quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren nog Summer In The City Part 2 gehoord in het café
maar ik ben stiekem wel losgegaan, hihiquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Uberhaupt Hardstyle in een café op een normale vrijdagavond is een'tje waardig.
It beats skihut..quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:16 schreef Gezicht het volgende:
Uberhaupt Hardstyle in een café op een normale vrijdagavond is een'tje waardig.
Klopt.quote:
Zou ik ook doen, maar het idee erachter isquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ik ben stiekem wel losgegaan, hihi
Leuke UI en nog veel plezier waar je ook mag zijn.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:34 schreef T-Force het volgende:
fuck yeah, thera vs. geck-o is geniaa!en het geluid is gruwelijk!
Ik heb 1 keer gehad dat ik met 3 andere kameraden overbleef int café terwijl iedereen uitging..quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren nog Summer In The City Part 2 gehoord in het café
eens!quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:26 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, maar het idee erachter is.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gehad dat ik met 3 andere kameraden overbleef int café terwijl iedereen uitging..
Andere kameraad moest toen gelukkig werken achter de bar, hebben we van ongeveer 0.00 uur tot 3 uur of 4 uur in de ochtend alleen maar hardstyle en hardcore gedraaid in het café tot de anderen weerkwamen van het uitgaan
Die kwamen echt zo binnen:
Had er graag tussengestaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg Nederlanders daarzo...
is dat niet de main van defqon 2007 ofzo in Nederland?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg Nederlanders daarzo...
Ik vond die nog niet zo verkeerd.quote:Op zondag 19 september 2010 03:02 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
iig beter als de main dit jaar
Idd, alleen de plaatsing was niet echt tactischquote:
Begin lekker. Zit bijna stukje "qlimax" in. Althans heeel herkenbaar 1:58quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |