\quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef mtchel112 het volgende:
Alleen bij youtube geftie constant een flv errOr
Hmm, doet er wel heel lang over om op te starten. is al 5 minuten bezig op Loading.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Michael-H het volgende:
Hij is binnen!!!
Het is een nieuwe versie, waarvoor maar één goedwerkende custom rom is:
http://www.sendspace.com/file/smtvw5
Heb hem geïnstalleerd, werkt beter dan de originele, is sneller en heeft market, etc.
Youtube geeft bij mij ook een error, probeer het uit te zoeken!
EDIT: übervet ding voor het geld! Beter dan ik had verwacht! Heb de zwarte besteld, weet niet of er verschil is tussen de zwarte of de grijze (denk aan firmware enzo).
Hij heeft ook een trilfunctie, maar wat voor een nut dat heeft....
Dat zeer zeker. Heerlijk stukje apparatuur. Valt me echt 100% mee!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
Dit is mn geld echt waard (63 euro)
ES file explorer, kan je ook je netwerkschijven mee benaderen op je windows pc'squote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Heerlijk stukje apparatuur. Valt me echt 100% mee!!
Iemand nog must-have apps?
Ligt er aan wat je multitasken noemt, het is 1 app per keer, app op de achtergrond heeft wel saved memory state. maar dat noem ik niet echt multitasken.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
WTF, maar 63 euro? Dat ik dit niet eerder ben tegen gekomen, gelijk maar eentje bestellen. Het enige waar ik zo'n tablet voor ga gebruiken is surfen, en muziek luisteren. Kan deze multitasking?
briljante..bellen met een tabletquote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Michael-H het volgende:
My god...
Zo promoten ze dus dat 63 euro ding in China!
[youtube][/youtube]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef martinovic het volgende:
Sommige roms zijn waarschijnlijk sneller..
Ik heb nog wel een paar vraagjes over dat 63 euro ding: wat voor soort touchscreen is het capacitief of resistief?
Zijn er ook custom 2.1 roms verkrijgbaar ?
Oke, bedankt.. nouja voor 63 euro mag ik toch niet sukkelen hé.. zodra mn geld op paypall staat koop ik hem.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.
Wat denk je zelf, voor 63 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |