Dat was een paar seconden geleden al gepostquote:Op maandag 13 september 2010 20:31 schreef Biogarde het volgende:
Dat was 20 minuten eerder al op FOK! te lezen:
Evander Sno hartaanval
Ajax zal hem toch moeten opstellen?quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef Splutje het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=119791
Klacht lijkt me duidelijk
25 minutenquote:Ooggetuige Vitesse-trainer Theo Bos: 'Evander Sno na 25 minuten reanimeren weer bij kennis en met ambulance naar ziekenhuis.'
Mij ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
Sneu voor hem, maar ik kan nou niet echt zeggen dat het mij raakt.
En dan zijn er mongolen op Twitter die leuke grappen gaan makenquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
Hopen dat het goedkomt met hem.
Damn 23 jaar
quote:Evander sno leeft nog, Jammer voor ajax loonlijst'
quote:Op maandag 13 september 2010 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
Sneu voor hem, maar ik kan nou niet echt zeggen dat het mij raakt.
Sneu Evander ja.quote:
Volgens mij worden ze dat wel gewoon, igg als ze bij een nieuwe club komen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sneu Evander ja.
Maar worden die gasten niet periodiek compleet medisch doorgelicht?
Ja maar toch ook periodiek? Je valt niet zomaar neer op het veld, dan moet er al een tijdje iets hebben gespeeld.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze dat wel gewoon, igg als ze bij een nieuwe club komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja maar toch ook periodiek? Je valt niet zomaar neer op het veld, dan moet er al een tijdje iets hebben gespeeld.Ik snap dat ook niet, als je op je 23-ste een hartstilstand krijgt moet dat volgens mij door een afwijking komen en die zou toch ontdekt moeten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Hoeft nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, als je op je 23-ste een hartstilstand krijgt moet dat volgens mij door een afwijking komen en die zou toch ontdekt moeten zijn
Maar ja volgens refdag is voetbal het spel van de duivelquote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hoeft niet
http://www.refdag.nl/nieu(...)ge_hartdood_1_316776
1. Hartafwijking.quote:Op maandag 13 september 2010 21:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, als je op je 23-ste een hartstilstand krijgt moet dat volgens mij door een afwijking komen en die zou toch ontdekt moeten zijn
Zulks wordt getest.quote:
Zulks wordt getest.quote:2. Drugs.
En geloof het of niet, maar:quote:3. Combinatie van beiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
En geloof het of niet, maar:Bij drugs moet je ook denken aan een overschot aan medicijnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartafwijkingen worden wel getest maar lang niet altijd gevonden. Bij mijn eerdere reactie (Miklos Feher) was ook gebleken dat hij een (erfelijke) hartafwijking had, maar toch viel hij neer. Bleek naderhand dat hij wel degelijk een afwijking had.
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
En geloof het of niet, maar:Bepaalde drugs als cocaïne en speed zijn misschien niet meer in je bloed vindbaar maar ze kunnen je rikketik wel een flinke klap geven die het vervolgens begeeft als je op je brakke maandag lekker gaat inspannen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
Wordt dat niet geregistreerd dan? Ik kan me voorstellen dat medicijnen die tot dit soort toestanden leiden, niet echt vrijelijk beschikbaar zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Romanus het volgende:
Bij drugs moet je ook denken aan een overschot aan medicijnen.
Als je junk bent wel ja. Maar een topsporter?quote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bepaalde drugs als cocaïne en speed zijn misschien niet meer in je bloed vindbaar maar ze kunnen je rikketik wel een flinke klap geven die het vervolgens begeeft als je op je brakke maandag lekker gaat inspannen...
Cocaine halen ze er feilloos uit. Kijk maar naar Yuri van gelderquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bepaalde drugs als cocaïne en speed zijn misschien niet meer in je bloed vindbaar maar ze kunnen je rikketik wel een flinke klap geven die het vervolgens begeeft als je op je brakke maandag lekker gaat inspannen...
Ja, na een jaartje of watquote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Cocaine halen ze er feilloos uit. Kijk maar naar Yuri van gelder
die gasten gaan zo vaak naar de dopingcontrole, dus die vlieger gaat niet op denk ikquote:
Yuri had stimulansen moeten gebruiken. Sporen van deze stoffen zijn snel verdwenen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na 2 dagen kan het al niet meer aantoonbaar zijn. Speed na 1 dag al niet meer...quote:Op maandag 13 september 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In de wielrennerij gaan de sporters ook naar het laboratorium om hun bloed te prepareren.quote:Op maandag 13 september 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die gasten gaan zo vaak naar de dopingcontrole, dus die vlieger gaat niet op denk ik
Als het ergens anders was gebeurd had je het wel erg voor die gast gevonden?quote:
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
Zulks wordt getest.
[..]
En geloof het of niet, maar:Je kunt niet op alle cardiomyopathiëen of hartritmestoornissen testen, veel zie je niet op een echo en ECG. Sommigen zou je kunnen aantonen met een biopt, maar dat wordt bij een screening niet gedaan. Er zijn ook hartaandoeningen die noot bewezen kunnen worden, zelfs niet bij obductie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een echo kan je toch rondom het hart? Middels die camera door je strot?quote:Op maandag 13 september 2010 23:14 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Je kunt niet op alle cardiomyopathiëen of hartritmestoornissen testen, veel zie je niet op een echo en ECG. Sommigen zou je kunnen aantonen met een biopt, maar dat wordt bij een screening niet gedaan. Er zijn ook hartaandoeningen die noot bewezen kunnen worden, zelfs niet bij obductie.
daar vrees ik ook voor.quote:Op maandag 13 september 2010 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Als het zo lang geduurd heeft, is het voor die knul te hopen dat er geen permanente schade is ontstaan.
Ajax gaat inderdaad geen risico meer nemen en ik denk dat hij bij geen enkele club nog door de keuring komt.quote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar vrees ik ook voor.
Ik denk dat zijn carriere wel voorbij is..
Behalve dan een carrierebreuk.quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Sinnie het volgende:
Inderdaad even schrikken met zijn 23 jaar en gelukkig heeft hij er niets blijvend van overgehouden
welke keeper stelt er nou een betonnen muurtje op?quote:3 April 2008 Hrvoje Ćustić 24 NK Zadar Collided with a concrete wall during a game against Cibalia and died in hospital 5 days later of severe head injuries[44]
Ik weet het niet, zou echt niemand meer geïnteresseerd zijn na zo'n ongeval? Ik bedoel, jij en ik kunnen voor het slapen gaan ook nog een hart stilstand krijgen. Als hij er verder niks blijvends aan overhoud zou hij toch weer moeten kunnen voetballen? Lijkt mij?quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Behalve dan een carrierebreuk.
Die grote clubs nemen geen risico meer hoor. Wel kan hij nog trainer worden, scout, adviseur of het gras gaan maaien.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zou echt niemand meer geïnteresseerd zijn na zo'n ongeval? Ik bedoel, jij en ik kunnen voor het slapen gaan ook nog een hart stilstand krijgen. Als hij er verder niks blijvends aan overhoud zou hij toch weer moeten kunnen voetballen? Lijkt mij?
Het punt is dat ondanks alle controles dit toch is kunnen gebeuren. En dan zal je als club wel twee keer nadenken voor je zo'n risico neemt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:04 schreef OnCraintDégun het volgende:
Hij krijgt nu sowieso een enorme periode van revalidatie met constant controles lijkt me?
Is de situatie nu eigenlijk wel zo safe trouwens? Puerta heeft toen toch ook meerdere hartaanvallen gehad waarna hij uiteindelijk overleed?
Nee, maar echt uitzicht op een plaats bij Ajax had hij ook al niet dus dat zat er sowieso al niet meer in, Verder natuurlijk treurig en hoop voor hem dat alles goed gaat en blijft en dat er toch nog een leuke clubs langskomt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die grote clubs nemen geen risico meer hoor. Wel kan hij nog trainer worden, scout, adviseur of het gras gaan maaien.
Hoe weet je dat zo zeker? Als ze er 25 minuten over gedaan hebben om je te reanimeren lijkt het me dat je hersenen ook zuurstoftekort hebben geleden...quote:Op maandag 13 september 2010 23:57 schreef Sinnie het volgende:
Inderdaad even schrikken met zijn 23 jaar en gelukkig heeft hij er niets blijvend van overgehouden
Tegen FC Pauper het 35e ofzo, en de rest bakt hij er ook niets vanquote:Op dinsdag 14 september 2010 04:09 schreef DrDentz het volgende:
Nog even een ode dan.
sicke move bij 0:40
Neequote:Op maandag 13 september 2010 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als het ergens anders was gebeurd had je het wel erg voor die gast gevonden?
Die is nog actief meen ik.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:57 schreef ms90isr het volgende:
Dit doet me ook weer denken aan Rubén De la Red vorig jaar.. Die is geloof ik gestopt met voetballen, vanwege zijn gezondheid. Maar je leven gaat boven een spelletje. Ik hoop voor Sno dat hij kan blijven voetballen.
quote:Uit voorzorg liet Real Madrid hem uitgebreid medisch onderzoeken en mocht hij gedurende het seizoen 2008/2009 niet meer spelen. Ook in het seizoen 2009/2010 zal de flamboyante middenvelder niet in actie komen. Nog niet zeker is of hij in het seizoen 2010/2011 wel in actie zou komen. Artsen van zijn club achtten het niet verantwoord te gaan spelen gezien zijn medische problematiek.
Kanu heeft toch ook gewoon nieuwe clubs gehad?quote:Op dinsdag 14 september 2010 01:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het punt is dat ondanks alle controles dit toch is kunnen gebeuren. En dan zal je als club wel twee keer nadenken voor je zo'n risico neemt.
Dit inderdaad.. jammer, want echt slecht vond ik 'm nietquote:Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar vrees ik ook voor.
Ik denk dat zijn carriere wel voorbij is..
Ik weet niet of dat iets met sport te maken heeft... Kan natuurlijk ook zijn dat het al langer speelt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:25 schreef cvboer het volgende:
Sport is dus niet altijd gezond voor je......
Das waar, feit is wel dat topsport het een en ander van je lichaam vraagt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat iets met sport te maken heeft... Kan natuurlijk ook zijn dat het al langer speelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |