quote:
mwoah, ik kan wel betere bedenkenquote:Op zondag 19 september 2010 14:40 schreef eQuaL het volgende:
Climax blijft echt een van de beste die ik ken
congratz LeonHquote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow gefeliciteerd nog LeonH,mocht hij nog leven
quote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef eQuaL het volgende:
Ik dacht al dat ik die stem herkende!
Voor de mensen die bekend zijn met Half Life 2:
Vanaf 0:38
DM !quote:Op maandag 20 september 2010 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
AVIO?owja, aanstaande vrijdag een uur lang DJ-set van AVIO
quote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hardstyle Masterz @ In Qontrol 2006 - Flash Forward
zat ik net even in de trein te luisteren, en wat een heerlijke drive en platen in die set
welk nummer is dat?quote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar vette sets gehoordEn sfeertje, onbeschrijfelijk!
Helaas wel mijn portemonnee verloren, maar ben net gebeld door de organisatie dat hij is gevonden en morgen wordt opgestuurd
Kickin' assquote:
Je moet het hem toch nageven, hij doet ECHT wat hij zelf wilquote:Op maandag 20 september 2010 17:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje remix van Undersound vs OMG
Jaaaa er lebt noch!quote:Op zondag 19 september 2010 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow gefeliciteerd nog LeonH,mocht hij nog leven
Teveel gelul en 'zak eens lekker door'-momenten, te weinig serieus gebeukquote:Op maandag 20 september 2010 17:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beetje remix van Undersound vs OMG
Grappig! Ik ben wel fan van vocals e.d. terugvinden in andere omstandigheden. Zoals ook ditquote:Op maandag 20 september 2010 11:43 schreef eQuaL het volgende:
Ik dacht al dat ik die stem herkende!
Voor de mensen die bekend zijn met Half Life 2:
Vanaf 0:38
Yeah, Yeah, Yeah, COME ON! Yeah!quote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
R3bels remix van Tanz Elektrikquote:Op maandag 20 september 2010 18:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nu echt een kwaliteitsproductie:
Godz Power op de achtergrond als die evangelist aan het woord is, hoe geniaal is dat?!quote:Op maandag 20 september 2010 18:31 schreef T-Force het volgende:
[..]
Yeah, Yeah, Yeah, COME ON! Yeah!![]()
Klinkt wel als een lekker plaatje ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |