Wat dan vervolgens weer uit een Russische Opera komt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoor net op 3FM:
en die melodie kwam me toch erg bekend voor:
ik zit niet echt middenin de opera's, dus zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wat dan vervolgens weer uit een Russische Opera komt.
Och ik opzich ook niet zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit niet echt middenin de opera's, dus zou zomaar kunnen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou Danny heb ik zelf een keer gespot op IQ ergens paar jaar terug.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe dan ook, t komt uit Prince Igor
Klopt welquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat staat ook wel in de titel van het filmpje zie ik
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappiesquote:Voor al deze trouwe bezoekers wil Nul4Elf graag een keer wat terug doen. Daarom zal er op 16 oktober tijdens Twisted iets speciaals worden toegevoegd aan de line-up. Wie of wat het is houdt Nul4Elf nog even geheim, althans voor nu. Een kleine tip is dat deze artiest speciaal voor jullie wordt ingevlogen.....
Heb zo'n flauw vermoeden dat het te maken kan hebben met Kangaroes, Koalaberen en Didgeridoosquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef de_huig het volgende:
Twisted komt met verrassing voor haar bezoekers
[..]
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappies![]()
buiten dit extraatje is het natuurlijk een hele vette lijn, zeker voor die prijs
Haha we houden het nog ff stil, laat iedereen maar speculeren....quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:41 schreef de_huig het volgende:
Twisted komt met verrassing voor haar bezoekers
[..]
seth..kun jij een iets grotere tip van de sluier oplichten? gewoon..voor je fok!gappies![]()
buiten dit extraatje is het natuurlijk een hele vette lijn, zeker voor die prijs
Geef die gast eens wat nieuwe samples en plugins voor z'n software man. Altijd dezelfde uitgekauwde synth... die nummers klinken allemaal hetzelfde. (Brennan Heart dus)quote:
Goed op de hoogte zeg Koep! Wel grappig overigens, heb vanmiddag beiden versies nog in de auto aangehadquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt welMaar dat zegt niet altijd alles..
Dit dus..
fijne plaat, goed gemaaktquote:
zo, dat gaat er best op zeg!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Bab00n het volgende:
Had iemand deze al gepost? Lichtshow is wel aardig, maar zet even je bas wat hoger en je speakers hard. Kolere de tering!
eens!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geef die gast eens wat nieuwe samples en plugins voor z'n software man. Altijd dezelfde uitgekauwde synth... die nummers klinken allemaal hetzelfde. (Brennan Heart dus)
De bass gaat inderdaad lekker, had Ravine (filmer) zelf ook al aan gegeven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Bab00n het volgende:
Had iemand deze al gepost? Lichtshow is wel aardig, maar zet even je bas wat hoger en je speakers hard. Kolere de tering!
Nee, ik weet al dat het Australiaans isquote:
Australiaans nog welquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Nee, ik weet al dat het Australiaans isHeb ook zo mijn bronnen
Australiaans! Australisch is voor watjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australiaans nog welniet Australisch?
Australiaans is voor mensen die niet weten dat hij Australisch isquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Australiaans! Australisch is voor watjes
Alle mensen uit Australië die een verassing zijn, zijn gewoon Australiaans. Want eigenlijk mag ik natuurlijk niet die informatie doorgeven (straks gaat mijn bron nog googlen of ik het ergens heb doorverteld!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Australiaans is voor mensen die niet weten dat hij Australisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |