quote:Op woensdag 15 september 2010 21:13 schreef guitarist het volgende:
1 voor jou en 1 voor je Red Special?
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef blckbb het volgende:
Ik zat ook nog te twijfelen om naar Santana te gaan... Maar als Braddie ook gaat
Ok, vooruit.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het user gebash nu wel leuk geweest eerlijk gezegdIk post toch geen tracks meer?, dus kom op... Be Nice
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Dank.quote:
Dat snelle stuk is vet, gare overgang. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de volle bandquote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw nummer waarmee we bezig zijn online gezet
Sorry hoor maar die kwaliteit is echt RUK!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
http://www.facebook.com/pages/Zebrapad/137881516234454
Fragmenten van de EP online
overgang? gewoon geen overgang, gewoon pats over!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat snelle stuk is vet, gare overgang. Ben benieuwd hoe het gaat klinken met de volle band
Valt wel mee toch? Voor thuisopnamesquote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die kwaliteit is echt RUK!
Voor thuisopnames en demo is het moah. Maar voor een EP....quote:Op woensdag 15 september 2010 21:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Voor thuisopnames
Dankje, dat is dan al ietsquote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Voor thuisopnames en demo is het moah. Maar voor een EP....
Ik heb betere dingen gehoord.
De liedjes zelf zijn wel aardig....
Ja, kwam er net achter dat als je niet ingelogd bent bij facebook het laden niet werkt ofzo.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef Aresdreams het volgende:
laden duurt like een eeuwigheid, geen geduld...
ik heb het idee dat er wat kracht mist in de opnames, het klinkt erg braaf zacht @ de instrumenten en de zang ligt er erg bovenop, net of het geen deel uitmaakt van de muziek, dus daar valt voor volgende opnames wel flink wat te halen denk ik bij jullie. De nummers zelf, tja, niet mijn stijl, dus objectief kan ik er moeilijk over zijn, het heeft wel wat thoughquote:Op woensdag 15 september 2010 21:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankje, dat is dan al iets
[..]
Ja, kwam er net achter dat als je niet ingelogd bent bij facebook het laden niet werkt ofzo.
Gelukkig zijn de fragmenten gehost op http://soundcloud.com/zebrapad/tracks
Wat voor een Mic gebruik je voor Zang?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:53 schreef KaMo het volgende:
Ja dat van die zang was een dilemma tijdens het afmixen, als ik het zachter deed, overheerste de muziek juist teveel naar mijn idee. Toch wat onderschat dat afmixen. Maarja, veel oefenen is het plan
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me is verschrikkelijke Guns & Roses Fan, maar hij heeft zelf al een tijd geen geld(want net nieuwe brommer gekocht) dus ik heb een kaartje voor hem gekocht, Ik vind Guns & Roses ook erg goed overigens, die nieuwe CD vindt ik erg fijn. en ook meteen voor Santana(Aangezien hij sommige nummers van Santana wel kan waarderen).
Ik hoop overigens dat hij iets van z`n nieuwste cd(2002) gaat spelen...
Adouma of Foo Foo zijn wel nice!
http://www.thomann.de/gb/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htmquote:Op woensdag 15 september 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat voor een Mic gebruik je voor Zang?
Ik heb zelf een Samson R21 aangeschaft, zowel voor opnames voor Acoustische gitaar als opnames voor Zang.
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Was er niet zo van onder de indruk. Veel te veel gedoe tussen de nummers en niet echt overtuigend gespeeld. Maar wat wil je ook. Als Tool net gespeeld heeft, raak je nergens meer van onder de indruk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?
Ik wil ze overigens ook wel zien, alleen in oude formatie tho. (Al is die dj ashba wel een competente gitarist!)
Ja ik vind die CD niet te vergelijke met Apetite for destruction of Use Your Illusions maar alsnog is Chinese Democracy wel een goed album.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een paar topics terug vond je de nieuwe Guns N' Roses nog heel slecht in vergelijking met de oudere cd's?
Ik wil ze overigens ook wel zien, alleen in oude formatie tho. (Al is die dj ashba wel een competente gitarist!)
Mooi microfoontje.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/gb/the_tbone_sc400_grossmembranmikro.htm
Die, is trouwens goedkoper geworden zie ik nu!
Dat wil ik gelovenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar jaar geleden gezien. Was er niet zo van onder de indruk. Veel te veel gedoe tussen de nummers en niet echt overtuigend gespeeld. Maar wat wil je ook. Als Tool net gespeeld heeft, raak je nergens meer van onder de indruk.
Daar zit ook wat in. Chinese Democracy is een prima album, jammer alleen dat het onder de naam Guns N' Roses is uitgebracht. Maarja wat wil je, na AfD en UYI kun je sowieso niets beters uitbrengenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik vind die CD niet te vergelijke met Apetite for destruction of Use Your Illusions maar alsnog is Chinese Democracy wel een goed album.
Ik vind Dj Ashba(k!) een hele te gekke gitarist.
Het is nu meer Axl + Band maar alsnog.. Het gaat me er puur om dat ik Axl heb gezien met Band!! En heb mee kunnen schreeuwen met paradise city/Welcome to The Jungle/Live And Let Die/Sail Away Sweet Sister(Eventueel) Sweet Child O Mine/November Rain/Knocking on Heavens Door/Madagascar.
Die beta 58's zijn iets duurder dan 100 euro volgens mij zo'n 170.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mooi microfoontje.
Ik wilde eerst de Shure Beta 58 kopen maar ik neem soms ook tracks op met wat vrienden, en als we dan koortjes in zingen of duetten dan ga ik niet 2x 100+ euro betallen.
En die Samson was voor mij met XLR - XLR kabel(van 5 meter) slechts 20 euro!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |