Geen flauw idee hoe die knakker heet, maar dat was die gast die iemand via internet scoorde om op te etenquote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat dit over Armin Meiwes en waarom weet ik dat?
Moss & the German?quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe die knakker heet, maar dat was die gast die iemand via internet scoorde om op te eten![]()
Wel op Lowlands, vast ook bij Rammstein, al kan ik me herinneren dat ik daar alleen met Jeroen was, dus misschien was jij ergens anders met Werner...quote:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!! Briljant is diequote:
heb je die docu gezien ... wtf zeg er leven een hoop zieke mensen op deze aardbol ...quote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe die knakker heet, maar dat was die gast die iemand via internet scoorde om op te eten![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!!!!! Briljant is die
Ik denk dat ik daar niet mee naartoe was inderdaad, maar het jaartal kwam me zo bekend voorquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel op Lowlands, vast ook bij Rammstein, al kan ik me herinneren dat ik daar alleen met Jeroen was, dus misschien was jij ergens anders met Werner...
Ja, uiterst interessant vind ik datquote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb je die docu gezien ... wtf zeg er leven een hoop zieke mensen op deze aardbol ...
Ja Wernerquote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar niet mee naartoe was inderdaad, maar het jaartal kwam me zo bekend voor![]()
Werner
quote:Op maandag 13 september 2010 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
1997 vond ik wel een topjaar trouwens. Qua excursies, qua muziek qua bier qua alles
quote:
Waar?quote:
OMG! Toen al?quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja Werner![]()
Toen had ik nog verkerings met hem
* MPG voelt zich weer ff een broekie. 1997... groep 8.... Brugklaskamp... De eerste interesses in meisjes....quote:
Ja volgens mij wel.. wij gingen in 98 uit elkaar...quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Toen al?
Wanneer ik dan..1995 en 1996 dan denk ik![]()
Ik zou natuurlijk ook gewoon hier kunnen rondhangen ipv die cursus te overwegenquote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en de hoeveelheid bitchy gekibbel
quote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG voelt zich weer ff een broekie. 1997... groep 8.... Brugklaskamp... De eerste interesses in meisjes....
in 1997 zat ik in groep 5 ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG voelt zich weer ff een broekie. 1997... groep 8.... Brugklaskamp... De eerste interesses in meisjes....
Ik ook...quote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja volgens mij wel.. wij gingen in 98 uit elkaar...
Man ik mis em nog best
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 september 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
* Trevland volgt het niet meer is dat ook niet meer van plan
Slaap lekker Lui![]()
BETRAPTquote:Op maandag 13 september 2010 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk ook gewoon hier kunnen rondhangen ipv die cursus te overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |