Hmm, doet er wel heel lang over om op te starten. is al 5 minuten bezig op Loading.....quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:00 schreef Michael-H het volgende:
Hij is binnen!!!
Het is een nieuwe versie, waarvoor maar één goedwerkende custom rom is:
http://www.sendspace.com/file/smtvw5
Heb hem geïnstalleerd, werkt beter dan de originele, is sneller en heeft market, etc.
Youtube geeft bij mij ook een error, probeer het uit te zoeken!
EDIT: übervet ding voor het geld! Beter dan ik had verwacht! Heb de zwarte besteld, weet niet of er verschil is tussen de zwarte of de grijze (denk aan firmware enzo).
Hij heeft ook een trilfunctie, maar wat voor een nut dat heeft....
Dat zeer zeker. Heerlijk stukje apparatuur. Valt me echt 100% mee!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef mtchel112 het volgende:
Dit is mn geld echt waard (63 euro)
ES file explorer, kan je ook je netwerkschijven mee benaderen op je windows pc'squote:Op dinsdag 16 november 2010 22:24 schreef Gutz het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Heerlijk stukje apparatuur. Valt me echt 100% mee!!
Iemand nog must-have apps?
Ligt er aan wat je multitasken noemt, het is 1 app per keer, app op de achtergrond heeft wel saved memory state. maar dat noem ik niet echt multitasken.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
WTF, maar 63 euro? Dat ik dit niet eerder ben tegen gekomen, gelijk maar eentje bestellen. Het enige waar ik zo'n tablet voor ga gebruiken is surfen, en muziek luisteren. Kan deze multitasking?
briljante..bellen met een tabletquote:Op donderdag 18 november 2010 09:38 schreef Michael-H het volgende:
My god...
Zo promoten ze dus dat 63 euro ding in China!
[youtube][/youtube]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:43 schreef martinovic het volgende:
Sommige roms zijn waarschijnlijk sneller..
Ik heb nog wel een paar vraagjes over dat 63 euro ding: wat voor soort touchscreen is het capacitief of resistief?
Zijn er ook custom 2.1 roms verkrijgbaar ?
Oke, bedankt.. nouja voor 63 euro mag ik toch niet sukkelen hé.. zodra mn geld op paypall staat koop ik hem.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.
Wat denk je zelf, voor 63 euroquote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kreeg eerder ook al niet beantwoord of het nou capacitief was. Jammer... Zodra ik hem in huis heb zal ik het wel posten.
Muziek luisteren op je Epad terwijl je er mee surft of een e-book op leest gaat niet, helaas.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:30 schreef Rechtenstudent het volgende:
WTF, maar 63 euro? Dat ik dit niet eerder ben tegen gekomen, gelijk maar eentje bestellen. Het enige waar ik zo'n tablet voor ga gebruiken is surfen, en muziek luisteren. Kan deze multitasking?
Kun je dit toelichten? Ik zou namelijk niet weten waarom het niet zou kunnen...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Muziek luisteren op je Epad terwijl je er mee surft of een e-book op leest gaat niet, helaas.
De ZT180 heeft helemaal geen gps of webcam, dus dat is sowieso een verbetering. Ben erg benieuwd naar je batterijduur. Maar waar heb je 'm besteld dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 22:44 schreef rozeglitter het volgende:
Hallo allemaal,
Stiekem las ik al een paar keer mee, maar ik kon zonder account niet reageren dus heb ik er maar even een aangemaakt.
Ik was net op zoek naar de Zenithink, omdat ik op internet veel positieve reacties lees en ik de Ipad te duur vind (ook al werkt hij wel geweldig). Ik heb wat aftreksels bij de media markt geprobeerd, maar die halen het bij lange na niet bij de apple en dat terwijl ik een microsoft gebruiker ben.
Nu het volgende, in mijn zoektocht naar de goedkoopste zenithink in Nederland kom ik er achter dat er al weer een opvolger is. Die heb ik hier nog niet langs zien komen, maar misschien ben ik ook gewoon scheel. De epad heet Flytouch2 . Het voordeel van de Flytouch tegenover de Zenithink 180 is dat een Flytouch een batterij heeft die 2x zo lang meegaat. De GPS schijnt beter te zijn en de camera.
Dus misschien ook nog een optie voor sommige. Voor de rest heb ik er maar bar weinig verstand van en vraag ik me dus ook af of android 2.1 in de buurt komt van de snelheid van een Ipad of zeg ik nu iets heel doms? Misschien een 2.2 dan of moeten we echt gaan wachten op een 3.0?
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat de 'zogenaamde aftreksels' over usb poorten en dat soort dingen beschikken. Ook kan je bij de andere tenminste een koptelefoon op je pad aansluiten. Voor de rest zit ik niet meer zoveel over het geheugen van de aftreksels in sinds ik heb gehoord dat je daar gewoon een goedkoop SD kaartje in kan stoppen. Iets wat bij de Apple ook niet kan.
Je kan een Apple theme installeren.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:04 schreef Rechtenstudent het volgende:
Kun je trouwens de icons op de Epad veranderen in Ipad icons?
Zodat het net echt lijkt?quote:Op donderdag 18 november 2010 18:04 schreef Rechtenstudent het volgende:
Kun je trouwens de icons op de Epad veranderen in Ipad icons?
Ik zou deze erop zetten:quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:17 schreef mtchel112 het volgende:
Welke rom moet ik er op zetten. Heb het 63 euro ding van bic de zwarte
eerste keer opstarten na de install doet hij er ongeveer 10 min over om te booten. Hierna was de boot een stuk sneller. Op twee devices getest, geen bricks!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:17 schreef mtchel112 het volgende:
Looptie ook sneller dan? En de brickkans
hi. hoe tevreden ben je met je tablet? voldoen de verwachtingen? reageert de 'touch' goed? zijn er negatieve/minder plezierige eigenschappen? zou je deze een volgende keer ook kopen? of een andere?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef Michael-H het volgende:
[..]
eerste keer opstarten na de install doet hij er ongeveer 10 min over om te booten. Hierna was de boot een stuk sneller. Op twee devices getest, geen bricks!
jij hebt ook de all black versie?quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:21 schreef Michael-H het volgende:
[..]
eerste keer opstarten na de install doet hij er ongeveer 10 min over om te booten. Hierna was de boot een stuk sneller. Op twee devices getest, geen bricks!
Gewoon op je SD zetten toch?quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:23 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ik zou deze erop zetten:
http://www.sendspace.com/file/smtvw5
Draait bij mij goed, en heeft onder andere market en root acces.
That's what i needed to know.quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:10 schreef Macka66 het volgende:
@neo2000 Batterij gaat 2 uur mee, met custom rom en gebruiken van app killer voor in de achtergrond draaiende applicaties tot 4 uur. Totale levensduur van de batterij is mij niet bekend.
de meeste wel, je kan kiezen bij zoeken: top paid of top free wel handig dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:13 schreef Androidman het volgende:
Zijn de applicaties in google market gratis?
Jij had hem toch al binnen? Lukt het een beetje met het spelen van games erop?quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
de meeste wel, je kan kiezen bij zoeken: top paid of top free wel handig dus
3D Spellen kun je er echt niet op spelen, alleen de basic 2d spellen, denk aan tetris.quote:Jij had hem toch al binnen? Lukt het een beetje met het spelen van games erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |