abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 22:10:25 #201
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86730364
Te kleurig wat mij betreft :+. Zoek gewoon een mooie donkere foto of iets dergelijks. Heb nu volledig zwarte achtergrond.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 23 september 2010 @ 00:39:18 #202
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86736108
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Luco het volgende:
Te kleurig wat mij betreft :+. Zoek gewoon een mooie donkere foto of iets dergelijks. Heb nu volledig zwarte achtergrond.
Dan is er niet snel een live livewallpaper dat je interessant vindt, vrees ik. Om te laten zien dat er iets gebeurt moeten ze wel kleuren gebruiken. :)
Je kunt shake them all trouwens over je eigen achtergrond gebruiken.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 23 september 2010 @ 07:21:35 #203
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86737668
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef popolon het volgende:

[..]

_O-

Succes met je kat in de zak.

Ik begreep 'tablet', ben behoorlijk blind.
:D Dank u.
pi_86737889
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:09 schreef Luco het volgende:
Dat Beautiful Widgets is wel echt baas _O_!
Ja die gebruik ik ook :P
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86737974
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef DeStentor het volgende:
ik ben op zoek naar een goed nederlandstalig offline navigatieprogramma voor mijn galaxy s

Suggesties?
Op mijn Hero heb ik Navigon, op mijn G1 Co-Pilot. Mijn voorkeur gaat naar Navigon uit: betere instructies en het ziet er allemaal net wat minder houtje touwtje in elkaar geknoopt uit. Bovendien kan Navigon je om files heen sturen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86741786
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:54 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

vpn instellen op je telefoon :P

Ik hoor trouwens vaker dat 'er overal open wifi's zijn', maar ik heb werkelijk nog nooit succesvol een bruikbare verbinding tot stand weten te brengen met zo'n ding.. Lang leve mobiel internet ^O^
Gisteren werkte het open WiFi netwerk van de Doelen in Rotterdam prima. ^O^ Maar meestal is het een drama inderdaad, dan moet je eerst weer via de browser wat voorwaarden accepteren etc.

Overigens werd daar op de GIS conferentie ook de BuitenBeter app genoemd, daarmee kan je als burger misstanden terugmelden aan de gemeente. Denk aan losse tegels, grafitti etc etc.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_86744428
quote:
Op donderdag 23 september 2010 10:50 schreef fruityloop het volgende:

[..] Maar meestal is het een drama inderdaad, dan moet je eerst weer via de browser wat voorwaarden accepteren etc.
Jammer dat de browser altijd naar mijn startpagina (in mijn geval google) wil ipv de pagina waarop je de voorwaarden kunt accepteren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 23 september 2010 @ 12:16:30 #208
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86744525
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:13 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jammer dat de browser altijd naar mijn startpagina (in mijn geval google) wil ipv de pagina waarop je de voorwaarden kunt accepteren...
Gister in de V&D geïnternet via de KPN Hotspot. Ging meteen naar de voorwaardenacceptatiepagina.
Daarna stond er dat je tegoed moest kopen, maar ik kon gewoon alles doen :')
pi_86758180
wat zijn nou echt apps die je moet hebben voor android of die gewoon heel gaaf zijn?
- shazam?
- mp3 music downloader
- logmein
- ping
- angrybirds :P

iemand nog iets?
pi_86758328
* Waze
* FlitsNav
  donderdag 23 september 2010 @ 18:34:06 #211
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86758433
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:25 schreef DeStentor het volgende:
wat zijn nou echt apps die je moet hebben voor android of die gewoon heel gaaf zijn?
- shazam?
- mp3 music downloader
- logmein
- ping
- angrybirds :P

iemand nog iets?
-beautiful widgets
- Calwidget
- 9292OV pro
-soundhound ipv shazam
-
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_86758524
geluidshond is echt niet beter dan shazam :N
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_86758657
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef Luco het volgende:

[..]

-soundhound ipv shazam
Ik lees bij al die Soundhound reviews dat-ie veel meer vindt dan Shazam, maar mijn ervaring is juist totaal het tegenovergestelde. Dan geeft-ie 5 foute hits en als je vaker wilt zoeken moet je de betaalde versie hebben, die ook nog eens 2x zo duur is als de betaalde versie van Shazam :? .
  donderdag 23 september 2010 @ 18:48:02 #214
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_86758970
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Luco het volgende:
http://img10.imageshack.us/img10/1985/2560x1600.jpg

Gebruik zelf deze...
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 23 september 2010 @ 18:53:16 #215
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86759163
op een zwarte achtergrond heb ik nu.
pi_86793268
Kan die sony-ericsson meuk van een toestel zoals de xperia x10 mini pro verwijderd worden?
pi_86793856
Als je hem root dan wel ja.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_86795164
Ik krijg dinsdag waarschijnlijk een nieuwe Milestone toegestuurd. De oude is kwijtgeraakt bij reparatie, daarom duurde dat dus ook ruim anderhalve maand. Ik ging nog even vragen of het misschien ook mogelijk was een nieuwe Desire Z te krijgen, maar ze moesten toch echt een Milestone geven helaas :P

Dus top service van gsmwijzer.nl voor gelijk een nieuwe opsturen zodra ze hoorden dat de oude kwijt is! ^O^
En slechte service van Dynafix sowieso omdat het zo lang heeft geduurd.
En ook slecht van Dynafix/Motorola/of wie dan ook dat ze überhaupt telefoons kwijtraken.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 24 september 2010 @ 23:28:58 #219
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86812700
Zo, ik moet even posten dat het scherm van de Galaxy echt super is :9~ :9~

:9~
pi_86813389
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij slechtziend?

:D
pi_86813962
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Een 4 inch scherm en dan Fok! niet in z'n gewone layout bezoeken :')
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 september 2010 @ 00:02:35 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86814195
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben jij slechtziend?

:D
Ja :D
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:57 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Mobiel werkt gewoon sneller, en doet hetzelfde toch? ^O^
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:04:11 #223
6941 APK
Factual, I think.
pi_86814277
quote:

[..]

Zo ziet het er ook bij mij uit op mijn Desire als ik genoeg inzoom zodat mijn bokkepoten 'MYAT' aan kan klikken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86814618
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:04 schreef APK het volgende:

[..]

Zo ziet het er ook bij mij uit op mijn Desire als ik genoeg inzoom zodat mijn bokkepoten 'MYAT' aan kan klikken.
Probeer het eens met je Trackpad. Even wennen in het begin, enorm handig daarna. 't Zelfde om paginanummers aan te klikken.
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:28:12 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_86815283
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Probeer het eens met je Trackpad. Even wennen in het begin, enorm handig daarna. 't Zelfde om paginanummers aan te klikken.
Ja, maar FoK blijft kut met dat gefrutsel op een Desire. :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86821039
quote:

[..]

Da's toch niet raar? Ik heb een 3.7", en mobiel is dan al priegelig genoeg
pi_86822060
Om de paar dagen heb ik weleens dat m'n 3G logo op m'n Galaxy opeens is verdwenen en daardoor kan ik niet op het internet.
Heb niet zitten te frutselen bij m'n instellingen en weet ook niet waar ik moet zijn om weer verbinding te krijgen.

Nou moet ik telkens m'n tel. uit en weer aan zetten, zodat het logo d'r weer is :P

Iemand meer last van en ook een reden/oplossing daarvoor heeft ?
pi_86822434
Oke ik heb dus een kutdag gehad gister door de galaxy;

Ik heb navigon gedownload met kaarten uit Q1 2010, ik moest van apeldoorn naar ergens in arnhem en dat ding heeft me de hele tijd de verkeerde kant op gestuurd. Stond ik stil in de fille, zegt ie opeens, doodlopende weg, keer z.s.m om! of sta rij ik arnhem in, veranderd hij opeens de bestemming.. Of laat hij me rondjes rijden.

Wat kan een oorzaak zijn? (aub geen gelul heb hem vandaag weer nodig en wil het graag opgelost hebben)
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:46:23 #229
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86822557
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef seetjai het volgende:
Om de paar dagen heb ik weleens dat m'n 3G logo op m'n Galaxy opeens is verdwenen en daardoor kan ik niet op het internet.
Heb niet zitten te frutselen bij m'n instellingen en weet ook niet waar ik moet zijn om weer verbinding te krijgen.

Nou moet ik telkens m'n tel. uit en weer aan zetten, zodat het logo d'r weer is :P

Iemand meer last van en ook een reden/oplossing daarvoor heeft ?
Misschien is naar airplane modus en weer terug een snellere workaround? (verder geen idee helaas)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_86822855
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:41 schreef DeStentor het volgende:
Oke ik heb dus een kutdag gehad gister door de galaxy;

Ik heb navigon gedownload met kaarten uit Q1 2010, ik moest van apeldoorn naar ergens in arnhem en dat ding heeft me de hele tijd de verkeerde kant op gestuurd. Stond ik stil in de fille, zegt ie opeens, doodlopende weg, keer z.s.m om! of sta rij ik arnhem in, veranderd hij opeens de bestemming.. Of laat hij me rondjes rijden.

Wat kan een oorzaak zijn? (aub geen gelul heb hem vandaag weer nodig en wil het graag opgelost hebben)
Luisteren naar deze Fokker? (nota bene naar aanleiding van jouw eigen vraag ;) )
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef lekzzz het volgende:

Sygic is offline en enorm goed en actueel, ik gebruik het zelf al vanaf het begin op m'n Desire. Heb het ervoor op m'n N95 gebruikt en ben zeer tevreden.
pi_86823050
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:44 schreef Luco het volgende:

[..]

Wat voor live wallpaper heb je?
late reactie vanaf mijn kant :'). De live wallpaper van beutifull widgets. ZIe je de zon en maan met de dagen mee bewegen. Maar inmiddels toch weer weggedaan vertraagde mijn ouwe G1 toch net iets teveel had ik het gevoel.
pi_86823177
Van de week met een Android tablet gespeeld. Het OS ziet er op een tablet eigenlijk prima uit, helaas viel de snelheid en touchscreen gevoeligheid een beetje tegen (ligt natuurlijk ook aan de hardware). Browsen op zo'n ding is wel leuk. Surfen op zo'n ding is leuk en handig. :)

Vind het helaas nog wel jammer dat Google geen eisen stelt aan fabrikanten. Iets van "Minimaal deze en die hardware specificaties, anders mag er geen gebruik worden gemaakt van Android." Want met Android is er in principe niet echt iets slechts, maar soms is het door de slechte hardware zo sloom en minder goed en voor mensen die dan een apparaat hebben met slechtere hardware is het dan "dat Android apparaat".
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 25 september 2010 @ 12:13:05 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86823303
Wilde net een app kopen in de Market, moet het met een CC.
Heb ik niet. :')
Dan koop ik hem wel niet, jammer voor ze :6
pi_86823718
https://www.3vcash.nl/hoe_werkt_het.html

En er wordt gewerkt aan andere betaalopties.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86826652
http://www.blackcj.com/bl(...)5-on-mobile-devices/

Epische faal voor Apple aka 'Flash is een resourcemonster en zuigt je batterij leeg, daarom zit het niet op de iPhone'.
pi_86833384
wat is nou echt een mooie klok met weer widget voor android (SGS)
  zaterdag 25 september 2010 @ 17:35:58 #237
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_86833887
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:19 schreef DeStentor het volgende:
wat is nou echt een mooie klok met weer widget voor android
Die ene die bij de Desire wordt meegeleverd.

quote:
(SGS)
>:)
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_86834646
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Devolution het volgende:

[..]

[..]

die kan ik zo krijgen met fancy app maar ik vind dat hij teveel ruimte inneemt
pi_86835428
Fancy widget idd voor de HTC klok.
Maar ik gebruik zelf die van beautiful widgets. Die is volledig skinnable en er zijn skins die ik persoonlijk mooier vind dan de std HTC klok.

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:35 schreef Devolution het volgende:

RAH RAH
pi_86837272
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:18 schreef D3ft0n3 het volgende:
Fancy widget idd voor de HTC klok.
Maar ik gebruik zelf die van beautiful widgets. Die is volledig skinnable en er zijn skins die ik persoonlijk mooier vind dan de std HTC klok.
[..]

doe ik nu ook, heb nu launcherpro plus maar wat ik wel een beetje lelijk vind is dat de dock icons erg klein zijn en er 5 op een rij zijn ipv 4, kan je dat nergens veranderen?

en de rij net boven de dock zit er ook erg dicht op

EDIT; oja, stel je hebt launcherpro als standaard ingesteld kun je niet meer connecten met pc met de MPT application, hoe start je tijdelijk de default launcher?
pi_86837305
ik wil trouwens ontzettend graag de live wallpaper van htc sense op mijn galaxy, die vind ik prachtig
is dat mogelijk?
pi_86837565
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef DeStentor het volgende:

[..]

doe ik nu ook, heb nu launcherpro plus maar wat ik wel een beetje lelijk vind is dat de dock icons erg klein zijn en er 5 op een rij zijn ipv 4, kan je dat nergens veranderen?

EDIT; oja, stel je hebt launcherpro als standaard ingesteld kun je niet meer connecten met pc met de MPT application, hoe start je tijdelijk de default launcher?
Homeswitcher uit de market downloaden. Of naar instellingen - Toepassingen - Beheer toepassingen - launchepro - gegevens wissen of zoiets. Dan vraagt ie als je op je home knop drukt welke je wilt instellen. Maar dat is ook niet handig om elke keer te doen. Homeswitcher will do the job!
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86837788
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:20 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Homeswitcher uit de market downloaden. Of naar instellingen - Toepassingen - Beheer toepassingen - launchepro - gegevens wissen of zoiets. Dan vraagt ie als je op je home knop drukt welke je wilt instellen. Maar dat is ook niet handig om elke keer te doen. Homeswitcher will do the job!
Super! nu alleen nog even zorgen dat de dock iets groter word
pi_86837916
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:27 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Super! nu alleen nog even zorgen dat de dock iets groter word
Lopen misschien op XDA-developers.com wel topics over Launcherpro, of op andere forums ofzo.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_86838041
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:31 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Lopen misschien op XDA-developers.com wel topics over Launcherpro, of op andere forums ofzo.
klopt, heb al topic geopent maar geen react.. Nu nog de sense live achtergrond, ik word er nat van
pi_86840995
Eindelijk :')! In de nieuwe Gmail app kun je tekst in een mail selecteren ^O^.

Niet op de meest handige manier helaas... niet met de gebruikelijke 'schuifjes' waarmee je vrij precies begin en einde kunt markeren.

Maar het is iig iets.
pi_86841264
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:11 schreef DennisMoore het volgende:
Eindelijk :')! In de nieuwe Gmail app kun je tekst in een mail selecteren ^O^.

Niet op de meest handige manier helaas... niet met de gebruikelijke 'schuifjes' waarmee je vrij precies begin en einde kunt markeren.

Maar het is iig iets.
gewoon via internet, das het meest ideaal
pi_86841279
is er trouwens nog veel verschil in snelheid tussen verschillende browsers bij een gelijke telefoon?
pi_86842108
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef DeStentor het volgende:
is er trouwens nog veel verschil in snelheid tussen verschillende browsers bij een gelijke telefoon?
Na wat testen bleek bij mij Opera het snelste. Maar sinds Froyo gebruik ik de standaard browser weer, vooral door de tekstselectieopties en de fijnere zoom.

@DennisMoore, hier inmiddels wel, maar heb er een nieuwe firmware erop. Denk dat het met Froyo wordt verbeterd.
pi_86848694
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef jampot het volgende:

[..]

Na wat testen bleek bij mij Opera het snelste. Maar sinds Froyo gebruik ik de standaard browser weer, vooral door de tekstselectieopties en de fijnere zoom.

@DennisMoore, hier inmiddels wel, maar heb er een nieuwe firmware erop. Denk dat het met Froyo wordt verbeterd.
welke telefoon heb je
pi_86848728
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef DeStentor het volgende:

[..]

welke telefoon heb je
De Galaxy S.
pi_86853036
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:20 schreef DeStentor het volgende:
Veel verschil heb ik niet echt gemerkt. Opera is wat sneller omdat het alles via z'n eigen servers leidt en enorm gecomprimeerde afbeeldingen laat zien (i.e. lelijk). Voor de rest komt het vooral aan op gebruiksgemak. Dolphin HD heeft bijv. tabbladen en gesture search, wat een stuk fijner werkt dan de standaard browser met losse vensters en.. naja.. geen gesture search. Verder zijn er voor Dolphin HD veel plugins die wel handig kunnen zijn (zoals bijv. AdBlock).
pi_86855158
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Veel verschil heb ik niet echt gemerkt. Opera is wat sneller omdat het alles via z'n eigen servers leidt en enorm gecomprimeerde afbeeldingen laat zien (i.e. lelijk). Voor de rest komt het vooral aan op gebruiksgemak. Dolphin HD heeft bijv. tabbladen en gesture search, wat een stuk fijner werkt dan de standaard browser met losse vensters en.. naja.. geen gesture search. Verder zijn er voor Dolphin HD veel plugins die wel handig kunnen zijn (zoals bijv. AdBlock).
en is het navigeren ook lekker soepel enzo?
pi_86855179
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef jampot het volgende:

[..]

De Galaxy S.
daar heb je froyo al op gezet? wat zijn de grote merkbare verschillen eigenlijk

(lui om te googlen, bovendien vind ik het chill om het van iemand zelf ff te horen)
pi_86857674
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:56 schreef DeStentor het volgende:

[..]

daar heb je froyo al op gezet? wat zijn de grote merkbare verschillen eigenlijk

(lui om te googlen, bovendien vind ik het chill om het van iemand zelf ff te horen)
Nouja, niet de officiele, maar een nieuwe firmware, en bij instellingen staat nu inderdaad dat ik Froyo heb. Ik heb overigens niet te allerlaatste versie van de firmware.

Voor mij de verschillen: geen (of nauwelijks) lags meer (JIT heet de techniek geloof ik), wifi tethering werkt perfect (geen apps+root meer voor nodig), nieuwe manier van tekst selecteren en kopieren (dat gaat een stuk makkelijker, en verschijnt een soort grote aanwijsknop), verder heb ik nu een taakbeheer, en een vernieuwde google search bar (hoewel je die inmiddels ook van de markt kan halen (mss niet voor eclair, dat weet ik niet)) en als laatste (ik vergeet vast nog wat dingen, maargoed) je kan apps op je sd kaart plaatsen. Al begrijp ik zelf dat nut nog niet helemaal.

Nadelen: ik had geen goede backup, dus moest mn instellingen opnieuw doen na de flash, en 2e nadeel is Swype, dat werkt niet ideaal meer. Hij lijkt woorden die ik verwijderd heb uit het woordenboek toch weer terug te zetten (zo typ ik altijd khan ipv kan), het tweede woord van een zin doet hij - niet altijd, komt wrs omdat ik te snel typ :p - met een hoofdletter. En last but not least, als ik een woord wil aanpassen, doe je normaal altijd even dubbeltap erop, en verschijnt een keuzemogelijkheden schermpje, dat laat nu zo'n 10 sec op zich wachten. Niet erg handig als je snel een bericht wilt swypen en later aanpassingen doet aan de typfouten.
En owja, GPS is een beetje brak, maar dat kan bij alle Galaxy's, samsung komt als het goed is binnenkort met een fix.
pi_86857706
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:55 schreef DeStentor het volgende:

[..]

en is het navigeren ook lekker soepel enzo?
Het enige nadeel van Opera vond ik het zoomen, het heeft geen pinch-zoom..
(dat is overigens nog wel overkomelijk, maar vergeleken met Froyo heeft het ook niet die selectie tools)
pi_86870762
Vandaag 2.2 op mn galaxy geinstalleerd, draait als een tierelier!

Nadeeltje is wel dat het totaal niet mogelijk is software te kopen van de market zonder creditcard, hopelijk komt hier snel verandering in want ik ga toch écht geen creditcard aanschaffen.
pi_86870908
Kennen jullie de more icons widget al?

Ideaal, zo kan je op de plek van 1 grote icon 4 kleintjes kwijt. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_86871254
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:32 schreef Vendris het volgende:

Nadeeltje is wel dat het totaal niet mogelijk is software te kopen van de market zonder creditcard, hopelijk komt hier snel verandering in want ik ga toch écht geen creditcard aanschaffen.
ik wacht gewoon een paar weken denk ik..
  maandag 27 september 2010 @ 07:36:52 #260
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_86889125
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:10 schreef DeStentor het volgende:

[..]

Ik gebruik het nu ook een week. Dat dock is echt handig, met die snelkoppelingen ipv die enorme telefoon-knop in de Sense interface. Het kantelbare homescreen gebruik ik niet, vond ik zelfs irritant en heb ik uitgezet omdat als je je telefoon unlockt, hij eerst even moet bedenken hoe hij het beeld wil laten zien. Het grote probleem vind ik dat je Sense widgets het niet meer doen, ik vond die weer/tijd widget juist erg mooi (en veel mooier dan wat Beautiful Widgets biedt). Ook de footprints-widget van HTC is erg cool. Ik twijfel nu echt of ik launcherpro er maar weer af ga knikkeren.

quote:
Op zondag 26 september 2010 09:41 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik heb dat Dolphin HD geprobeerd maar die nam op een gegeven moment 25 MB in beslag. Nu loopt mijn telefoon sowieso al regelmatig te zeiken dat er te weinig ruimte is, dus heb ik de limiet van 4 tabs van de default browser maar voor lief genomen en hem eraf gehaald.
pi_86890177
Quickoffice Connect ™ Mobile Suite _O_

En maar ¤7,43
pi_86890402
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef fruityloop het volgende:
Kennen jullie de more icons widget al?

[ afbeelding ]

Ideaal, zo kan je op de plek van 1 grote icon 4 kleintjes kwijt. _O_
Of "Multicon Widget" doet denk ik hetzelfde? (en deze is gratis.) Mijn vriend heeft "More Icons"... We zullen eens vergelijken :)
pi_86890666
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:19 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Of "Multicon Widget" doet denk ik hetzelfde? (en deze is gratis.) Mijn vriend heeft "More Icons"... We zullen eens vergelijken :)
Die kende ik weer niet dan, maar zo te zien is die nog wat mooier, More Icons houdt in de free versie 1 v/d 4 plaatsen bezet met een settings icoontje oid, dat ziet er niet echt mooi uit. Zal die van jou ook eens proberen.
  maandag 27 september 2010 @ 10:02:56 #264
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_86891453
quote:
Op zondag 26 september 2010 19:32 schreef Vendris het volgende:

Er zijn manieren om zonder creditcard te betalen. Dan kun je gewoon geld overmaken naar een rekening en vervolgens krijg je een tijdelijk creditcardnummer om in te voeren bij de Market.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_86893900
Waarom toch die aversie voor CC's? :?

Die dingen zijn retehandig, op het net en onmisbaar in het buitenland. Ik snap het echt niet. Er zitten bijna alleen maar voordelen aan het hebben van zo'n ding.
pi_86894784
https://www.3vcash.nl/

Paar dagen geleden ook gedaan, werkt prima :)
pi_86895120
quote:
Op maandag 27 september 2010 12:00 schreef Spelvout het volgende:
https://www.3vcash.nl/

Paar dagen geleden ook gedaan, werkt prima :)
Daar betaal je dan wel weer een aankooptoeslag, dus als je dat te vaak doet, is een EC/MC kaart die je zowat overal voor ~20 euro/jaar hebt, goedkoper.
pi_86924475
Ik heb de hele tijd vastlopers met mijn spica ;(
  maandag 27 september 2010 @ 22:59:11 #269
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_86924745
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef jack4ya het volgende:
Waarom toch die aversie voor CC's? :?

Die dingen zijn retehandig, op het net en onmisbaar in het buitenland. Ik snap het echt niet. Er zitten bijna alleen maar voordelen aan het hebben van zo'n ding.
Ik denk niet dat iedereen ¤20,- per jaar kan/wil betalen.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_86924952
Touiteur aangeschaft, werkt iig veel beter dan de rommel die standaard op de Desire staat.
  maandag 27 september 2010 @ 23:05:45 #271
164283 Luco
Buongiorno!
pi_86925084
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Juup© het volgende:
Touiteur aangeschaft, werkt iig veel beter dan de rommel die standaard op de Desire staat.
Touiteur is nice :).
pi_86925208
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef lekzzz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat iedereen ¤20,- per jaar kan/wil betalen.
Maar die 2 euro per maand voel je toch niet, zeker met dergelijke telefoons/abbo's? Ik bedoel 't is niet bepaald gratis. Hoe je het ook bekijkt, men betaalt toch minimaal 500,- per 2 jaar bijv. (21 euro p.m. om even in verhouding te blijven).
En het gemak er van, en de verzekering op gekochte producten. Sjah... Maar goed ik mis vast iets. ;)
pi_86925381
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Maar die 2 euro per maand voel je toch niet, zeker met dergelijke telefoons/abbo's? Ik bedoel 't is niet bepaald gratis. Hoe je het ook bekijkt, men betaalt toch minimaal 500,- per 2 jaar bijv. (21 euro p.m. om even in verhouding te blijven).
En het gemak er van, en de verzekering op gekochte producten. Sjah... Maar goed ik mis vast iets. ;)
Het heeft vast iets te maken met het beeld dat creditcards hoge schulden en rekeningen met zich meebrengen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_86929170
Jeuh! Bij hoge uitzondering mocht ik ipv een vervangende Milestone (was het vertrouwen in dat toestel en Motorola een beetje kwijtgeraakt) ook een ander toestel kiezen van GSMwijzer! Heb de Desire Z gekozen, dus die krijg ik zodra hij daar geleverd wordt voor de nieuwprijs met aftrek van de nieuwprijs van een Milestone.
Supergoede aftersales van GSMwijzer dus!
  dinsdag 28 september 2010 @ 06:56:59 #275
87334 lekzzz
pi_86930289
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef Roolio het volgende:
Jeuh! Bij hoge uitzondering mocht ik ipv een vervangende Milestone (was het vertrouwen in dat toestel en Motorola een beetje kwijtgeraakt) ook een ander toestel kiezen van GSMwijzer! Heb de Desire Z gekozen, dus die krijg ik zodra hij daar geleverd wordt voor de nieuwprijs met aftrek van de nieuwprijs van een Milestone.
Netjes hoor ^O^
pi_86930694
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 01:27 schreef Roolio het volgende:
WAUW _O_

Ik zou er iig enorm blij mee zijn :P Mijn ervaring met de aftersales bij GSMwijzer is wat minder, maar gelukkig is het bij jou iets beter gegaan dus :)
pi_86951618
Ik ben op zoek naar een applicatie die een kleinere klok kan weer geven dan die van HTC.

Deze klok dus maar dan een maatje kleiner:

pi_86951792
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef Juup© het volgende:
Ik ben op zoek naar een applicatie die een kleinere klok kan weer geven dan die van HTC.

[ http://i824.photobucket.com/albums/zz165/pharmerandy/device.png&t=1]afbeelding ]
Beautiful widget heeft een soortgelijke klok met de juiste skin bijna hetzelfde als de Sense klok
pi_86951939
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Beautiful widget heeft een soortgelijke klok met de juiste skin bijna hetzelfde als de Sense klok
Dank u, ik ga even kijken ^O^
pi_86952260
quote:
Op maandag 27 september 2010 23:12 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Het heeft vast iets te maken met het beeld dat creditcards hoge schulden en rekeningen met zich meebrengen.
Als je dat lukt, dan heb je daar geen CC voor nodig. ;)
Maar dat zal het wel zijn... dat men zich niet kan beheersen ofzo. >:)
pi_86953093
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:29 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Als je dat lukt, dan heb je daar geen CC voor nodig. ;)
Maar dat zal het wel zijn... dat men zich niet kan beheersen ofzo. >:)
Mjah tis meer kut dat je erop moet letten, ff maandje teveel en je betaald de hoofdprijs, Android is heel volwassen maar qau market hebben ze nog veel te leren van Apple.
pi_86953733
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Mjah tis meer kut dat je erop moet letten, ff maandje teveel en je betaald de hoofdprijs, Android is heel volwassen maar qau market hebben ze nog veel te leren van Apple.
Dat is met een pinpas nauwelijks anders, als je je cc elke maand laat afschrijven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86954500
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik vind het niet goed, geld terug principe bij Android anders een enorme voorsprong op de appstore.
  dinsdag 28 september 2010 @ 20:40:58 #284
87334 lekzzz
pi_86955851
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik vind het niet goed, geld terug principe bij Android anders een enorme voorsprong op de appstore.
:Y
pi_86956684
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Wist ik niet, goed op letten als ik weer eens iets koop :P
pi_86958395
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:40 schreef lekzzz het volgende:

[..]

:Y
fair fair, maar betalen alleen bij creditcard houden blijf ik wel een beperking vinden. Ik denk dat app-ontwikkelaars meer geld zouden verdienen met een uitgebreider betaalsysteem. Direct gevolg is natuurlijk dat je nog meer ontwikkelaars kan aantrekken
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:32:52 #287
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86958574
Bij de App Store kan je ook je geld terugkrijgen hoor :) . Gewoon een mailtje naar Apple sturen. Het gaat wat moeizamer dan bij de Market, maar het kan wel iig.
2000 light years from home
pi_86966150
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

fair fair, maar betalen alleen bij creditcard houden blijf ik wel een beperking vinden. Ik denk dat app-ontwikkelaars meer geld zouden verdienen met een uitgebreider betaalsysteem. Direct gevolg is natuurlijk dat je nog meer ontwikkelaars kan aantrekken
Zeker waar. Ik kan me er niet druk om maken, omdat ik een cc heb, maar het klopt wel. Het niet goed, geld terug principe heb ik ook al redelijk vaak gebruik. Gewoon ff een appje testen, en dan weer geld terug vragen :)
pi_86969017
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:14 schreef Juup© het volgende:

[ http://i824.photobucket.com/albums/zz165/pharmerandy/device.png&t=1]afbeelding ]
digital clock widget, is slechts 1x2 icons groot
pi_86969865
Ik zoek een applicatie die de genomen foto's automatisch verkleint qua bestandsgrootte voordat ik die per e-mail of Twitter verstuur. Nu zijn de foto's al snel 1.2MB groot, dat is niet erg via een Wifi verbinding maar als ik het via 2G/3G doe dan duurt het lang en zit ik snel aan een datalimiet waardoor mijn verbinding "afgeknepen" wordt. Nu stel ik van te voren de camera van de gsm op de laagste resolutie in, maar dat vind ik maar een gedoe.
pi_86969887
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:14 schreef Incolumis het volgende:

[..]

digital clock widget, is slechts 1x2 icons groot
Kan ik ook wel eens bekijken. Dank ^O^
pi_86979132
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Merkie het volgende:
Bij de App Store kan je ook je geld terugkrijgen hoor :) . Gewoon een mailtje naar Apple sturen. Het gaat wat moeizamer dan bij de Market, maar het kan wel iig.
Klopt. ook al es gedaan bij een game die voor een hogere versie bedoeld was maar wat niet in de specs stond.
Ik mocht het alleen niet aan de grote klok hangen. je krijgt dan winkelcredit.
pi_86996096
Er heeft iemand onze hulp nodig

Android application locker?
  woensdag 29 september 2010 @ 21:29:17 #294
87334 lekzzz
pi_86998505
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:44 schreef Ireyon het volgende:
Er heeft iemand onze hulp nodig

Android application locker?
Ik denk het, zeker dit topic nog niet gevonden :D Moet iemand hem erop wijzen of laten we het zo :P
  donderdag 30 september 2010 @ 22:14:31 #295
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87041593
Is er een App waarbij je makkelijk een "printscreen" kan maken en deze opslaan/versturen?
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
  donderdag 30 september 2010 @ 22:47:05 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87043391
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef FUFR het volgende:

[..]

Klopt. ook al es gedaan bij een game die voor een hogere versie bedoeld was maar wat niet in de specs stond.
Ik mocht het alleen niet aan de grote klok hangen. je krijgt dan winkelcredit.
Uit eigen ervaring weet ik dat het bedrag ook gewoon teruggestort kan worden :) .
2000 light years from home
pi_87045510
Wat zijn een paar goede games uit de market?
pi_87053149
Leuk, je ziet nu ook in Gmail wie er allemaal Android heeft :)

vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:43:59 #299
102387 FUFR
schwung!
pi_87053211
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:42 schreef kikoooooo het volgende:
Leuk, je ziet nu ook in Gmail wie er allemaal Android heeft :)

[ afbeelding ]
das mooi, vanuit de privacywetgeving gezien :')
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:44:23 #300
102387 FUFR
schwung!
pi_87053221
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring weet ik dat het bedrag ook gewoon teruggestort kan worden :) .
ze konden toen geen refund op een CC geven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')