en dan klagen dat alles voor studenten duurder wordt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef _Twinkle het volgende:![]()
Jaa, de jaarlijkse studentenkortingskaart is er weer.
20% korting op eten en drinken op het NS station.
Kaart kan je ophalen bij / in leveren bij:
Kiosk,
Smullers,
Newyork pizza,
Ola Swirl’s
Het station restaurants,
De broodzaak
Shakie’s fresh fruit shakes
Burgerking
CafeT espresso
Julia’s
Geldig van 13 september t/m 31 oktober 2010.
Korting geldt niet op tabak en non-foodproducten
Inderdaad, laat de gewone man maar lekker hard werken... studenten hebben namelijk niks te doen behalve bier zuipehhhquote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef rubje het volgende:
[..]
en dan klagen dat alles voor studenten duurder wordt?
de gewone man die betaalt de volle mep en werloze scholieren die een hogere opleiding volgt die krijgt kortingen..![]()
Ik merk dat er iemand baalt dat ie niet langer heeft doorgestudeerd.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:51 schreef rubje het volgende:
[..]
en dan klagen dat alles voor studenten duurder wordt?
de gewone man die betaalt de volle mep en werloze scholieren die een hogere opleiding volgt die krijgt kortingen..![]()
En toch is een flesje fris bij de AH togo goedkoper dan een flesje fris van de kiosk, ook met korting. Ik verbaas me iedere keer weer als iemand bij m'n kiosk cola koopt. Van binnen lach ik diegene uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:02 schreef Crientj het volgende:
Sommige mensen zijn stom.
Er staat geen logo van Ah To Go op de achterkant van die kaart, ga dan niet vragen of ie ook bij ons geldig is.
En verder, af te halen bij iig Smullers, Swirls, Kiosk en nog eentje. ;o
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef RonVibbentrop het volgende:
[..]
En toch is een flesje fris bij de AH togo goedkoper dan een flesje fris van de kiosk, ook met korting. Ik verbaas me iedere keer weer als iemand bij m'n kiosk cola koopt. Van binnen lach ik diegene uit.
tijdens spitsuren is ah togo niet normaal druk, zeker 5 a 10minuten in de rij staan, je kan beter dan bij kiosk/trekmachine ed drinken halen...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:16 schreef RonVibbentrop het volgende:
[..]
En toch is een flesje fris bij de AH togo goedkoper dan een flesje fris van de kiosk, ook met korting. Ik verbaas me iedere keer weer als iemand bij m'n kiosk cola koopt. Van binnen lach ik diegene uit.
Ik weet het.. Ik weet het. Maar desondanks de drukte schuift het wel snel door.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:21 schreef Mekkalomp het volgende:
[..]
tijdens spitsuren is ah togo niet normaal druk, zeker 5 a 10minuten in de rij staan, je kan beter dan bij kiosk/trekmachine ed drinken halen...
Klinkt het ook, maar je bespaart er wel een paar euro mee als je veel haaltquote:Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Sowieso klinkt 20% korting meer dan dat het is vind ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |