kun je nooit alleen douchenquote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Pollewoppie het volgende:
pff moet er niet aan denken heel de tijd zo'n ontwerper in je badkamer die emmers water over je heen stort
De meeste van die dingen zijn ook niet bedoeld om een krachtige straal uit dat oppervlakte te persen, het is een rainshower... dikke druppels water dus. Dat is ook de bedoeling. Mijn sanitairboer had me dan ook gewaarschuwd toen ik wat uit kwam zoeken, regelmatig komen er mensen terug die voor meer dan 1000 euri een superluxe docuhe hebben aangeschaft en dan vragen wat er met de waterdruk is gebeurd. Ehm ja, meneer/mevrouw, dat is juist de bedoeling van het apparaat.quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Lkw het volgende:
Ik heb er een paar keer onder gestaan bij vrienden, althans op iets dat er sterk op lijkt, en vind het geen fijn ding. De grote stortbak heeft te weinig kracht
Wij hebben een Grohe Euphoria douchecombinatie: prima prijs, prima kwaliteit en die stortdouche gebruik je niet zo vaak, dus een goede handdouche is dan erg praktischquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef Irri19 het volgende:
Hallo allemaal,
Dank voor jullie antwoord.
Ik heb zelf een nieuwe combi ketel welke op 60 graden 7,5l/min water geeft. Zou dat genoeg zijn voor een stortdouche?
Verder niemand echt ervaring met de Jan de boef stortdouche?
Andere redelijk betaalbare stortdouches qua ervaring ook altijd welkom ben nog vollopen aan het zoeken
Staat er op dat ding geen minimale specs?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:19 schreef Irri19 het volgende:
Hallo allemaal,
Dank voor jullie antwoord.
Ik heb zelf een nieuwe combi ketel welke op 60 graden 7,5l/min water geeft. Zou dat genoeg zijn voor een stortdouche?
Verder niemand echt ervaring met de Jan de boef stortdouche?
Andere redelijk betaalbare stortdouches qua ervaring ook altijd welkom ben nog vollopen aan het zoeken
Dat dus. Voor badkamerspullen moet je niet bij de Gama zijn. Dat is van zulke bedenkelijke kwaliteit, kijk bijv. maar eens bij de douchestangen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:20 schreef betyar het volgende:
jan des bouvrie is gamma zooi volgens mij.
Je kan gerust bij de gamma badkamerspullen halen, zolang je maar voor Grohe gaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Dat dus. Voor badkamerspullen moet je niet bij de Gama zijn. Dat is van zulke bedenkelijke kwaliteit, kijk bijv. maar eens bij de douchestangen...
Bij een goede speciaalzaak betaal je wel 3 tot 5 keer zoveel als bij de gamma, maar je doet er minimaal even lang mee en je hebt kwaliteit, iets wat bij dit soort zaken echt belangrijk is.
Wij hebben een stortdouche in de badkamer, meen 450 euro voor betaald in een aanbieding. Ik herken in iedergeval niet de ervaringen van Lkw, vooral die handdouche doet het er prima bij bij ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |