een gevalletje TMIquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snapte je ook, en drinken of slikken vind ik dan weer niet heel erg verschillend in de meeste gevallen.
gorgelen daarentegen..
Slaap Lekker LLquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady is moe en volgt het niet meer zo
Ik spring lekker onder de douche en ga slapen... trusten allemaal![]()
Tot morgen
Ja. En wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar niet als je het zo stelt
[..]
Zeg jij![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik snapte je ook, en drinken of slikken vind ik dan weer niet heel erg verschillend in de meeste gevallen.
gorgelen daarentegen..
excuse mequote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gorgelen daarentegen..
Ja leg dat eens uit..quote:
Dat ik je vanaf nu ga negerenquote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja. En wat wil je daarmee zeggen?!
Natuurlijk snap ik datquote:
Jij behoort tot het meubilairquote:
Ik voel een kloon aankomenquote:
Jij woont toch in PTA? Wel leuk dat je even langskomt hoor! Koffie?quote:
Dat zal me leren inderdaad!quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ik je vanaf nu ga negeren
Hij is de schommelstoelquote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij behoort tot het meubilair
Ieuw x2quote:
ga jij weg dan ?quote:Op maandag 13 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten voor de mensen die gaan slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |