Say what?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
De "pet nat weer" is ook een optie![]()
Nee hoor, ik plaats gewoon wat feiten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Gaan we nu bijdehand lopen doen ?
Mooiquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, ik plaats gewoon wat feiten.
Ze kunnen je niet dwingen om je haar te millimeteren, ze kunnen je wel op je blote knieën laten wensen dat je het had gedaan..quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:27 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee hoor, ik plaats gewoon wat feiten.
hehehe, tijdens functie opleidingen kan je het ook nog erg erg erg vaak horen hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:23 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Verder is het in een gewone AMO zeker niet verplicht, maar ga je wel steeds commentaar krijgen van je kaderleden. Zo gaat er bijvoorbeeld 100x per dag gevraagd worden wanneer je naar de kapper gaat en geef je geen antwoord wat ze bevalt, vragen ze het meteen nog eens. (zo ging het bij ons dan)
Gelukkig dat we het daar over eens zijn.quote:
Dat klopt ja, maar dat heb ik ook nooit ontkendquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze kunnen je niet dwingen om je haar te millimeteren, ze kunnen je wel op je blote knieën laten wensen dat je het had gedaan..
Dan ben jij het er ook mee eens dat als ze jou bij je opkomstdag uit de groep pikken en naar de kapper sturen, je eigen doodvonnis tekent als je je op dag 1 al tegen de mores afzet..quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat klopt ja, maar dat heb ik ook nooit ontkend
Zijn er eigenlijk mensen dom genoeg geweest om hun haar niet te laten milimeteren tijdens de EVO?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze kunnen je niet dwingen om je haar te millimeteren, ze kunnen je wel op je blote knieën laten wensen dat je het had gedaan..
Dr is een reden dat je nooit iets van die lui hoort...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dom genoeg geweest om hun haar niet te laten milimeteren tijdens de EVO?
En wat zou er gebeuren als ze het niet doen?
Dat klopt, maar nog steeds kunnen ze het je niet verplichtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan ben jij het er ook mee eens dat als ze jou bij je opkomstdag uit de groep pikken en naar de kapper sturen, je eigen doodvonnis tekent als je je op dag 1 al tegen de mores afzet..
Finaal uitgekotst worden, extra strafrondjes rennen, wat meer fysieke inspanning... gewoon, alles om je eruit te werken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk mensen dom genoeg geweest om hun haar niet te laten milimeteren tijdens de EVO?
En wat zou er gebeuren als ze het niet doen?
Ze kunnen niks verplichten... Als je het absoluut niet wilt, dan stop je er toch gewoon mee....quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nog steeds kunnen ze het je niet verplichten
[..]
Finaal uitgekotst worden, extra strafrondjes rennen, wat meer fysieke inspanning... gewoon, alles om je eruit te werken...
Volgens mij heb jij iets te vaak naar Tigerland zitten kijken..quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat klopt, maar nog steeds kunnen ze het je niet verplichten.
Kun je die uploaden ?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets te vaak naar Tigerland zitten kijken..
Je mooie krullen zijn wel de kleinste offer die je moet maken wil je er überhaupt aan beginnen, en anders sodemieter je maar op naar de pleunen..
Over de combinatie pleunen en haar gesproken, iemand anders ook bijna moeten kokhalzen toen ie de voorpaginafoto van de KMS in het veld zag...
Wees blij dat Esses WEL op de hoogte is van de regels.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ze kunnen niks verplichten... Als je het absoluut niet wilt, dan stop je er toch gewoon mee....
Wat ben jij een betwetertje bah
Ze kunnen je niets verplichten. Als je het absoluut niet wilt, dan hoef je nog steeds niet te stoppen je krijgt het alleen een verdomt eind zwaarder. Er is geen grondslag waarop ze het je op wat voor wijze kunnen verplichten dan wel kunnen dwingen te stoppen omdat je mooie krulletjes hebt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:36 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ze kunnen niks verplichten... Als je het absoluut niet wilt, dan stop je er toch gewoon mee....
Wat ben jij een betwetertje bah
Ik moest even wiki-en wat Tigerland is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij iets te vaak naar Tigerland zitten kijken..
Je mooie krullen zijn wel de kleinste offer die je moet maken wil je er überhaupt aan beginnen, en anders sodemieter je maar op naar de pleunen..
Over de combinatie pleunen en haar gesproken, iemand anders ook bijna moeten kokhalzen toen ie de voorpaginafoto van de KMS in het veld zag...
Bij jou weet ik nou nooit of je iets serieus meent of niet hequote:Op woensdag 15 september 2010 00:05 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wees blij dat Esses WEL op de hoogte is van de regels.
Waarom begin je nu weer over een administratieve functie? We hebben het over een opleiding tot Marinier Algemeen, waar je kop gemillimeterd wordt en waar durende de gehele opleiding 2 mm de regel en de norm is.quote:
Als je dat gelooft ben je niet goed wijs:quote:Op maandag 13 september 2010 19:42 schreef Mr_Dyslector het volgende:
20 km moet lopen in half uur etc.
Dat zegt ie om me wat te bang te praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |