quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te doen op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
En zo is het maar net, mensen die geen 13-jarigen raken zijn sowieso triest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te reageren op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
mensen die geen 13-jarigen raken zijn sowieso triest.
ik was ook ooit 13, 14 en 15. maar geen 20 en naaide 15 jarigen. oh wacht...quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef cookiejar het volgende:
Dat jij nou zo nodig je moet afreageren op mensen omdat je zelf nooit een een 13 jarige hebt knnen naaien, hoef je nou niet af te reageren op mensen die nou net toevallig dat wel kunnen.
uhm... dan zie je me voor iemand anders aan vriend... als je nou ff leest dan maak ik daar een verwijzing naar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was ook ooit 13, 14 en 15. maar geen 20 en naaide 15 jarigen. oh wacht...
ok. wat is je echte probleem dan, dat je verlegen bent? timide?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef cookiejar het volgende:
[..]
uhm... dan zie je me voor iemand anders aan vriend... als je nou ff leest dan maak ik daar een verwijzing naar.
nee hoor, en wat doe jij zo vroeg op fok? moet je niet op school zitten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:55 schreef R3DC3D3R het volgende:
had jij niet allang in bed moeten liggen?
Het lijkt me dat deze scharminkel ons in het ootje probeert te nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:55 schreef R3DC3D3R het volgende:
had jij niet allang in bed moeten liggen?
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?quote:Op maandag 20 september 2010 17:31 schreef Ungkai het volgende:
Tip om een beschaamende situatie te voorkomen in de bios;
Probeer geen nieuwe grapjes uit
Eet niet te veel popcorn achter elkaar
Ik heb een x gehad dat ze mij wilde zoenen, en toen deed ik net popcorn in mn mond,![]()
toen probeerde ik haar te zoenen, terwijl ze popcorn at qq
let op de timing!
kijk uit dat je je popcorn niet omgooid
Of dat je perongeluk een verkeerde hand pakt
Neem geen nacho's
Ga niet naar een komedie film!!!
die dood de romantiek!!!
Ook niet naar een actiefilm!
Horror en romantisch is het best
OOK ZEKER GEEN 3D FILM, zonde van je geld als je dan bezig bent
En kinderfilms trouwens ook niet :p
Nou dat waren de normale tips, dan nu de Spuiten en Slikken tip,
Gooi je bak popcorn leeg , maak een gat, stop je lul erin, zodat ze kan trekken/zuigen qq
Het is het beste dan zoete popcorn te kopen, zout op je wobbel is niet fijn!!!
HAVE FUN!!!!!
Da's best een omslachtige manier om "Ga niet naar de bioscoop" te zeggen.quote:Op maandag 20 september 2010 17:31 schreef Ungkai het volgende:
Tip om een beschaamende situatie te voorkomen in de bios;
Probeer geen nieuwe grapjes uit
Eet niet te veel popcorn achter elkaar
Ik heb een x gehad dat ze mij wilde zoenen, en toen deed ik net popcorn in mn mond,![]()
toen probeerde ik haar te zoenen, terwijl ze popcorn at qq
let op de timing!
kijk uit dat je je popcorn niet omgooid
Of dat je perongeluk een verkeerde hand pakt
Neem geen nacho's
Ga niet naar een komedie film!!!
die dood de romantiek!!!
Ook niet naar een actiefilm!
Horror en romantisch is het best
OOK ZEKER GEEN 3D FILM, zonde van je geld als je dan bezig bent
En kinderfilms trouwens ook niet :p
Nou dat waren de normale tips, dan nu de Spuiten en Slikken tip,
Gooi je bak popcorn leeg , maak een gat, stop je lul erin, zodat ze kan trekken/zuigen qq
Het is het beste dan zoete popcorn te kopen, zout op je wobbel is niet fijn!!!
HAVE FUN!!!!!
idd, maar het staat al vast dat ze naar de bios gaan :pquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's best een omslachtige manier om "Ga niet naar de bioscoop" te zeggen.
Denken dat het druk is in de bioscoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso naar een bioscoop gaan, leuk zeg... Proberen klef te doen terwijl je aandacht half ergens anders is en er allemaal mensen om je heen zitten. Kun je niet iets originelers verzinnen?
trolololo heeft elke dag dates in de bios?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Denken dat het druk is in de bioscoop
Inderdaad, het is vaak genoeg druk in de bioscoopquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
trolololo heeft elke dag dates in de bios?
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niksquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, het is vaak genoeg druk in de bioscoop
m,aar jij kijkt ook allen naar de filmquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niks
hoho ik moet af en toe wel kijken om uit te leggen waar het over gaat als iemand lastige vragen stelt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:36 schreef cookiejar het volgende:
[..]
m,aar jij kijkt ook allen naar de film
Lijkt me dat het vooral uitmaakt hoe lang iemand is en niet hoe dik maar goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja altijd als ik er ben zit er een nijlpaard voor me en zie ik niks
wel als ze groot en dik zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef Thas het volgende:
[..]
Lijkt me dat het vooral uitmaakt hoe lang iemand is en niet hoe dik maar goed
Er is toch altijd wel een lang persoon met je mee die dan wel met je wil ruilen van plek zoals een echte heer (ok, of damequote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel als ze groot en dik zijn
pedobear!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel als ze groot en dik zijn
ja die, verder zie ik meestal toch niet zoveel van de film alleen als ik wat wil zien moet er niet zo een voor me zitten.quote:
neej ik werk en kan ondertussen op mijn telefoon internetten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:02 schreef Laikos het volgende:
[..]
nee hoor, en wat doe jij zo vroeg op fok? moet je niet op school zitten?
maar dan werk je niet want dan zit je op fok te kuttenquote:Op woensdag 22 september 2010 09:00 schreef R3DC3D3R het volgende:
[..]
neej ik werk en kan ondertussen op mijn telefoon internetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |