nee geen gedichten daar zuig ik in als eenbaksteen !!!quote:
JEUJquote:
Nee. Die vindt koffie smerig.quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ![]()
Enthousiasme
![]()
Ik wil m'n huis wel beschikbaar stellenInclusief logeermogelijkheden
Nijner ook vragen?
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpenquote:Op maandag 13 september 2010 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
wel gedichten man dat kan ik steenbliksemgoed
En geen gedichten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMet kleine cadeautjes van een klein bedrag en dan een spelletje daarmee doen, en dan gaat iedereen aan het eind met evenveel cadeautjes naar huis
Oh nou, daar is best over te praten natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ik is jou nie dus moet je me wel ff heul goed helpen
quote:Op maandag 13 september 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Die vindt koffie smerig.
Ja, plus, hij post hier niet.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uitquote:
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
wtf "op tv "voor tijdige zweet lozing ...
wat is dat nu weer voor onzin
voortijdige zaadlosing ken ik dan wel weer maar zweet lozing :S
Tof planquote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar dat si waar ja
Zullen we er eens goed overna denken en een PMtje oid maken
Dan mag jij je uitlevenquote:
Dat is waarquote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, plus, hij post hier niet.
Dus.
QFT, ik zag em ookquote:
wehehehequote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
bij elk cadeautje een kort gedichtje over het cadeautje zonder te verklappen wat het precies isquote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want de cadeautjes zijn anoniem en kunnen voor iedereen zijn! Het is zo dat je alle cadeautjes op een stapel legt en dan dobbel je, bij bepaalde getallen krijg je een cadeautje bij andere moet je iets weggeven of afpakken etc. En zo weet je en niet wat je hebt aan cadeautjes en krijgt iedereen wat. Aan het eind verdeel je alles netjes en pak je dan pas alles uit
Wat een ontzettend suf risicomijdend concept. We weten hier toch inmiddels wel genoeg van elkaar voor een iets meer persoonlijke benadering?quote:Op maandag 13 september 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |