abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 september 2010 @ 01:11:32 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86409300
quote:
UFO-activiteit bij nucleaire installaties onthuld tijdens persconferentie
Ufoloog Robert Hastings en voormalig kapitein binnen de Amerikaanse luchtmacht Robert Salas organiseren een persconferentie bij de National Press Club in Washington DC. Aanleiding is de inmenging van UFO’s bij nucleaire wapeninstallaties in de afgelopen 60 jaar.

Tot nu toe zijn zo’n 100 voormalig werknemers van de Amerikaanse luchtmacht naar voren gekomen om te onthullen hoe UFO’s nucleaire wapens monitoren en waar nodig ingrijpen. Deze informatie verandert het historische perspectief op de wapenwedloop en nog veel meer. Het feit dat het Pentagon en de CIA deze waarheden zo lang hebben weggehouden bij de mensen is op z’n minst opzienbarend te noemen.
bron
Zo.. er is dus nog een hoop uit te leggen qua aliens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86409498
Er worden vaker UFO's waargenomen rondom nucleaire installaties . Ook rondom een Amerikaans op kernenergie aangedreven vliegdekschip zijn diverse waarnemingen geweest . Weet alleen de naam van het schip even niet meer .
O en hier even een filmpje over hetgeen jij beschrijft in de OP .

Is natuurlijk ook logisch dat als er buitenaards contact zou zijn, deze zeer veel interesse zou hebben voor ons gebruik van kernenergie .
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86409637
Interessant dit topic. ^O^
  dinsdag 14 september 2010 @ 02:03:14 #4
15600 BB-King
Long live the King!
pi_86409911
Bij Tjernobyl waren ze er anders wel wat laat bij.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  dinsdag 14 september 2010 @ 07:48:54 #5
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86410855
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 02:03 schreef BB-King het volgende:
Bij Tjernobyl waren ze er anders wel wat laat bij.
Misschien is dat dan de rede dat ze nu er bij betrokken zijn?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_86415675
Dit zouden eerder UFO's van de Amerikaanse overheid kunnen zijn vanuit Area 51. Want er is gebleken laatst dat er ook zulke soort bollen gebruikt zijn waarschijnlijk voor de aanslagen op de WTC towers.

Ik bedoel geef mij 1 reden waarom Aliens naar onze planeet zouden komen voor dit terwijl ze waarschijnlijk al veel verder qua technologie zijn.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
pi_86415741
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:48 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Dit zouden eerder UFO's van de Amerikaanse overheid kunnen zijn vanuit Area 51. Want er is gebleken laatst dat er ook zulke soort bollen gebruikt zijn waarschijnlijk voor de aanslagen op de WTC towers.

Ik bedoel geef mij 1 reden waarom Aliens naar onze planeet zouden komen voor dit terwijl ze waarschijnlijk al veel verder qua technologie zijn.
Grondstoffen ? Nieuwsgierigheid ? Doutze Kroes :9
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86415834
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Grondstoffen ? Nieuwsgierigheid ? Doutze Kroes :9
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij het aliens (mensen) uit dit melkwegstelsel zijn. Bijv. Maan.
"We are the sheeple of America" - Payze Duez
  Moderator dinsdag 14 september 2010 @ 12:43:49 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86417496
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:

[..]

Dat lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij het aliens (mensen) uit dit melkwegstelsel zijn. Bijv. Maan.
Hoezo? Waarom zou verder weg meer onwaarschijnlijk zijn ?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:23:24 #10
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86421190
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:48 schreef Your_Business_Partner het volgende:

Het zou juist krom zijn als Amerikanen hun eigen Atoominstallaties (Hellfire program) uitschakelen, waardoor niks meer werkt en kan soms weken duren voordat het gerepareerd is volgens bovenstaande. Oftewel dan legt Amerika zichzelf bloot voor bepaalde aanvallen en dus hun nationale veiligheid.

Het is beter aannemelijk om te kijken naar het buitenaardse. UFO fenomeen is een feit. Er kunnen verschillende redenen zijn. Er zijn bijvoorbeeld 1000en bewijzen waaruit blijkt dat UFO's al ver in ons verleden zijn waargenomen en er contact is geweest met extraterrestials, waaruit ook kan blijken waar "God" en "goden" vandaan komen. Dat betekent dus dat ze ons hebben geholpen met onze beschaving. Daarnaast is er de theorie van de Sumerische kleitabletten, die zeggen dat we door hun gemaakt zijn, half hun, half aapmens. Of ze zijn gewoon geintresseerd als ons in ras, zonder te willen beinvloeden, maar te observeren naar onze voortgang, net als wij bij mieren doen etc. etc. etc.

En hoezo kunnen ze niet ver van ons vandaan zijn? Wat als ze duizenden jaren verder zijn, denk dat onze kennis dan voor hun groep 1 basisschool stof is. Hun hebben dan Wormhole techniek onder de knie, kunnen zwaartekracht controleren en creeren in hun schepen, waardoor ze onafhankelijk zijn van tijd en ruimte. Als je kijkt naar de grote van het Universum, wat we niet kunnen bevatten, maar dat is echt niet voor ons alleen gemaakt.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_86421511
Natuurlijk treft men vaker UFO's aan rond bepaalde militaire installaties ..

UFO's zijn 'Unidentified Flying Objects' en worden natuurlijk vooral vaak geregistreerd als er een vorm van 'luchtbewaking' aanwezig is die er ook stevig op let dat de aangetrofen objecten 'identificeerbaar' zijn en waar eventueel 'onbekende' objecten mogelijk ooke en direkte bedreiging voor de veiligheid 'kunnen' betekenen.

Er is weinig 'bewijs' ervoor dat alle meldingen van 'UFO's ook een buitenaardse herkomst hebben, het is zelfs erg onwaarschijnlijk...
enkel kan het leger weinig risico's nemen en is het registrereren en in de gaten houden van juist zulke meldingen belangrijk
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:10:28 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86423022
Toch fijn om te weten dat er rassen zijn die wel met ons begaan zijn dan O+

Of.. misschien moeten we dienen als voeding en beschermen ze hun gewassen :X
The truth was in here.
pi_86423394
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk treft men vaker UFO's aan rond bepaalde militaire installaties ..

UFO's zijn 'Unidentified Flying Objects' en worden natuurlijk vooral vaak geregistreerd als er een vorm van 'luchtbewaking' aanwezig is die er ook stevig op let dat de aangetrofen objecten 'identificeerbaar' zijn en waar eventueel 'onbekende' objecten mogelijk ooke en direkte bedreiging voor de veiligheid 'kunnen' betekenen.

Er is weinig 'bewijs' ervoor dat alle meldingen van 'UFO's ook een buitenaardse herkomst hebben, het is zelfs erg onwaarschijnlijk...
enkel kan het leger weinig risico's nemen en is het registrereren en in de gaten houden van juist zulke meldingen belangrijk
Precies zo was vroeger "area 51' een hotspot voor UFO spotters (schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn). Waar gewoon de stealth bommenwerpers etc ontwikkeld zijn.

Tegenwoordig schijnen de Rocky Mountains die rol te hebben overgenomen en dat komt gewoon omdat men tegenwoordig raket technieken met luchtvaart aan het combineren is (het even buiten de dampkring komen met vliegtuigen die verticaal opstijgen) en men dus geen grote open vlakte meer nodig heeft voor de tests.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_86434204
De aktiviteiten van Area 51 zijn verplaatst naar Area 6413 (Utah)

http://www.aliendave.com/UUFOH_TheNewArea51.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')