En ik ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens waard om mijn goddelijke behaarde billen te likken
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:23 schreef ZangerPetrochemisch het volgende:
[..]
stormvloed aan takkies?
kusje voor je takkiequote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.
[ afbeelding ]
Onderdanige Takkie om het af te leren.
JAJAJAJAJA DEZE DISCUSSIE WEER ALTIJD WEER HE WORD JE ER NIET POEPZIEK VAN IK SRPEEK TOCH GEEN CHINEES OFZOW? DENK JE DAT IK DAT PIKI JONGE IK GA JE MOEDER BELLEN.quote:Op maandag 13 september 2010 22:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent het niet eens waard om mijn goddelijke behaarde billen te likken
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als het nodig is: ja. Niet om je te pesten, maar omdat ik van je houd.
[ afbeelding ]
Onderdanige Takkie om het af te leren.
Jij bent toch Chinees ?quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef apij4125 het volgende:
[..]
JAJAJAJAJA DEZE DISCUSSIE WEER ALTIJD WEER HE WORD JE ER NIET POEPZIEK VAN IK SRPEEK TOCH GEEN CHINEES OFZOW? DENK JE DAT IK DAT PIKI JONGE IK GA JE MOEDER BELLEN.
Ik dacht dat je wel wist dat alles een deceptie is.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.
Negroideness is in the eye of the beholder.quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat Jip en Janneke negerts waren. En nu... zulks een deceptie.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Negroideness is in the eye of the beholder.
Ik had uit de hoogte kunnen doen over mijn BDSM-ervaringen en mij hiermee een plaatsje in jouw broekje kunnen verschaffen. Alleen ik weet ook dat zodra het puntje bij het paaltje zou komen ik een modderfiguur zou slaan aangezien ik een leek ben op het gebied van BDSM.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik had gehoopt op ervaring in het BDSM-circuit. In dat geval had ik er wel een dag voor kunnen uittrekken waarop jij me dan bijpraat over alle ins en outs op dat gebied. En wellicht had je me ook praktijkervaring kunnen verschaffen.
Maar helaas.
Zou hij jou ook mogen doen?quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
Hij valt alleen wél op vrouwen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Als SwJ het zou vragen zou ik op 'm doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |