Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Oh, pb'en is goed, maar hier mag ook hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee, die Editon Blue is verkocht voor bijna 3300 eur.
Heb nu een super dikke Wolfsburg Edition
PM je wel wat foto's voor er weer geklaagd word, teveel autopraat
[..]
De originele chip zit er weer in, omdat de gechipte ECU kapot is. En na inbouw van het blok is de vorige eigenaar zelf nog aan het hobbyen geweest met de brandstofdruk en injectoren. Laat het liever ff checken door de expert
meer foto's dan er op MP stonden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee, die Editon Blue is verkocht voor bijna 3300 eur.
Heb nu een super dikke Wolfsburg Edition
PM je wel wat foto's voor er weer geklaagd word, teveel autopraat
[..]
De originele chip zit er weer in, omdat de gechipte ECU kapot is. En na inbouw van het blok is de vorige eigenaar zelf nog aan het hobbyen geweest met de brandstofdruk en injectoren. Laat het liever ff checken door de expert
Waar zit je op school dan? En ik heb jou nummer ook niet meer zie ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, pb'en is goed, maar hier mag ook hoorHet hoeft niet altijd over voetbal te gaan.
Maar, het is een (heel donker)blauwe auto? Tenminste, ik kan het in je UI niet goed zienHet is wel een Golf twee, toch?
@ Robin, ik moet tot halfvier naar school, ik kom na de tijd wel ff langswandelen. *zoekt nummer*
ojaquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, linkjes zijn vanavond te vinden op directrood (in het spaans).com
UTquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Waar zit je op school dan? En ik heb jou nummer ook niet meer zie ik
dan weet je genoeg?quote:
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef Intelligence het volgende:
Ok, ik plaats ze zo wel hier
En ja Remco, heb nog wat meer foto's.
En het is niet zo dat de auto beroerd loopt, absoluut nietMaar wil het gewoon, voor de zekerheid gechecked hebben
Heb de auto nodig voor lange, belangrijke ritten he, dus dan moet ie goed zijn
strakke voorkant zo met de embleemloze grill, meegespoten bumper en onderlip (zo te zien) en mistlampen in de lipquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto is paars metallic, met extra veel metallic, in de zon echt super om te zien
Hij ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auto is paars metallic, met extra veel metallic, in de zon echt super om te zien
ik heb velgen met een chromen randquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitJammer van de velgen, ik vind zelf chroom mooier
En ik vind het jammer dat er geen enkel logo op staat
GTI logo's zitten er nog wel op, in de deurlijsten, en die zijn ook nog gewoon roodquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uitJammer van de velgen, ik vind zelf chroom mooier
En ik vind het jammer dat er geen enkel logo op staat
vind die demper maar een lelijk dingquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
Originele GTI einddemper, heb er ook nog 1 in de schuur van mn oude golf. Origineel = 2 schuine pijpjesEn zijn zeer gewild.
Voor zit er 7.5J Brock B6 op, achter 9J Brock B6. Wielen waren ooit chroom, en zijn ontlakt en zwart gespoten. Na de winter laat ik ze of helemaal polijsten, of gaan ze de verkoop in en ga ik op zoek naar dikke BBS, Schmidt of wat anders
Ja oke. GTI is niet zo speciaal. Maar ik doel op het logo dat op de neus staat. Dan heb je zo'n origineel ding en ziet niemand hetquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
GTI logo's zitten er nog wel op, in de deurlijsten, en die zijn ook nog gewoon rood
ik heb ook een (redelijk standaard) setje BBS voor de winter, moeten nog wel wat opgeknapt worden, aardig wat krassen etc... en er moeten nog winterbanden / all-seasons opquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:04 schreef Intelligence het volgende:
Ik vind de velgen ook niks, iedereen vind ze niks, op paar mensen na, en die willen ze wel graag kopen
Maar tot de winter rijdt ik er sowieso op, daarna komen de winter BBS'en eronder
Wolfsburg Edition-logo zit toch normaal ook aan de zijkant ergens? of dat er een logo op de achterste deur/raam-stijl staat? (of is dat alleen bij Fire & Ice?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:06 schreef Intelligence het volgende:
Heb nu een Bonrath grill, en dat logo staat er wel opEn die grills zijn ook zeer gewild
Grill is ook in kleur meegespoten.
Dit zijn mijn wintervelgjes (alleen dan met zwart hart):
-edit plaatje werkt niet-
Kasteel logo's zitten idd ook nog in de zijschermen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wolfsburg Edition-logo zit toch normaal ook aan de zijkant ergens? of dat er een logo op de achterste deur/raam-stijl staat? (of is dat alleen bij Fire & Ice?)
wat voor type BBS is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:06 schreef Intelligence het volgende:
Dit zijn mijn wintervelgjes (alleen dan met zwart hart):
[ afbeelding ]
nice!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:11 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Kasteel logo's zitten idd ook nog in de zijschermen!
[ afbeelding ]
origineel is altijd goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:13 schreef Intelligence het volgende:
Ik heb ook geen idee, weet alleen dat het originele Golf 2 wielen zijn
6.5J en 15"
Het type en de afmetingen staan bij BBS'en altijd wel aan de binnenkant
die van mij hebben denk ik op de kop gelegen, allemaal krassen rondom het logo... spuiten is een optie, denk dat dat ook het makkelijkst is en een mooi resultaat geeftquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:17 schreef Intelligence het volgende:
Die wintervelgen van mij zijn ook in barre staat hoor, ga ze denk ik nog wel ff spuiten ofzo... zwart met rood randje denk ik
quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd mooi met Nicole op de bank Twente - Inter kiekn
Daar gaan ze ook echt op reagerenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
Als je gratis met het ov kan, ga ik geen auto pakken.
Maar er gaat nu wel een mail naar Connexion, want ik mis de les doordat de bus te laat was.
Een beetje bedrijf neemt klachten serieus jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar gaan ze ook echt op reageren
ik wel. ov is gewoon waardeloos en met die OV-chipkaart is het er niet beter op geworden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
Als je gratis met het ov kan, ga ik geen auto pakken.
Ik krijg van de baas betaald om gratis met de trein en de bus te gaan, ik weet het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel. ov is gewoon waardeloos en met die OV-chipkaart is het er niet beter op geworden.
Ja, dat is voor mij ook wel handig. Al heb ik nu geen vaste begin- of eindtijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, ik heb geen auto dus ik moet met de bus. En dat ding moet gewoon op tijd rijden!
maar als je met de auto komt, krijg je hetzelfde?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg van de baas betaald om gratis met de trein en de bus te gaan, ik weet het wel
Dan nog. Een of twee minuten is geen ramp, maar lijn drie heeft standaard 10 minuten of meer vertraging. Dan mis je alle aansluitingen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook wel handig. Al heb ik nu geen vaste begin- of eindtijden
das wel heel bagger.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Een of twee minuten is geen ramp, maar lijn drie heeft standaard 10 minuten of meer vertraging. Dan mis je alle aansluitingen.
PSB Hyvesquote:Het zogenaamde "Pet Shop Boys Alarm" is inmiddels een begrip geworden van Gerard Ekdom en Michiel Veenstra. Iedere keer wanneer Gerard Ekdom en Michiel Veenstra een plaat van de Pet Shop Boys draaien, laten ze een alarm af gaan. Beide heren hebben een zwak voor de Pet Shop Boys.
Ja, ik ken het. Strakke aansluiting op Almelo heet datquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog. Een of twee minuten is geen ramp, maar lijn drie heeft standaard 10 minuten of meer vertraging. Dan mis je alle aansluitingen.
se a vida equote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pet Shop Boys - West End GirlsMaar die komt uit 1985 ofzo hoor.
i know, maar in 2003 zijn aardig wat platen van hun Digital Remasteredquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pet Shop Boys - West End GirlsMaar die komt uit 1985 ofzo hoor.
quote:
Iddquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
De inbox van remcore is vol
We willen m allemaal PB'en
inmiddels teruggebracht naar 60%quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
De inbox van remcore is vol
We willen m allemaal PB'en
hij is gedeeltelijk leeg, ik kan weer popi jopie zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
IddIs ie een keer popi jopie, is z'n inbox vol
en de rest van de dag vrijquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Loopt m'n pc vast, ik druk 'm uit.. Doe ik 'm weer aan, doet 'ie niks meer
ik wil wel een deel toeleggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
Over auto's gesproken. Ik wil graag de Daimler die bij Munsterhuis te koop staatMaar ik wil ook de DB9 en de Vantage die daar staan. En de twee oldtimer Jaguars met echte spaakvelgen
Wie o wie sponsort mij
Dat!quote:
Ja, de 99 cent zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een deel toeleggen
Omdat het voor morgen gepland staat en het dan net zo'n klote weer is als vandaagquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
wat is eraan een ballonvaart winnen?
Ik dacht dat touch ook nooit wat was voor mij maar sinds de Desire (eigenlijk al hero) ben ik 'om'quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik ben de laatste tijd alleen maar meer gaan twijfelen over welke telefoon bij me past
Ga mooi boven de wolken hangen danquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat het voor morgen gepland staat en het dan net zo'n klote weer is als vandaag.
[..]
Ik dacht dat touch ook nooit wat was voor mij maar sinds de Desire (eigenlijk al hero) ben ik 'om'.
quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga mooi boven de wolken hangen dan
Heerlijk, zag mn collega's wat raar kijken hier maar tochquote:
wat kosten die autootjes dan?quote:
inderdaad geen weer voor een ballonvaart, als het al doorgaatquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat het voor morgen gepland staat en het dan net zo'n klote weer is als vandaag.
[..]
Ik dacht dat touch ook nooit wat was voor mij maar sinds de Desire (eigenlijk al hero) ben ik 'om'.
heb ze zaterdag nog gezien/gehoord bij Q-Base, lekker rammelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Heerlijk, zag mn collega's wat raar kijken hier maar toch.
Je hebt gelijk al zou ik niet snel op dit moment buiten iOs / Android kiezen maar dat is ook weer een mening.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
inderdaad geen weer voor een ballonvaart, als het al doorgaaten bij mij zit het niet echt vast op de touch, maar is er zoveel keuze, flink wat telefoons die voldoen aan mijn 'eisen'
Daar had ik ook nog kaarten voor kunnen krijgen via werk van m'n zus, maar alleen is dat ook niet watquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:07 schreef ReMcOrE het volgende:
heb ze zaterdag nog gezien/gehoord bij Q-Base, lekker rammelen![]()
![]()
De Daimler is het goedkoopste, 17.000 afgerond. Maar de DB9 en Vantage en de twee oldtimer Jags... Daar wil ik niet eens aan denkenquote:
heb zowel met Android als met WM geen ervaring, moet beide toch 'leren'quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk al zou ik niet snel op dit moment buiten iOs / Android kiezen maar dat is ook weer een mening.
[..]
Daar had ik ook nog kaarten voor kunnen krijgen via werk van m'n zus, maar alleen is dat ook niet wat.
wat heb je een toffe nieuwe UIquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Daimler is het goedkoopste, 17.000 afgerond. Maar de DB9 en Vantage en de twee oldtimer Jags... Daar wil ik niet eens aan denkenIk durfde het de dealer ook niet te vragen.
Assiejquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:13 schreef Assiej het volgende:
Ik moet echt de hele tijd voor babysitster spelen. zucht
WM is kut tenminste de 6.X, 7 kan wat worden maar lijkt me persoonlijk niet wat.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heb zowel met Android als met WM geen ervaring, moet beide toch 'leren'
Lol, ik ben op mysteryland vorig jaar zo verdwaald dat ik bij een volk uit Hengelo terug ben gegaan (een uur te laatquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:14 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik was dan wel met wat lui mee in de auto, heb ze niet heel veel gezien gedurende het feest; voornamelijk bij FOK!-kers gestaan
Er zit een chinees meisje bij mij op schoolquote:
dat is wel een eindje van Robin en mij vandaanquote:
dus jij zegt, voor Android gaan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
WM is kut tenminste de 6.X, 7 kan wat worden maar lijkt me persoonlijk niet wat.
[..]
Lol, ik ben op mysteryland vorig jaar zo verdwaald dat ik bij een volk uit Hengelo terug ben gegaan (een uur te laat)
.
en wat zei je leraar ervan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
etc.etc.etc.
Ik word er schijt en schijt ziek van.
Dat dit ook niet de bedoeling was en dat hij naar beneden zou gaan en een code of wat zou regelenquote:
Jeetjequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:21 schreef Assiej het volgende:
[..]
Er zit een chinees meisje bij mij op school
Ze mag opeens in het 2e jaar beginnen
Is net 2 jr in nederland en begrijpt nog niks aan de nederlandse taal
(Mijn nederlands is ook niet goed qua grammatica)
Ze zit steeds op mijn inlogcode wat ik dus absoluut niet waardeer.....
Een keer ala maar elke keer... Nee want ze zit steeds op chinese website's dus ik kan daar niks van begrijpen maar het staat wel onder mijn naam..
Ze houdt me continu van me werk af, loop nu alweer een week achter met de rest
alleen doordat ik haar steeds mag uitleggen wat alles is...
Dus ik heb net even een gesprekje met de leraar gehad... en vertelt dat ik daar dus niet van gediend ben..
1. Ze begrijpt geen Nls / spreekt het nauwelijks + ze schrijft alleen maar chinees.. (leer je niks van in IMO)
2. Ik moet haar steeds begeleiden + andere klasgenoten, word je best wel moe van..
3. Ze heeft niks aan inlogcodes
4. Ze mag zomaar in het 2e leerjaar beginnen terwijl ze nog nooit dit vak heeft gedaan, laat staan de programma's kent....
etc.etc.etc.
Ik word er schijt en schijt ziek van.
Tief haar er dan afquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat dit ook niet de bedoeling was en dat hij naar beneden zou gaan en een code of wat zou regelen
en Nog steeds zit zij op mijn account.
wat ik dus niet waardeer.
terwijl ze haar eigen code heeft inmiddels? zo ja, iets minder aardig gaan zijn!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat dit ook niet de bedoeling was en dat hij naar beneden zou gaan en een code of wat zou regelen
en Nog steeds zit zij op mijn account.
wat ik dus niet waardeer.
Village People 360 Kick bitch! of de Chinese Rijsttafel / de Zwevende Tijgerquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Flying kick met 2 benen van achter in dr nek !
Ja kan dus nietquote:
Met 1 trap is ze ook al wel neer hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef haakon het volgende:
Flying kick met 2 benen van achter in dr nek !
Nee heeft ze niet..quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
terwijl ze haar eigen code heeft inmiddels? zo ja, iets minder aardig gaan zijn!!
problem solvedquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Met 1 trap is ze ook al wel neer hoor
We waren Uno aan het doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus een beetje NL kan ze wel?
[..]
goed zo, lekker sarcastich doen
Hmmm, dat is raarquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja kan dus niet
Mens heeft ook niets aan boeken of wat
en ze mag zomaar in het 2e jaar beginnen W T F ?
Dus het eerste jaar stelt niks voor als je zomaar als niet goed ingeburgerde chinees in het 2e mag binnen??
Ze schrijft alles in chinese tekens, hele project boek snapt ze geen 1 woord van..
dus elk woord moet ze opzoeken met een vertaler..
Als de leraar wat uitlegt in de les of op bord moet ze het van 1 van ons overschrijven want ze kan het niet lezen en vervolgens moet ze het weer vertalen...
Echt ik kook van binnen,...
ROUND 2: Assiej vs. .........quote:
kan me voorstellen dat je er inmiddels moe/pissig van wordtquote:
Ik wil best iemand helpen maar dit is gewoon zwaar irritant..quote:
Dat zou een hoop verklaren...quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat zo'n student waar subsidie voor binnenkomt ofzo?
Fixedquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef haakon het volgende:
zegt zij: kijkbril
jij : kijkploertendoder !
BAM!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef haakon het volgende:
zegt zei: kijkbril
Ja maar daar ben ik 0 objectief in aangezien ik android gewoon PERFECT vind, maar er zullen ook genoeg mensen zijn die zweren bij iPhone en een kleiner gedeelte die zweert bij WM en een nog kleiner gedeelte de nokia smartphonesquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:23 schreef ReMcOrE het volgende:
dus jij zegt, voor Android gaan?en ik zwerf meestal niet zoveel bij een feest, bij Q-Base ook voornamelijk in de Hangar gestaan
zegt zei: kijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef haakon het volgende:
hier alles goedquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:38 schreef Assiej het volgende:
Hoe is het hier ?
Vanavond veel TOF-FCT Fans op de markt te vinden?
Vast... Ik heb er geen andere verklaring voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is dat zo'n student waar subsidie voor binnenkomt ofzo?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
hier alles goedwachten tot het 17.00 16.15 is, kan ik naar huis! donders zin in vanavond, niet op de Markt te vinden; wel in het stadion
iPhone is nooit een optie geweest bij mijquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik 0 objectief in aangezien ik android gewoon PERFECT vind, maar er zullen ook genoeg mensen zijn die zweren bij iPhone en een kleiner gedeelte die zweert bij WM en een nog kleiner gedeelte de nokia smartphones.
Dat klinkt typisch als Asquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej pakt bril, gooit hem op de grond, stampt er een paar keer flink hard op: kijkweg bril
[..]
hier alles goedwachten tot het 17.00 is, kan ik naar huis! donders zin in vanavond, niet op de Markt te vinden; wel in het stadion
daar wil ik ook nog wel een euro van makenquote:
Assiej kicks assquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat klinkt typisch als As
![]()
Nice!
Zou wel mooi voor twente zijn als ze dit zouden winnen
Doodslaan zelfsquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Een stok waarmee je iemand kunt neer meppen ?
Hoho ! Een UITSCHUIFBAREquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is nog geen 1% van een Astonquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog wel een euro van maken
Blow me awayquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej kicks asswinnen of gelijkspel is 100% winst en laten we de gruwelijke sfeer niet vergeten
Ik zou een beretta pakken of zo. Dat is veel minder vies en sneller.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel nodig, ik ben immers lang en zij is immers (iets) klein...quote:
Beste oplossing; AK47quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een beretta pakken of zo. Dat is veel minder vies en sneller.
Oke, ja dan zou ik op dit moment zeker op android gaan, het is het opkomend systeem en echt al goed volwassen geworden, let wel op wat voor toestel je koopt aangezien android ook op 'low-end' toestellen draait.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
iPhone is nooit een optie geweest bij mijSymbian weet ik ook niet zo niet... maar eens zoeken naar Android
Ik dompel dr hoofd wel in een volle wc pot (uiteraard met die tip van machiel)quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een beretta pakken of zo. Dat is veel minder vies en sneller.
Ook wel een goeie! Die verkoopt de Action vast wel ergens voor een leuk prijsje.quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik dompel dr hoofd wel in een volle wc pot
en zet haar daarna op de trein met enkeltje China
Galaxy S heeft geen flits, wil wel graag minimaal 5 MP met iets van een flitsquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ja dan zou ik op dit moment zeker op android gaan, het is het opkomend systeem en echt al goed volwassen geworden, let wel op wat voor toestel je koopt aangezien android ook op 'low-end' toestellen draait.
Op dit moment moet je dan echt gaan voor:
HTC Desire
Samsung Galaxy S (Weet niet of die in NL al is)
Motorola Droid (2 ?)
Vast.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook wel een goeie! Die verkoopt de Action vast wel ergens voor een leuk prijsje.
maar dat is een bult geldquote:
ik vind android nog niet geweldig. Market is leuk, maar ik krijg m'n contacten met Thunderbird niet gesynctquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, ja dan zou ik op dit moment zeker op android gaan, het is het opkomend systeem en echt al goed volwassen geworden, let wel op wat voor toestel je koopt aangezien android ook op 'low-end' toestellen draait.
Op dit moment moet je dan echt gaan voor:
HTC Desire
Samsung Galaxy S (Weet niet of die in NL al is)
Motorola Droid (2 ?)
Desire is echt een mooi toestel (1GHz is nice op dit moment al zullen ze binnen nu en een half jaar naar 1.5 als het niet 2.0Ghz gaan!), er komt eind dit jaar een desire met uitklapbaar (Schuift er onderuit ála nokia) qwerty toetsenbord uit (Naam kwijt atm).quote:
Gewoon vanaf het begin al je contacten in Gmail zetten en die als standaard telefoonboek zetten op je mobiel, makkelijk alles aan te passen op de PC en heel simpel email adressen enz. er aan toe te voegen (en ja deze zijn ook offline beschikbaar als je geen verbinding hebt!)quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind android nog niet geweldig. Market is leuk, maar ik krijg m'n contacten met Thunderbird niet gesynct
Dan zou ik er ook nog geld aan moeten spenderen ???quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:50 schreef haakon het volgende:
[..]
Agent47 ff bellen, wel aardige gozer en doet goed z'n werk
1 bloedworst en een Pull bier.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Assiej het volgende:
Dan zou ik er ook nog geld aan moeten spenderen ???
Lezen meeloperquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon iOS
Draait stabiel en geweldig
Ga rond met de hoed. Als ze echt zo'n vervelend kutkind is ben je vast de enige niet die zich ergertquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook nog geld aan moeten spenderen ???
Ik geef mijn mening over iOSquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
1 bloedworst en een Pull bier.
[..]
Lezen meeloper.
QFT!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga rond met de hoed. Als ze echt zo'n vervelend kutkind is ben je vast de enige niet die zich ergert
Eens, eigenlijk alle buitenlanders, behalve engelsenquote:
Dat was geen optie , toch?quote:
Oud klasgenootje was chinees (praat en schrijft zelf geen chinees)quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, eigenlijk alle buitenlanders, behalve engelsenMaar vooral de belgen
.
[..]
Dat was geen optie , toch?
Ooh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, eigenlijk alle buitenlanders, behalve engelsenMaar vooral de belgen
.
[..]
Dat was geen optie , toch?
Dat schijnt 1% van de iPhone4's inderdaad met moeite te hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, ik moet wel een telefoon hebben met bereik![]()
hehehe Nokia 3310 FTW !quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, ik moet wel een telefoon hebben met bereik![]()
zit er een 5MP-camera met flits op de iPhone4?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat schijnt 1% van de iPhone4's inderdaad met moeite te hebben.
HD camera met flits... MP weet ik niet uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zit er een 5MP-camera met flits op de iPhone4?
13 minuten, maar nu eerste de auto wegbrengen hier dus ben pleitequote:
Dubbel gok ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:56 schreef Assiej het volgende:
Oud klasgenootje was chinees (praat en schrijft zelf geen chinees)
Die woont nu in Belgie
telt dat ook ?
en zit je nog vast een T-Mobile, als je een iPhone 4 wilt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
HD camera met flits... MP weet ik niet uit m'n hoofd.
Ja, al komt Vodafone er binnenkort ook mee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en zit je nog vast een T-Mobile, als je een iPhone 4 wilt?
hmmm, zit namelijk wel goed op m'n plek bij Hi...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, al komt Vodafone er binnenkort ook mee.
Die ga je 'zonder gepruts' standaard nooit goed op krijgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, zit namelijk wel goed op m'n plek bij Hi...
Lijkt me nog niet eens zo'n heel slecht idee.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Assiej het volgende:
Ze is nu weg naar de administratie om zich in te schrijven bij school zou ik haar afmelden van mijn account en dan zeggen dat ik niet weet wat er mis is gegaan ?
Wachtwoord aanpassen en alles, boeit jou datquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Assiej het volgende:
Ze is nu weg naar de administratie om zich in te schrijven bij school zou ik haar afmelden van mijn account en dan zeggen dat ik niet weet wat er mis is gegaan ?
Ik ken het niet en hou het zo, okéquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met een nummer in mn kop en het gaat er niet uitStatic-X - Otsegolectric.
Toch maar even snel aan andere nummers denken
Ey oh Captain Jackquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met een nummer in mn kop en het gaat er niet uitStatic-X - Otsegolectric.
Toch maar even snel aan andere nummers denken
Ja. Het is jouw account. Accounts zijn persoonlijk. Ze gebruikt die van de leraar maar of haar eigen of zo.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Assiej het volgende:
Kan niet...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wachtwoord aanpassen en alles, boeit jou dat
[..]
Ik ken het niet en hou het zo, oké?
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het is jouw account. Accounts zijn persoonlijk. Ze gebruikt die van de leraar maar of haar eigen of zo.
Ja scheelt dat ik er niet veel op heb staan, heb alles op USB - en voor de vakantie alles gedelete ..quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Het is jouw account. Accounts zijn persoonlijk. Ze gebruikt die van de leraar maar of haar eigen of zo.
Uitloggen dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:09 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja scheelt dat ik er niet veel op heb staan, heb alles op USB - en voor de vakantie alles gedelete ..
maar stel zij zit op een site of wat en ze zien dat (weet ik het) dan ben ik genaaid..
Ik wil dat gewoon niet
gebruikt ze maar van een ander..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:13 schreef haakon het volgende:
Zet een virus op je account, afsluiten, en als zij em opstart dat ie helemaal fliptAlles kan vooral op school, ROC Systeem beheerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ow fuck, 16:14, ik mag hier niet meer zijn!
maar eens kijken of Vodafone wat voor mij isquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die ga je 'zonder gepruts' standaard nooit goed op krijgen.
Vodafone doet het via-via en heb je direct een goed netwerk al klaag ik persoonlijk ook niet over T, maar wel over de helpdesk van KPN die hem ook via-via gaan bieden eind dit jaar.
Hehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hierna nog 106 posts, en dan heb ik er 30.000
Sja, maar hij is wel in compleet originele staat, bouwjaar 1914 en van Tsaar Nikolaus II geweestquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk lelijk ding zeg
Whehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, maar hij is wel in compleet originele staat, bouwjaar 1914 en van Tsaar Nikolaus II geweest
Oh ja, en ook nog eens Rolls Royce
whahahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
En dan word je van rechts geramd door een Hummer, daarna van links geschept door een Leopard II en doet 'ie niks meer
Met dat soort auto's ga je de weg niet opquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
En dan word je van rechts geramd door een Hummer, daarna van links geschept door een Leopard II en doet 'ie niks meer
5.500.000 betalen en er dan niet mee rijdenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met dat soort auto's ga je de weg niet op
Ik vind m heel mooi, alleen de paarse kleur niet
voordat ik thuis klaar ben, is het al na 6-enquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef haakon het volgende:
Remco ! Ga je eerst Enschede in, of gelijk naar stadion vnaamd ?
Zorg dat die kinders echt wat te janken en schreeuwen hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 janker en 1 schreeuwer nu, en mammielief doet niks
Ze zijn al weg, gelukkigquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zorg dat die kinders echt wat te janken en schreeuwen hebben.
Je gaat met een auto van die waarde de weg toch niet op?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
5.500.000 betalen en er dan niet mee rijden![]()
Ploertendoderquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 janker en 1 schreeuwer nu, en mammielief doet niks
Voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:38 schreef Assiej het volgende:
Ik heb haar uitgelogt van mijn account![]()
En toen ze nog weg was mocht ik ook weg dus ik heb haar reactie niet kunnen zien
@San, waarom de politie ?
De nieuwe stoelen zijn binnen gekomen vandaag voor aan de tafel in de kamer
Ziet er best mooi uit
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Twente gaat Inter gewoon van de mat spelen
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
ooo je bent niet thuis?maar bij krea ofzo
Lach niet jonge... Met je PSV logo...quote:
Godcholera!quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawe hebben besloten dat we vanavond samen gaan kijken hoe Twente verliest
Ik laat je nog wel even in die waanquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godcholera!
Twente speelt Inter van de mat af.
Daaromquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Want je denkt serieus dat Twente een kans maakt?
Eerlijk is eerlijk, ze spelen tot nu toe best goed.
Bijna. Ik ben al onderweg naar de meterkast. Zo meteen wordt het donker in het stadionquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben ze al verloren? Of is het nog niet afgelopen?
Kijk jij dezelfde wedstrijd als ik?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef Assiej het volgende:
2-2 nu rust
vind mooie wedstrijd
alleen keeper van fc twente moet nog klein beetje bijleren
Beste keeper ter wereld manquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee, maar sommige uittrappen waren wel beroerd slecht.
Verder is 't een goeie keep.
Lachen dat ze de keeper van Inter 1 van de beste ter wereld noemen.
Komop zo goed is hij niet..
MeissieMeissie toch... Gewoon vaak langskomen en veel zeuren dan kom je er welquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik zit net een paar daagjes op FOK!.... dus ik mag niet in de wall of Fame...
![]()
Groetjes uut Olmeloooo
Dat is en blijft Van der Sarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beste keeper ter wereld man
Ja, da's wel echt om te jankenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
![]()
Groetjes uut Olmeloooo
Zou 't !?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
MeissieMeissie toch... Gewoon vaak langskomen en veel zeuren dan kom je er wel
anders maak je eerst kennis, mss wil je helemaal niet hier in de wall of famequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
![]()
Groetjes uut Olmeloooo
Nee dat was zeker de schuld van de tegenstander die toevallig de bal op de voet kreegquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk jij dezelfde wedstrijd als ik?Ik vind dat de keeper juist goede reddingen had en de doelpunten die vielen waren niet zijn schuld
En ik wil haar nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef omearos het volgende:
[..]
anders maak je eerst kennis, mss wil je helemaal niet hier in de wall of fame
Als je zo doorgaat, mag je met alle liefde weer een eind optiefenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Zou 't !?
Nou... daar ga ik dan !
"zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer..."
Zo ! Nu ben ik toch al een end op weg !
![]()
Nee, de verdediging was niet erg goed hequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nee dat was zeker de schuld van de tegenstander die toevallig de bal op de voet kreeg
Ik ben benieuwd wie wint, eerste helft vond ik wel mooie wedstrijd
hopen dat nu 2e helft ook wat wordt..
Whehehequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, mag je met alle liefde weer een eind optiefen
Idd... Twente moet wel weer wakker worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot nu toe is Twente wat mak.. Inter loert.
Almeloooooooquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Zou 't !?
Nou... daar ga ik dan !
"zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer, zanik, zanik, klep, klep, zeur, zeur, jammer, jammer..."
Zo ! Nu ben ik toch al een end op weg !
![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Almelooooooo, moet je geen voetbal kijken?
Ik ook niet, ik zag de bui al hangen na die vroege 0-1, maar man wat hebben die kerels gewerktquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Netjes gedaan door Twente
Had het eerlijk gezegd niet verwacht
welkom in ToFquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
![]()
Groetjes uut Olmeloooo
Moet je ongesteld worden?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de verdediging was niet erg goed he
Als er iemand geen dikke beurt behoeft, ben ik het welquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Moet je ongesteld worden?
Of ben je toe aan een dikke beurt?
(Wat jij aan beurten doet hoef ik verder niet te wetenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er iemand geen dikke beurt behoeft, ben ik het wel
It's just my humble opinion, take it or leave it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |