Lekker ! Tot laterrquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even bankhangenTot later allemaal
Hang zequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja dat had je verteld, zijn er al vorderingen ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zijn gangetje, klaar met de studie en nu bezig met zoeken naar werk
hang-zequote:Op dinsdag 14 september 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Helaas nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:50 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja dat had je verteld, zijn er al vorderingen ?
Hey STquote:
Het verbaast me ook niks dat jij het geplaatst hebquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
'Schaamhaar perfect in vorm met Ladyshape'![]()
hmm jammer inderdaad. Maar t gaat allemaal goedkomen ! Waar ben je precies naar op zoek ?quote:
Het liefst naar webdeveloper met PHP en anders PHP programeurquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:53 schreef AskMe het volgende:
[..]
hmm jammer inderdaad. Maar t gaat allemaal goedkomen ! Waar ben je precies naar op zoek ?
eertse?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
'Schaamhaar perfect in vorm met Ladyshape'![]()
Je wilt een vaste baan hm?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefst naar webdeveloper met PHP en anders PHP programeur
Oeh, klinkt lastigquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het liefst naar webdeveloper met PHP en anders PHP programeur
Het liefste wel ja en ook nog graag hier in de buurtquote:
ik vind het wel mee vallen maar ik vind het fijn dat jij er niks van snapt, heb ik weer meer werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |