Ik vind die Samson`s wel prima eigenlijk, tuurlijk het is geen top kwaliteit... maar ik neem ook maar sporadisch zang/koortjes op. en heel soms acoustische dingen(piano drums gitaar)quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die beta 58's zijn iets duurder dan 100 euro volgens mij zo'n 170.
Dan kun je altijd nog de PG58 nemen, die kosten nog geen 6 tientjes en zijn bijna net zo goed als een sm 58.
Maar ja, die zijn ook eigenlijk alleen maar leuk voor op het podium. Om zang op te nemen gebruik ik liever een Neumann U87ai of zo.
Ok deze quote ik even.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Braddie het volgende:
Dat is waar!.
Beste albums van GNR.
Chinese Democracy had beter de eerste solo plaat van Axl kunnen worden.
Ik denk namelijk dat er meer mensen op Axl Rose solo afkomen dan op Axl Rose + Guns N Roses(Met geen enkel orgineel lid behalve... jawel.... AXL)
Aha!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het ik toch maar niet gedaan, anders kwam het niet mooi uit.![]()
![]()
Deze http://www.thomann.de/nl/fender_ja90_jim_adkins_ct.htm ()en wat klein prut.
Met Mike Portnoyquote:Op woensdag 15 september 2010 21:14 schreef KaMo het volgende:
Ik in November naar Gorillaz, en misschien naar Avenged Sevenfold, maar dat laatste is nog niet zeker
Ja man! Wel goed gebruikt natuurlijk, maar even paar kleine dingetjes doen en dan lekker fietsen. Na de winter maar even nieuwe spuitbeurtje. Ja, of nu, met dit weer fiets ik toch nietquote:
Dat ding laad hier nu al anderhalf uur... geen MySpace?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Zebrapad/137881516234454
Fragmenten van de EP online
Ja.. wat?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ok deze quote ik even.
Je zegt iets verstandigs!
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...quote:Op woensdag 15 september 2010 23:16 schreef Aresdreams het volgende:
gaat er meer om dat we het niet van je gewend zijn...
okquote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat ik normaal afgezeken word als ik eens iets post in m`n enthousiasme...
Dan ga ik natuurlijk niet serieus reageren
Het is wel zo.quote:
ok, niet meerdoen dus.. enthousiast zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet klinkt als iemand die al 5 jaar speelt of zo... Maar in m`n enthousiasme post ik soms wat dingetjes.
Goed doorgaan met enthousiast zijn. Maar niet hier posten neequote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is wel zo.
Natuurlijk weet ik ook wel dat het niet klinkt als iemand die al 5 jaar speelt of zo... Maar in m`n enthousiasme post ik soms wat dingetjes.
Preciesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed doorgaan met enthousiast zijn. Maar niet hier posten nee
Ik ga zeker enthousiast zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leuk voor in de filequote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzesquote:
Uh dude? Schop je nou jezelf de grond in?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzes
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jawel man! Heb je niet meer dingen? Voor op m'n iPod en in de auto enzo?
Ik quote em nog maar een keer, just in casequote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zorg je er alleen maar voor dat ze je gaan haten vanwege je slechte muziekkeuzes
Ok nog 1 keer danquote:Op woensdag 15 september 2010 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat mij ook ff een lolletje hebben pannekoekquote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Jaja nu is het wel leuk geweest kap maar weer
Ja..quote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uh dude? Schop je nou jezelf de grond in?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |