Lopen gaat nog sneller in de stad.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef Salatrel het volgende:
daarom pak ik gewoon de auto. daar zit namelijk geen axa sl7 of abus slot op
Jij bent duidelijk ook al niet het stadse leven gewend.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef Splutje het volgende:
Sowieso mensen die een steelwaardige fiets hebben
lopen hooguit vanaf de parkeergarage. vanaf huis naar het centrum van rotterdam is me net iets tever lopenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:28 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Lopen gaat nog sneller in de stad.
Je hebt ook universele autosleutels.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:26 schreef Salatrel het volgende:
daarom pak ik gewoon de auto. daar zit namelijk geen axa sl7 of abus slot op
Ja dit is echt al eeuwen geleden op het nieuws geweest, ging over precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef Hi_flyer het volgende:
2008 wil zijn onbenullige nieuwsfeitje terug.
ik heb daarom bewust een Opel gekocht. die wil niemand jattenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je hebt ook universele autosleutels.
Behalve als iemand je al voor was en de wielen had gejatquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk ook al niet het stadse leven gewend.
Alle fietsen zijn steelwaardig daar.
Ligt eraan of je Den Haag een stad noemt. Als ik mijn pauperfiets aan een normaal slotje zet wordt ie echt niet gejat tussen alle mooiere fietsen eromheenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
oh nee, die van mij niet, ik rijd op mijn velgquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:29 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Nouja er was iig nog niet echt een topic over op fokquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
ja dit was al niet ruim een jaar bekend, dus je bent goed op tijd_!
gekkie, en nu ga je in het holst van de nacht naar binnen en daar rondlopen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb de moedersleutel van de school gekopieerd bij de schoenenmaak/slotenwinkel tegenover de school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |