Kind heeft helemaal geen adhd ofzo. Kind heeft een moeder die geen nee kan zeggen. Maar hey ze komt dr eigen wel tegenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:33 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft iedereen wel watHet lijkt meer een hype
Eigenlijk zouden ze al die irritante kerklui op een eiland moeten zetten
Vast welquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind heeft helemaal geen adhd ofzo. Kind heeft een moeder die geen nee kan zeggen. Maar hey ze komt dr eigen wel tegen
Juistquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten die kinderen geen medicatie geven maar die ouders een spuitje.
Klopt. Opvoeden is er niet meer bij tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:38 schreef Armageddon het volgende:
Echt, al die kinderen die zich zo mongool gedragen tegenwoordig heeft 99% met het gedrag van de ouders te maken.
Ze moeten gewoon ophouden met dat stempeltje gevenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:37 schreef Armageddon het volgende:
Ze moeten die kinderen geen medicatie geven maar die ouders een spuitje.
Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Klopt. Opvoeden is er niet meer bij tegenwoordig
Ook niet altijdquote:
Vroeger is er iets misgegaan waardoor de ouders van nu niet weten hoe ze moeten opvoedenquote:
Haha precies; de tijd van een pak slaag is al lang voorbij maar een corrigerende tik kan toch nooit kwaad?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger is er iets misgegaan waardoor de ouders van nu niet weten hoe ze moeten opvoeden
De corrigerende tik mag niet meer van de overheid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:52 schreef trolololo het volgende:
[..]
Haha precies; de tijd van een pak slaag is al lang voorbij maar een corrigerende tik kan toch nooit kwaad?
Sommige ouders zijn bang voor hun kinderen
Streng zijn. Voor het te laat is. Laat desnoods de overheid die tik geven.quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De corrigerende tik mag niet meer van de overheid.
Sommige kids hebben die gewoon nodig, sommige ouders ook trouwens
Mijn kind is wel opgevoed die heeft geen tik nodigquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:54 schreef trolololo het volgende:
[..]
Streng zijn. Voor het te laat is. Laat desnoods de overheid die tik geven.
Daar is niks mis mee. Dat moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kind is wel opgevoed die heeft geen tik nodig![]()
Alleen is hij soms iets te bijdehand, maar wel op een leuke manier
Nee, wel een een pauperwijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 08:28 schreef Armageddon het volgende:
TS, woon je toevallig in moerwijk?
Wat. Boven een school wonen dat is pas kut.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:06 schreef HalloweenJack het volgende:
Terechte klach. Ik woon zelf boven een school (ya rly) en ben net wakker geworden door dit soort achterlijke gechreeuw.
Stomme kut kinderen.
Daar kan ik me ook woest om maken, dat JIJ de schuldige bent waarom die kleine trol ligt te jankenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:31 schreef Bobsnihenk het volgende:
Kut kinderen die schreeuwend door winkels e.d. rondrennen en vervolgens tegen je been aanbotsen en vallen, waarna een boze moeder jou als schuldige aanwijst omdat haar schatje pijn heeft.![]()
Heb tevens ook een hekel aan schreeuwerds op plekken waar je rustig wat wilt eten.
in de winter zijn ze de hele dag in de sneeuw aan het ravotten, zeker komende winter met die voorspellingen!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zondags gaan ze naar de kerk. Dan loopt dat pokkekind om 7 uur sochtends al te gillen in de tuin. Ik kan dus niet wachten tot het winter is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |