultuur barbaar!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar een Trabant vind ik dan weer niet mooi
Geen plastic, een mengsel van hars en katoenvezelsquote:Op woensdag 15 september 2010 11:34 schreef omearos het volgende:
[..]
woeiplastic
Ik heb ook een oldtimer, kadett B
heb jij eigenlijk een eigen autootje Sanne?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:47 schreef Samzz het volgende:
Nee, Patrick, dat is smaak
Een babyblauwe vind ik tot daar aan toe, maar die babykotsbruine is echt lelijk
Dat is Biberbraun! Daardoor heb ik m goed kunnen verkopen, bleek dat t een zeldzame trabant kleur wasquote:Op woensdag 15 september 2010 11:47 schreef Samzz het volgende:
Nee, Patrick, dat is smaak
Een babyblauwe vind ik tot daar aan toe, maar die babykotsbruine is echt lelijk
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk een eigen autootje Sanne?
Hahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 11:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dat is Biberbraun! Daardoor heb ik m goed kunnen verkopen, bleek dat t een zeldzame trabant kleur was
Ik heb ook wel smaak, daarom issie uiteindelijk ook verkocht
nu al?quote:
Ben jij op je achterhoofd gevallen of zo?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu al?
en de mooiste kleurstelling voor een auto blijft natuurlijk harlekijn
Knetterhard ook...quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij op je achterhoofd gevallen of zo?
hoezo? weet je hoe tof harlekijn is?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij op je achterhoofd gevallen of zo?
Ben je serieusquote:Op woensdag 15 september 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo? weet je hoe tof harlekijn is?
bedoelde dus eigenlijk tof i.p.v. mooi
ik vind het gewoon heldig dat ze zo standaard uit de fabriek komenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je serieusIk kwam er in Enschede eentje tegen, damn, wat een triest auto'tje
Ondanks dat het een VW is.
En terecht. Dat zijn echt gedrochten. Alleen om de kleuren.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind het gewoon heldig dat ze zo standaard uit de fabriek komenvolgens mij zijn ze gestopt bij de Golf 3 en de Polo 6N, andere kon ik zo niet vinden
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:17 schreef Intelligence het volgende:
Harlekijns zijn bruut! Je moet gewoon ballen hebben om in zon ding gezien te willen wordenNiet VW kenners denken dat t een sloop auto is
![]()
Ik vind het gewoon echt tof, om met Remco's woorden te spreken, als je een Harlekijn rijdt. Dingen zijn echt geld waard, hoor van meer mensen dat er 1 in Enschede rijdt, een duitser zou dat zijn.
wat voor (betaalbare) auto in de categorie Golf etc. zou jij wel willen rijden dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:20 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat het geen sloopauto is en dat het een oorspronkelijk in die kleuren uitgegeven auto is. Maar ik snap niet waarom iemand in een auto wil rijden die lijkt op een sloopauto
Ze zijn gewoon lelijk
jammer van die laatste zinquote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
Er is niks mis met de auto, alleen met de kleurDie vind ik lelijk.
Ik vind zelf de Golf, Polo enz. hartstikke leuke auto's hoor, dus daar heb ik geen probleem mee, Ford Fiesta vind ik ook wel leuk. In de duurdere categorie vind ik Mini's en Fiat 500 erg cool
Hoezo? Mini's en Fiatjes zijn uber stoer. Die laatste zijn wel vrouwen auto'tjes, maar toch. En als ik zou moeten kiezen zou ik voor een Mini gaan omdat Fiat nu niet zo betrouwbaar is.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jammer van die laatste zinmaar verder goede smaak
![]()
Leuk he, geblaat over onderwerpen die je niks interesserenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog een ander onderwerp dan auto's in de agenda?
Volgens mij blaatte jij gisteren toch erg mee over voetbalquote:Op woensdag 15 september 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk he, geblaat over onderwerpen die je niks interesseren
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
Er is niks mis met de auto, alleen met de kleurDie vind ik lelijk.
Ik vind zelf de Golf, Polo enz. hartstikke leuke auto's hoor, dus daar heb ik geen probleem mee, Ford Fiesta vind ik ook wel leuk. In de duurdere categorie vind ik Mini's en Fiat 500 erg cool
kloptquote:Op woensdag 15 september 2010 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij blaatte jij gisteren toch erg mee over voetbal
Ooh geloof me, dat weet ik elke keer als het hier over auto's gaatquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
kloptmaar nu weet je wel wat ik steeds bedoelde
Kadetts zijn echt a-seksueelquote:Op woensdag 15 september 2010 12:46 schreef omearos het volgende:
[..]zoiets zou ik wel als 2e auto willen, zodat ik weer rustig kan knutselen aan de kadett
Mooi zoquote:Op woensdag 15 september 2010 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh geloof me, dat weet ik elke keer als het hier over auto's gaat
morgenavond 1e wedstrijd van het seizoen, het weekend nog helemaal leegquote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand nog een ander onderwerp dan auto's in de agenda?
oude Mini's zijn tofquote:Op woensdag 15 september 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Mini's en Fiatjes zijn uber stoer. Die laatste zijn wel vrouwen auto'tjes, maar toch. En als ik zou moeten kiezen zou ik voor een Mini gaan omdat Fiat nu niet zo betrouwbaar is.
staat genoteerdquote:Op woensdag 15 september 2010 12:56 schreef Intelligence het volgende:
26 September sta ook ik op AutoMotorSportief in Haaksbergen![]()
Oude mini's zijn idd tof! Buurman heeft er ook 1 in zn tuin, zn projectquote:Op woensdag 15 september 2010 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
morgenavond 1e wedstrijd van het seizoen, het weekend nog helemaal leeg![]()
[..]
oude Mini's zijn tofnieuwe vind ik niet wat... en 500 al helemaal niet
[..]
staat genoteerdmet de Charade?
owja, my badquote:Op woensdag 15 september 2010 13:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Oude mini's zijn idd tof! Buurman heeft er ook 1 in zn tuin, zn project
Nee tuurlijk niet man, met de Golf!
Selmaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
die is dan niet te missen in het dorpquote:Op woensdag 15 september 2010 14:06 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco, nee weet nog niet waar, krijg dit weekend meer info... maar denk niet dat we dit van te voren te horen krijgen. Sta sowieso naast die blauwe polo en grijze alfa en dr hangt ook wel een banner van 4 meter van Outsiderz
reken er maar op dat ik ff langskom, heb vast wel ff half uurtje de tijdquote:Op woensdag 15 september 2010 14:12 schreef Intelligence het volgende:
Staan er vanaf 10 uur 's ochtends tot ...
Schatjequote:
Yeah! \m/quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Opnames The Hobbit in januari van start
jeujboek is erg goed, hopelijk de film ook!
In Every Room... We Make The Bass, Bass Boom. Directly In Your Face, Face Boomquote:Op woensdag 15 september 2010 14:40 schreef haakon het volgende:
I make the beats that go BOOOOM PAPI
wat een heerlijke plaatquote:Op woensdag 15 september 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
In Every Room... We Make The Bass, Bass Boom. Directly In Your Face, Face Boom![]()
Ik koop alleen games die me echt interesseren of gaaf lijken. En de laatste tijd zijn dat er niet echt veelquote:
Whehequote:
ik zou voor de tweede optie gaanquote:Op woensdag 15 september 2010 15:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zaterdag dus een herdenking. En nu weet ik niet of ik een rouwboeket moet laten samenstellen of dat ik het kaartje dat ik heb aan een enkele witte roos of Aronskelk doe...
Help?
ik weet niet wat voor herdenking etc. het is, maar zou zelf voor iets simpels gaan; vind een boeket net iets te 'overdreven' zeg maar...quote:Op woensdag 15 september 2010 15:26 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het echt niet. Ik vind beide mooi namelijk...
keej, ik dacht dus aan een herdenking van iets waarvan al een uitvaart o.i.d. was geweest... maar dat is niet zo; denk dat een (klein) boeket in zo'n geval ook prima pastquote:Op woensdag 15 september 2010 15:33 schreef Samzz het volgende:
Nou, de vader van m'n beste vriendin is dus overleden. En omdat zijn lichaam naar de wetenschap is gegaan, is er geen begrafenis of crematie, maar een herdenking
bij een herdenking i.p.v. 'normale' uitvaart vind ik een klein boeket dan dus wel weer passenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:36 schreef haakon het volgende:
Ik ben het wel met Remco eens.
Boeket iets te overdreven.
Nee, het is echt ipv begrafenis. Daarom vind ik het ook moeilijkquote:Op woensdag 15 september 2010 15:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej, ik dacht dus aan een herdenking van iets waarvan al een uitvaart o.i.d. was geweest... maar dat is niet zo; denk dat een (klein) boeket in zo'n geval ook prima past
Das nog het mooist en meest toepasselijk denk ik..quote:Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is echt ipv begrafenis. Daarom vind ik het ook moeilijk
Ik kan ook gewoon eens met de bloemiste overleggen. Gewoon twee of drie mooie bloemen is ook wel erg mooi
boeketten worden volgens mij meestal gegeven door kinderen / kleinkinderen / neven / nichten etc. overleggen met de bloemiste is sowieso dan een goed ideequote:Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is echt ipv begrafenis. Daarom vind ik het ook moeilijk
Ik kan ook gewoon eens met de bloemiste overleggen. Gewoon twee of drie mooie bloemen is ook wel erg mooi
Ja, denk ik ookquote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef haakon het volgende:
[..]
Das nog het mooist en meest toepasselijk denk ik..
Klopt. Maar ik was als een dochter voor hem, vandaar dat ik ook in dubio zat. Maar het gaat goed komenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boeketten worden volgens mij meestal gegeven door kinderen / kleinkinderen / neven / nichten etc. overleggen met de bloemiste is sowieso dan een goed idee
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, nog een keer de samenvatting van gisteren kijken
internet? zo ja, waarrrrrr?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, nog een keer de samenvatting van gisteren kijken
ja, dan kan ik me jouw dubio goed voorstellen! succes dan maar, gaat inderdaad vast goed komenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik was als een dochter voor hem, vandaar dat ik ook in dubio zat. Maar het gaat goed komen
danku, vanavond even kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:46 schreef haakon het volgende:
[..]
nos.nl, toch?
linkje
http://nos.nl/video/184961-samenvatting-twenteinter.html
eensquote:
* ReMcOrE IS jaloers!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_-wordt jaloers
en hoe laat begin jij 's ochtends?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_-meldt ernstige jaloezie
quote:
Rond kwart over 8.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:07 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoe laat begin jij 's ochtends?
Jij bent echt goedquote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er maar eens weg van... Ik ga eten koken voor m'n zieke ventje.Ik ben echt een geweldige vriendin
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er maar eens weg van... Ik ga eten koken voor m'n zieke ventje.Ik ben echt een geweldige vriendin
ik rond kwart voor 8. Dus even lang aanwezigheidquote:
quote:
Luie draakquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent echt goed
Maar Nicole ging gister een koud pilsje voor me halen toen ik languit op de bank Twente - Inter zat te kijken, dat is nog veel goederder![]()
Neuhquote:
Da's waarquote:Op woensdag 15 september 2010 16:19 schreef omearos het volgende:
[..]
[..]
ik rond kwart voor 8. Dus even lang aanwezigheid
[..]
Ook dat ken ik alleen van naamquote:Op woensdag 15 september 2010 16:27 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb alleen voorstukjes gezien, volgens mij mis je er niet veel aan.
Nederlandse poging tot Jersey Shore taferelen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook dat ken ik alleen van naam
New Kids is tof, kut.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, de mensen van wie ik erover hoorde waren ook gek op New Kids
Pauperprogramma.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maja, de mensen van wie ik erover hoorde waren ook gek op New Kids
Pauperprogramma.
boks!quote:
New Kids is echt niveauloos.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef GimmeGore het volgende:
Dat ken ik dan weer alleen van naam. Maar ook daar mis ik volgens mij totaal niks aan
Ik wil ook Kreator kunnen luisteren hier!
14.gifquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef GimmeGore het volgende:
Dat ken ik dan weer alleen van naam. Maar ook daar mis ik volgens mij totaal niks aan
Ik wil ook Kreator kunnen luisteren hier!
W.T.F.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hou het tegenwoordig bij HATSEBAM!!!
quote:
als jij met jouw gedrum katten aanspreekt, heb je OF rare katten OF je kan niet drummenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik zit een beetje op het tafelblad te drummen, komen er meteen 2 katten aangelopen om te kijken wat er aan de hand is
Hoe is het met het mannetje? Ligt ie lekker onder de wol?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
Padoem tsjjjquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij met jouw gedrum katten aanspreekt, heb je OF rare katten OF je kan niet drummen
hopelijk kan JIJ dat stukje dan wel goed drummenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hopelijk kan JIJ dat stukje dan wel goed drummenanders heb je die katten van Justin er weer bij staan
Ik kan ook niet drummenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jij met jouw gedrum katten aanspreekt, heb je OF rare katten OF je kan niet drummen
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan ook niet drummenIk heb het overgenomen van een blackmetalfanaat
strek je rechter wijs- en middelvinger boven- en onder de rand van een (dun) tafelblad, en ram ze met kracht op en neer
En dan steeds sneller, heb je een blackmetaltempo te pakken. Daarna lekker a-ritmisch wat met je linkerwijsvinger op het tafelblad tikken en je hebt een blackmetaldrum te pakken
dude, serieusquote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kan ook niet drummenIk heb het overgenomen van een blackmetalfanaat
strek je rechter wijs- en middelvinger boven- en onder de rand van een (dun) tafelblad, en ram ze met kracht op en neer
En dan steeds sneller, heb je een blackmetaltempo te pakken. Daarna lekker a-ritmisch wat met je linkerwijsvinger op het tafelblad tikken en je hebt een blackmetaldrum te pakken
Jij bent wel een gangmaker hequote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe dat soms ook in de bieb als er even geen klanten zijn, kijken mn collega's me vaag aan joh![]()
Ach je bent jong en je wil wat...quote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dude, serieuswha... da... fack
joh?!quote:Op woensdag 15 september 2010 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe dat soms ook in de bieb als er even geen klanten zijn, kijken mn collega's me vaag aan joh![]()
Ze is onderweg.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach je bent jong en je wil wat...
Tja, er is een metalhead die regelmatig de boeken opruimt op de centrale vestiging, die zou me vast begrijpenquote:
quote:
Ben net overgegaan op Overkillquote:
ik geniet, don't you worry about thatquote:
Ik vind het mooi geweest.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind het mooi geweest.
Tot morgen gemeentehuis
GMTAquote:Op woensdag 15 september 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tot morgen kantoor
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tot morgen kantoor
Assiequote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
Goedenavond
Ik heb honger.
dank voor uw aandacht dat wou ik even melden.
Hoest hier?
Selquote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
AssieGoed, en met jou?
Niet zo goed als dat ik vorige week had gehooptquote:Op woensdag 15 september 2010 18:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sel
Goedgoed, en hoe is ie daar?
Tell mequote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet zo goed als dat ik vorige week had gehooptmaar verder gaat het prima.
ik heb nog wel wat voor jequote:Op woensdag 15 september 2010 18:10 schreef Assiej het volgende:
Goedenavond
Ik heb honger.
dank voor uw aandacht dat wou ik even melden.
Hoest hier?
Dat zei ik Voor mijn broodje donerquote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat voor je
goede kost toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zei ik Voor mijn broodje donerNu zit ik stampes vol
Ik moet echt afkicken van dat spul joh
ik eet het nu laatste weken elke woensdag
valt meequote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat zei ik Voor mijn broodje donerNu zit ik stampes vol
Ik moet echt afkicken van dat spul joh
ik eet het nu laatste weken elke woensdag
Ja dat is zeker lekkerquote:
Jij eet het vakerquote:
Forum Opties | |