Klopt, ik beheers toeval. Toeval is synoniem voor "SwJ is weer eens bezig".quote:
Baas. Als ik mod was, zou ik ook alle TT's veranderen in "Chowi for president". Zo doe je dat.quote:
maar goed dat jij geen mod benquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Baas. Als ik mod was, zou ik ook alle TT's veranderen in "Chowi for president". Zo doe je dat.
Deed het pijn in je sterretje?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Lysdexie het volgende:
SWJ is doorgaans een chagrijnige vent, zonder emoties. Hartverscheurend.
Onmogelijke woordenquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die TT![]()
onmogelijk die woorden in 1 zin
Ja is goed.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
apij4125 Oh grote god , zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
Misschien voor m'n tweede bruiloft, maar die moet ik nog plannen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Zoek je nog een entertain-groepje voor je bruiloft trouwens, SWJ?
Hij is al getrouwd.quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef Chowi het volgende:
Zoek je nog een entertain-groepje voor je bruiloft trouwens, SWJ?
Ik weet eigenlijk niet of daarvoor ervaring vereist is? En ervaring op welk gebied?quote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Chowi, zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
iedereen begreep me welquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef RitseB het volgende:
[..]
Onmogelijke woorden. Volgens mij bedoel je een onmogelijke combinatie van woorden.
Wie de fuck ben jij en waar haal je het lef vandaan om met mijn quotes te gaan fucken!quote:
Oh wacht, ik dacht dat het volgend jaar pas was ofzo.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien voor m'n tweede bruiloft, maar die moet ik nog plannen.
Hij schiet je neer, hij is namelijk de echte Ludo Sanders.quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij en waar haal je het lef vandaan om met mijn quotes te gaan fucken!
Is goedquote:Op maandag 13 september 2010 22:15 schreef LudoSanders het volgende:
Apij4125 je bent een grote baas vergeleken met die losers, zou jij samen met mij 't Keldertje willen modden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |