quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voordeur stond open.
Zie ik ineens zo'n fietsvlaggetje wel heel lang stil staan.
Hoor ik klik klak klik op het laminaat.
Kijk ik om de deur heen:![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUU
Ik zeg: Hoi! Ik schrok van jou!quote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut!?Lekker kind dan
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat??
Dat ik van je houd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg: Hoi! Ik schrok van jou!
Hij: ja!
Ik: kwam je even kijken?
Ik: waarom dan?
Hij: Ja!
Meneer taart: Zeg, wat doe jij hier?
Hij: loopt achteruit en rent heel heel heel hard naar zijn fietsje
Die zat even op de klimme klimme gijbaanquote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meteen de Thijs Boemeluk Police Department erop af gestuurd TA TUU TA TUU
quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kwam gewoon kijken of er nog wat te halen vielquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij keek wel heel hebberig naar alle autootjes jaquote:Op maandag 13 september 2010 22:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
die kwam gewoon kijken of er nog wat te halen viel![]()
jong geleerd oud gedaan
Lol....quote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.
Op kinderen
quote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
hij lijkt een beetje op meneer aart,
Ghehequote:Op maandag 13 september 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meneer taart heeft een bepaald...natuurlijk overwicht.
Op kinderen
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zware stem, daar schrik je van als klein kindje
whehehequote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zware stem, daar schrik je van als klein kindje
Hij zou er zo mee wegkomen jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe
zo van ...
kom jij maar eensch bij sinterklaas op schoot zitten![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 23:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe
zo van ...
kom jij maar eensch bij sinterklaas op schoot zitten![]()
![]()
![]()
En gedichten enzo?quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we een KSC sinterklaas meet doen met sinterklaas-cadeautjes-spel?![]()
Neequote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zullen we een KSC sinterklaas meet doen met sinterklaas-cadeautjes-spel?![]()
nee geen gedichten daar zuig ik in als eenbaksteen !!!quote:
JEUJquote:
Nee. Die vindt koffie smerig.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ![]()
Enthousiasme
![]()
Ik wil m'n huis wel beschikbaar stellenInclusief logeermogelijkheden
Nijner ook vragen?
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpenquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wel gedichten man dat kan ik steenbliksemgoed
En geen gedichten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMet kleine cadeautjes van een klein bedrag en dan een spelletje daarmee doen, en dan gaat iedereen aan het eind met evenveel cadeautjes naar huis
Oh nou, daar is best over te praten natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Die vindt koffie smerig.
Ja, plus, hij post hier niet.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uitquote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wtf "op tv "voor tijdige zweet lozing ...
wat is dat nu weer voor onzin
voortijdige zaadlosing ken ik dan wel weer maar zweet lozing :S
Tof planquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Dan mag jij je uitlevenquote:
Dat is waarquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, plus, hij post hier niet.
Dus.
QFT, ik zag em ookquote:
wehehehequote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
bij elk cadeautje een kort gedichtje over het cadeautje zonder te verklappen wat het precies isquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
Wat een ontzettend suf risicomijdend concept. We weten hier toch inmiddels wel genoeg van elkaar voor een iets meer persoonlijke benadering?quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |