Vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
Waar ging je ook alweer spelen binnenkort?
Lijst is alweer iets anders:quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af
Hier: Gitaristentopic #428: Waar we jaren niet naar de kapper gaan
Heb ik express zo gedaan, omdat sommige arabische nummers ook redelijk...ehh vals klinken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:56 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind het een beetje vals klinken, Braddie.
Nee, er komt nog een show. 20 oktober uit mijn hoofd. Maar dat is in een kleinere zaal.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:07 schreef -Menn0- het volgende:
Hilversum is aardig in de buurt.
Welke dag is Zwolle? Of is dat deze (26-11: Hedon, Zwolle) en staat hij er wel op?
Da's een erg gave plaat!quote:
Haha, we spelen 18 december samen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Lijst is alweer iets anders:
http://ikissedcharles.com/home
1 staat er nog niet op, dat is in Zwolle. En Dordrecht is verplaats.
Verdorie, dat halen we niet. Toch goed bezig voor een underground genre!quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:21 schreef guitarist het volgende:
10 shows en nog 1 in optie, lekker veel spelen weer dus!![]()
![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, we spelen 18 december samen!
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:17 schreef wimjongil het volgende:
Kent iemand Ratatat? Ik heb een hoop topics terug geplaatst dat de combinatie DJ + gitarist me echt supertof lijkt (toen kwam genakt met Drummingcorps ofzo), maar Ratatat is dat dus gewoon en dan dik chill
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
Je quote de verkeerde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Godverdomme m'n gehoor, wat doe je!?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
Nee ik loog.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
EUH! HOMOOOOOOO'S!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Die post heb ik helemaal gemist, maar hij postte op de vorige pagina weer een track dus we gaan nog even door!![]()
![]()
![]()
Het jaar dat niemand met me mee wilde naar Pinkpopquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Door deze post moest ik denken aan Ratos de Porao die ooit gecovered zijn door Sepultura en nu kijk ik dit:.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:49 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde!
(Braddie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |