het was ook echt een honest mistake, geen geintjequote:
Meer als in het gaat wel langer dan even duren wat ik van plan benquote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus ik moet dat even niet letterlijk nemen?
Okee.
Nu dan?
*in fobo gaat glurenquote:Op maandag 13 september 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben vroeger als meneer aangesproken![]()
Neh heb gewoon nooit genoeg. Lijkt hetzelfde maar is toch andersquote:
Hahahaha...die schrok zich rot natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was ook echt een honest mistake, geen geintje
pas toen ik praatte besefte ze dat er bij die stem duidelijk geen meisje hoort
Beter van wel ja.quote:Op maandag 13 september 2010 22:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Meer als in het gaat wel langer dan even duren wat ik van plan ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
oke, das al ongeveer net zo begrijpelijk als ik die als mevrouw wordt aangesproken met een baard van drie dagenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Over schrikken gesproken, er stond vandaag zomaar een vreemd kind in mijn woonkamer
ja sorry, dat was ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Toen had ik nog half lang haar, kisten, een legerjas en een legerbroekquote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke, das al ongeveer net zo begrijpelijk als ik die als mevrouw wordt aangesproken met een baard van drie dagen
dat kan niet, want dan had je ineens blond en steil haarquote:
ja, die wist zich even geen houding te gevenquote:Op maandag 13 september 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha...die schrok zich rot natuurlijk
whehehe, oke dat verklaart al iets meerquote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen had ik nog half lang haar, kisten, een legerjas en een legerbroekEn die meneer zag me van de achterkant
Die schaamde zich dood
quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Over schrikken gesproken, er stond vandaag zomaar een vreemd kind in mijn woonkamer
Hoekandatda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
wheheheh fail !quote:Op maandag 13 september 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen had ik nog half lang haar, kisten, een legerjas en een legerbroekEn die meneer zag me van de achterkant
Die schaamde zich dood
ik nog netquote:
Voordeur stond open.quote:
Lol whut!?quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeur stond open.
Zie ik ineens zo'n fietsvlaggetje wel heel lang stil staan.
Hoor ik klik klak klik op het laminaat.
Kijk ik om de deur heen:![]()
![]()
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUUquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeur stond open.
![]()
en toen heb je em natuurlijk helemaal verrot geslagenquote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeur stond open.
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUU
Wat??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |