SETJES !!!!!!!quote:Hallo allemaal, het recreatieoord is weer opgeruimd, wij gaan ff op de bank liggen en ouderwets tv kijken met een bacootje erbij. Echt helemaal top jullie comments!!! Het was een topfeest met een supersfeer!! Wij hebben het in ieder geval super gevonden en zo te zien jullie ook. De minpunten uit jullie comments zijn terecht en dat zijn zeker aandachtspunten voor de volgende keer. Binnenkort komen de foto's op onze site en gooien we ook een paar sets online. We houden jullie op de hoogte. Namens de gehele crew: voor jullie!!!
Waarvan?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Boy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
Ah okequote:
Niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah okeIk las dat er hier een aantal erg enthousiast over waren dus dat klinkt goed.
quote:Btw jullie feest is zelfs door mensen uit Brussel bezocht! Onderweg terug op zuidplein kwamen we 2 gasten tegen, probeerde we nog door de poortjes te helpen maar toen kwam de controle er bij . Gelukkig konden ze nog de laatste metro mee rijden. Ze moesten daarna heel de nacht op centraal maffen om de eerste trein 's ochtends te pakken.
Hoop dat er nog een volgende editie komt, zeker als ze weer zo'n line-up weten neer te zetten.quote:
Ik heb die tijd ook net gemist, maar gelukkig komen zo'n setjes als die van Norman nog af en toe voorbij.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Too bad dat ik die tijd nét heb gemist. Toch vind ik het heden ook wel fijn
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
En T-Force die losgaat op The Sexual Thrill @ Hysteria
whehe ik stond bij gecko/thera heel de tijd voor/naast/achter hun, mjah toen konnik ze nog niequote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
En T-Force die losgaat op The Sexual Thrill @ Hysteria
eindelijk zijn plaat zonder melodie, waar hij het op twitter over heeft gehad. ik moet zeggen: ik digg die shizzle wel..quote:
Wat een fijne aparte plaatquote:Op woensdag 22 september 2010 18:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
eindelijk zijn plaat zonder melodie, waar hij het op twitter over heeft gehad. ik moet zeggen: ik digg die shizzle wel..
WOEI!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
laat me raden wie het commentaar deed; Jeff-'Saiko Funks'-E??quote:Op woensdag 22 september 2010 17:55 schreef T_Killer het volgende:
Op een gegeven moment zeggen ze: 'Je luistert naar Q radio, met de Qlub Tempo parade, met Pavo, Luna, Isaac, DHD en Daniel Motardello![]()
gasje bij meissie!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Daar gaan we nog maar een keertje dan samen met KrullieWullie @ 0.13
Zijn ze opgenomen?quote:
Yeeey, we staan op de deeeveeedeeequote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
Daar gaan we nog maar een keertje dan samen met KrullieWullie @ 0.13
Nog meer punten voor de organisatie!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
Jep, organisatie heeft ze opgenomen.
Welkom bij de club die de HMH helemaal op zijn kop gaat zettenquote:
Heeft niks met de organisatie te maken, ik hoop dat ze alles in goed overleg hebben gedaan want er staan contractueel boetes op van 10.000/15.000 euro op het opnemen van een set.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Krulliewullie het volgende:
..]
Nog meer punten voor de organisatie!![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |