Sterkte.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Teksten kunnen schrijven omdat er naasten zijn overleden.![]()
Sterkte Braddie.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:28 schreef Braddie het volgende:
Godverdomme net de Crafter op m`n tenen gekregen!.
Dacht dat de tas dicht zat(acoustische tas waar de gitaar van onder in moet) en dat was dus niet zo.
Dus hij klapte op m`n teen, AUUU!!!
De pan uit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
dog eat dog, wil ik altijd nog eens live zien, maar ben te lui om verder dan 10 minuten er voor te moeten rijzen
Ze spelen vanavond in Weert, dat is bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
dog eat dog, wil ik altijd nog eens live zien, maar ben te lui om verder dan 10 minuten er voor te moeten rijzen
Thanks!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De pan uit?
Overigens: puike monitors voor weinig, ik heb ze ook en ben er erg tevreden mee.
[TK] Alesis M1Active Monitoren
das vandaag, maar ja, geen tijd/geld voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
@Ares: volgens mij kwamen ze ook een keer in de Bosuil in Weert, da's niet eens zover van Eindhoven eigenlijk... (maar kan ook zijn dat dat al geweest is inmiddels)
En wat is het?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:05 schreef wimjongil het volgende:
Ik kan mie goed solderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |