Zo.. er is dus nog een hoop uit te leggen qua aliensquote:UFO-activiteit bij nucleaire installaties onthuld tijdens persconferentie
Ufoloog Robert Hastings en voormalig kapitein binnen de Amerikaanse luchtmacht Robert Salas organiseren een persconferentie bij de National Press Club in Washington DC. Aanleiding is de inmenging van UFO’s bij nucleaire wapeninstallaties in de afgelopen 60 jaar.
Tot nu toe zijn zo’n 100 voormalig werknemers van de Amerikaanse luchtmacht naar voren gekomen om te onthullen hoe UFO’s nucleaire wapens monitoren en waar nodig ingrijpen. Deze informatie verandert het historische perspectief op de wapenwedloop en nog veel meer. Het feit dat het Pentagon en de CIA deze waarheden zo lang hebben weggehouden bij de mensen is op z’n minst opzienbarend te noemen.
bron
Misschien is dat dan de rede dat ze nu er bij betrokken zijn?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:03 schreef BB-King het volgende:
Bij Tjernobyl waren ze er anders wel wat laat bij.
Grondstoffen ? Nieuwsgierigheid ? Doutze Kroesquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:48 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Dit zouden eerder UFO's van de Amerikaanse overheid kunnen zijn vanuit Area 51. Want er is gebleken laatst dat er ook zulke soort bollen gebruikt zijn waarschijnlijk voor de aanslagen op de WTC towers.
Ik bedoel geef mij 1 reden waarom Aliens naar onze planeet zouden komen voor dit terwijl ze waarschijnlijk al veel verder qua technologie zijn.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij het aliens (mensen) uit dit melkwegstelsel zijn. Bijv. Maan.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Grondstoffen ? Nieuwsgierigheid ? Doutze Kroes
Hoezo? Waarom zou verder weg meer onwaarschijnlijk zijn ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:54 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij het aliens (mensen) uit dit melkwegstelsel zijn. Bijv. Maan.
Het zou juist krom zijn als Amerikanen hun eigen Atoominstallaties (Hellfire program) uitschakelen, waardoor niks meer werkt en kan soms weken duren voordat het gerepareerd is volgens bovenstaande. Oftewel dan legt Amerika zichzelf bloot voor bepaalde aanvallen en dus hun nationale veiligheid.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:48 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Dit zouden eerder UFO's van de Amerikaanse overheid kunnen zijn vanuit Area 51. Want er is gebleken laatst dat er ook zulke soort bollen gebruikt zijn waarschijnlijk voor de aanslagen op de WTC towers.
Ik bedoel geef mij 1 reden waarom Aliens naar onze planeet zouden komen voor dit terwijl ze waarschijnlijk al veel verder qua technologie zijn.
Precies zo was vroeger "area 51' een hotspot voor UFO spotters (schijnt tegenwoordig niet meer zo te zijn). Waar gewoon de stealth bommenwerpers etc ontwikkeld zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:32 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk treft men vaker UFO's aan rond bepaalde militaire installaties ..
UFO's zijn 'Unidentified Flying Objects' en worden natuurlijk vooral vaak geregistreerd als er een vorm van 'luchtbewaking' aanwezig is die er ook stevig op let dat de aangetrofen objecten 'identificeerbaar' zijn en waar eventueel 'onbekende' objecten mogelijk ooke en direkte bedreiging voor de veiligheid 'kunnen' betekenen.
Er is weinig 'bewijs' ervoor dat alle meldingen van 'UFO's ook een buitenaardse herkomst hebben, het is zelfs erg onwaarschijnlijk...
enkel kan het leger weinig risico's nemen en is het registrereren en in de gaten houden van juist zulke meldingen belangrijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |