quote:Op maandag 13 september 2010 17:16 schreef Netsplitter het volgende:
Wat is er gebeurd in de Wippolder dat ze de Jan van Oudeweg hebben afgesloten???
quote:Op maandag 13 september 2010 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Normaal gesproken sterft het daar van de studenten maar nu niet.
Heldquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 18:16 schreef Holy_Goat het volgende:
ohja ik woon ook in Delft! Al eens voorgesteld maar toen is het contact weer verwatert tussen mij en het SC topic.
Mijn naam is dus HG,
ben 26 jaar en studeer Wertkuigbouw.
Ja. al 26. en studeer. nog steeds.
dus.
quote:
Dan is er sowieso geen bier daar.quote:Op maandag 13 september 2010 17:37 schreef Netsplitter het volgende:
Normaal gesproken sterft het daar van de studenten maar nu niet.
*mompelt weer iets over molotovs en croftybommen*quote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Zou het iets te maken hebben met de schreeuwende virgilianen die ik hoor?
Hadden al die studentjes gewassen moeten worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:48 schreef Ienepien het volgende:
Misschien was het wel de OLIERAMP!!
http://www.delftnieuws.nl(...)schie_voorkomen.html
![]()
Ja dat doe ik juist altijd in de Schiequote:Op dinsdag 14 september 2010 10:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hadden al die studentjes gewassen moeten worden.
Survivallen?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:33 schreef NielsTriple het volgende:
delft is even een paar dagen NielsTriple loos... Ben nu onderweg naar oldenzaal, 3 dagen teambuilding met mn werk
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Survivallen?
Hopen dat de studenten zich 3 dagen in kunnen houden
Oh dat is lief van jequote:Op woensdag 15 september 2010 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het specifiek over de lieftallige studenten in ons prettige wijkje, waarbij Niels altijd gezellig op bezoek gaat als ze herrie maken op onchristelijke tijdstippen(dat waren heel veel bijvoeglijk naamwoorden in 1 zin!)
Jij mag herrie maken wat je wilt
Ik zit te kijken, whehequote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef TheAgent het volgende:
Delft nu op RTL 4.![]()
In Trinny & Susannah: Missie Holland plukken ze mensen van de Voldersgracht en de Markt in de hoop wat fashion victims te kunnen vinden.
Leuk om al die plekken te zien waar je dagelijks doorheen fietst, maar volgens mij hadden ze beter op de TU kunnen zijn.
Is *nu* onchristelijk?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb het specifiek over de lieftallige studenten in ons prettige wijkje, waarbij Niels altijd gezellig op bezoek gaat als ze herrie maken op onchristelijke tijdstippen(dat waren heel veel bijvoeglijk naamwoorden in 1 zin!)
Jij mag herrie maken wat je wilt
Jaaaaa! Bij La Bocca toch? Of was het bij The Galaxy op de Beestenmarkt waar ze een chickie vinden? Ik was aan het werk op het terras toen dat programma daar werd opgenomenquote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef TheAgent het volgende:
Delft nu op RTL 4.![]()
In Trinny & Susannah: Missie Holland plukken ze mensen van de Voldersgracht en de Markt in de hoop wat fashion victims te kunnen vinden.
Leuk om al die plekken te zien waar je dagelijks doorheen fietst, maar volgens mij hadden ze beter op de TU kunnen zijn.
Jahey 't is niet de bedoeling dat iederéén nu ineens op TV komt hoor, ik moet wel bijzonder blijven!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef warrel het volgende:
[..]
Jaaaaa! Bij La Bocca toch? Of was het bij The Galaxy op de Beestenmarkt waar ze een chickie vinden? Ik was aan het werk op het terras toen dat programma daar werd opgenomenStond ik er ook op dan?
Dat heb jij toch helemaal niet nodig!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:44 schreef Ienepien het volgende:
Oh crap, gemist!
Ben fan van Trinny & Susannah, hed best een fashion victim willen zijn
Nick heeft pas 1 keer geneuktquote:Op woensdag 15 september 2010 20:51 schreef TheAgent het volgende:
Delft nu op RTL 4.![]()
Waarschijnlijk weer een wildplassende zwerver ofzo...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was een hoop politie op de been in de stad vanmiddag, heb ik wat gemist?
Constitutieborrel van LIFE!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Was een hoop politie op de been in de stad vanmiddag, heb ik wat gemist?
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig!
Dan vraag ik me toch af waarom de beheerder er een half uur over doet om die kraan dicht te draaienquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Ienepien het volgende:
Woningen ontruimd om gaslek in Delft
Bij een goeie fik hoef je over het algemeen niet direct de hoofdleiding dicht te gooienquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Bravebart het volgende:
Wordt lachen als er een keer een goeie fik is en ze er een half uur over doen om de kraan dicht te draaien
Nee? Die fikt wel leeg?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij een goeie fik hoef je over het algemeen niet direct de hoofdleiding dicht te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |