tomtom is offline niet mogelijk?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er kan een MicroSD kaartje in van maximaal 32GB. Navigeren met offline-kaarten is mogelijk als je een andere (betaalde) app als Navigon of CoPilot aanschaft.
Volgens mij is er nog geen TomTom voor Android, maar CoPilot en Navigon hebben wel volledige kaarten die op je geheugen gedownload worden, dus die kunnen allebei offline gebruikt worden,quote:
Voor zover ik weet, is TomTom nog niet voor Android beschikbaar..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:13 schreef DeStentor het volgende:
[..]
tomtom is offline niet mogelijk?
Maar betaalbare class 4-6 kaartjes gaan maar tot 8. Dat is toch wel een must voor app2sd. Verder is 32GB ook niet geweldig leverbaar en met een prijskaartje van rond de 150e.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er kan een MicroSD kaartje in van maximaal 32GB. Navigeren met offline-kaarten is mogelijk als je een andere (betaalde) app als Navigon of CoPilot aanschaft.
komt niet uit in nederlandquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef DeStentor het volgende:
HTC EVO 4G, wanneer is deze te koop in nederland? en is deze veeel beter?
hij komt helemaaal niet meer uit? ah balenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
komt niet uit in nederland
wij krijgen de desire z en desire hd
Oordeel zelf.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:00 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan nog is 3 4 keer zo snel overdreven.. 2x zo snel komt wat dichter in de buurt
2x zo snel dus, niet 3 of 4. Maar dan nog draait 98% van alle Android spellen op beide toestellen gewoon perfect vloeiend, tenzij je van plan bent om zulke grafisch-zware spellen te spelen lijkt het me geen reden om de Galaxy S boven een Desire te kiezen.quote:
Nee duidelijk meer dan 2x. Maar dat kan best wel een reden zijn voor een keuze bij een telefoon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef Ireyon het volgende:
[..]
2x zo snel dus, niet 3 of 4. Maar dan nog draait 98% van alle Android spellen op beide toestellen gewoon perfect vloeiend, tenzij je van plan bent om zulke grafisch-zware spellen te spelen lijkt het me geen reden om de Galaxy S boven een Desire te kiezen.
wel een heeel stuk beter idd, jammer dat de framerate er niet bij staat, dan kun je pas oordelen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:44 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Nee duidelijk meer dan 2x. Maar dat kan best wel een reden zijn voor een keuze bij een telefoon.
nicequote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
Nou zal ik je de framerate dan maar geven;
2x zo snel dus. Niet 3 of 4.
Oke, als je die dan eens eerder had gepost..quote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef Ireyon het volgende:
Nou zal ik je de framerate dan maar geven;
2x zo snel dus. Niet 3 of 4.
er zijn nauwelijks fatsoenlijke games op android. En al die niche apps van een of ander bedrijf komen vaak alleen op de iPhone uit. Als je geluk hebt dan krijg je bijv zoiets als de rabobank app. Duidelijk een iPhone app qua layout (geen menu knop bijv), maar draait dan ook op android.quote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef DeStentor het volgende:
haha, maar zijn er in de appstore echt veeel meer apps te downloaden die je in de android market niet kan downloaden?
(en dan heb ik het niet over de duizenden flutapps op de appstore die wat leuke wallpapers hebben)
dus zijn er grote games zoals gta chinatown wars die gewoon niet op android te krijgen zijn of valt dat mee? en is de kwaliteit heel anders?
nauwelijks fatsoenlijke games op android!?quote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
er zijn nauwelijks fatsoenlijke games op android. En al die niche apps van een of ander bedrijf komen vaak alleen op de iPhone uit. Als je geluk hebt dan krijg je bijv zoiets als de rabobank app. Duidelijk een iPhone app qua layout (geen menu knop bijv), maar draait dan ook op android.
Jup. En de fatsoenlijke games die er zijn, zijn geport van de iPhone.quote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef DeStentor het volgende:
[..]
nauwelijks fatsoenlijke games op android!?
maakt het uit dat ze geport zijn voor de kwaliteit?quote:Op zondag 19 september 2010 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup. En de fatsoenlijke games die er zijn, zijn geport van de iPhone.
Daar kan je niks over zeggen, dat hangt van de port af.quote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef DeStentor het volgende:
[..]
maakt het uit dat ze geport zijn voor de kwaliteit?
Ja, dat maakt uit. Zelfs een lichte game als Doodle Jump loopt net wat minder lekker op de Desire dan op de iPhone, en de zwaardere spellen zijn helemaal een stuk minder op Android dan op de iPhone. Gangstar, Dungeon Hunter en NOVA zijn op Android simpelweg niet zo gepolijst als op de iPhone.quote:Op zondag 19 september 2010 20:57 schreef DeStentor het volgende:
maakt het uit dat ze geport zijn voor de kwaliteit?
Van wat ik heb gezien, loopt Angry Birds wel gewoon soepel op Android.quote:Op zondag 19 september 2010 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt uit. Zelfs een lichte game als Doodle Jump loopt net wat minder lekker op de Desire dan op de iPhone, en de zwaardere spellen zijn helemaal een stuk minder op Android dan op de iPhone. Gangstar, Dungeon Hunter en NOVA zijn op Android simpelweg niet zo gepolijst als op de iPhone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |