Nou? Ik zèè ok vet benieuwdquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hedde gij wat tege braobant jonguh?
Hij kan er ook niets aan doen dat hij in Twente woontquote:
jeugdsentimentquote:
Koekje?quote:
Omdat je een vrouw bent en de andere aanwezige vrouw zet ik niet zo snel in de hoekquote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom mag ik beginnen?Ik geloof dat ik al bijna alles gezegd heb wat ik hier zou willen delen
Ja, die Tukkers ook altiedquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij in Twente woont
De rest is privé toch?quote:Op maandag 13 september 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom mag ik beginnen?Ik geloof dat ik al bijna alles gezegd heb wat ik hier zou willen delen
ik weet niet of ik dat positief of negatief moet opvattenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent en de andere aanwezige vrouw zet ik niet zo snel in de hoek
om dat jullie heul heul snel posten enzo ....quote:
Of Thijs bij mijnquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent bij Thijs in de leer geweest
Aaaah. Dat verklaart. Arme jongenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij in Twente woont
quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, mensen die niet uit zuid-holland komen
Dat sowiesoquote:
Dat was die show zeker, helaas dat die vent die Mario speelde al een tijdje doodquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
om dat jullie heul heul snel posten enzo ....![]()
die show was trouwens koning ! (toen ik nog een kleine fubart was)
Niet? Fuck.quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omdat je een vrouw bent en de andere aanwezige vrouw zet ik niet zo snel in de hoek
* Meldt and proud of itquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
tssss, mensen die niet uit zuid-holland komen
quote:
quote:
for realquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was die show zeker, helaas dat die vent die Mario speelde al een tijdje dood
Nope die hou ik een beetje voor mezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |