abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 september 2010 @ 15:11:25 #1
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86382973
OMG, waarom is het internet tegenwoordig zo vervuild geworden met dit genre stakkers ?
Ik noem een Geenstijl.nl, of het oude Spitsnieuws maar ook ons eigen Fok! forum ! Dit genre stakkers is ook doorgedrongen tot sites zoals Storm-front, waar het in het verleden ongekend was om een Israel lover te steunen.

In praktijk komt het eigenlijk neer op botte opmerkingen maken over alles wat niet blond en Nederlands is.
Het varieert van neger bashing tot aan moslim bashing. Dit zijn ook de stakkers die kaartjes kopen voor de Jeff Dunham show. Oftewel, een nieuwe NSB uprising is in aantocht aangezien de huidige economische omstandigheden hiermee overeenkomen.

[ Bericht 30% gewijzigd door LudoSanders op 13-09-2010 18:58:53 (Onzin uit OP weg) ]
pi_86383007
wat is voor jou de link met de PVV en NSB ?

of ben je publieke omroep aan het napapagaaien ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_86383114
Dat schijnt stoer te zijn, lekker puberaal schoppen tegen de "linkse kerk" en de "hoge heren".
  maandag 13 september 2010 @ 15:16:25 #4
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_86383146
Helemaal eens met klacht!!!!
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_86383250
Wilders haters die niet in de gaten hebben dat ze met exact hetzelfde bezig zijn als wat ze Wilders kwalijk nemen :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_86383328
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef BlackLining het volgende:
Wilders haters die niet in de gaten hebben dat ze met exact hetzelfde bezig zijn als wat ze Wilders kwalijk nemen :')
Maar als je links bent mag dat wel.. volgens links... of zo...
censuur :O
pi_86383354
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Maar als je links bent mag dat wel.. volgens links... of zo...
Ja, want dat is anders. De PVV is geen politieke partij maar een haatgroepering. ( :') :') :') )

De hypocrisie knalt er met groots vuurwerk vanaf. Prachtig _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_86383434
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, want dat is anders. De PVV is geen politieke partij maar een haatgroepering. ( :') :') :') )

De hypocrisie knalt er met groots vuurwerk vanaf. Prachtig _O-
Alsof Geert zelf niet hypocriet is. :')
  maandag 13 september 2010 @ 15:34:11 #9
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86383729
Maar iedereen is het dus eens ?
De Wilders Fanboys zijn losers !
pi_86384703
Mensen die de PVV vergelijken met de NSB :') Dan ben je net zo erg als een PVV-stemmer
Eens met wat hierboven staat
  maandag 13 september 2010 @ 16:00:32 #11
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_86384797
quote:
Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Splutje het volgende:
Mensen die de PVV vergelijken met de NSB :') Dan ben je net zo erg als een PVV-stemmer
Alle middelen mogen gebruikt worden om het populisme te vernietigen.
pi_86384852
TS, wat boeit jou het nou wat de politieke voorkeur is van andere mensen? Ik vind juist dat Wilders goede standpunten heeft. Ik ga hier niet mijn politieke voorkeur ventileren, want dat staat buiten kijf. Wilders maakt juist de boel wakker omtrent allochtonen en dergelijke. Ik vind ook dat er meer controle mag zijn op onze medelanders, want de statistieken bewijzen dat het gros van de criminele activiteiten worden ontplooid door allochtonen.

De werkloosheid onder onze importmensen ligt ook hoger dan bij Nederlanders. Uiteraard zijn er ook zat medelanders die wel goed integreren en normaal doen. De PVV wil graag de rotte appels onder de allochtonen aanpakken en ja.. daar ben ik voor. Het moet ook afgelopen zijn dat allochtonen maar van alles kunnen doen zonder dat ze worden aangepakt. Het is alleen jammer dat Wilders vaak moslims over één kam scheert.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  maandag 13 september 2010 @ 16:16:51 #13
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86385459
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Ploertendoder het volgende:
TS, wat boeit jou het nou wat de politieke voorkeur is van andere mensen? Ik vind juist dat Wilders goede standpunten heeft. Ik ga hier niet mijn politieke voorkeur ventileren, want dat staat buiten kijf. Wilders maakt juist de boel wakker omtrent allochtonen en dergelijke. Ik vind ook dat er meer controle mag zijn op onze medelanders, want de statistieken bewijzen dat het gros van de criminele activiteiten worden ontplooid door allochtonen.

De werkloosheid onder onze importmensen ligt ook hoger dan bij Nederlanders. Uiteraard zijn er ook zat medelanders die wel goed integreren en normaal doen. De PVV wil graag de rotte appels onder de allochtonen aanpakken en ja.. daar ben ik voor. Het moet ook afgelopen zijn dat allochtonen maar van alles kunnen doen zonder dat ze worden aangepakt. Het is alleen jammer dat Wilders vaak moslims over één kam scheert.
Ja, waarom zou het het mij idd boeien ?
Misschien omdat het riekt naar rechts nationalisme icm discriminatie.
Als de statistieken iets bewijzen, dan zorg je ervoor dat je het probleem samen gaat oplossen.
De wereld is nooit zwart of wit, maar onze Wilders Fanboys willen dat graag zo zien.

Daarnaast is het ook grappig dat iedereen zijn/haar racistische motieven probeert te verbergen door te beweren dat ze "allochtonen" klasgenoten/collega's of vrienden hebben. Yeah sure, Hitler had ook vast een Joodse boekhouder. :')

Even Wilders punten samenvatten :

-Niet westerse allochtonen (antilianen, Suri's etc) --> Raus !!!
-Moslims (Marokkanen, Turken etc) ---Raus !!!
-Israel moet hoofdstad van het Westen worden.
-Islam moet DELETE.
pi_86385578
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Ploertendoder het volgende:

Maar waarom stem je dan PVV, terwijl elke partij (behalve misschien de Partij van de Allochtonen) erkent dat er problemen zijn met de nieuwe Nederlanders?
Eens met wat hierboven staat
pi_86385641
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:16 schreef Muridae het volgende:

[..]

Ja, waarom zou het het mij idd boeien ?
Misschien omdat het riekt naar rechts nationalisme icm discriminatie.
Als de statistieken iets bewijzen, dan zorg je ervoor dat je het probleem samen gaat oplossen.
De wereld is nooit zwart of wit, maar onze Wilders Fanboys willen dat graag zo zien.

Daarnaast is het ook grappig dat iedereen zijn/haar racistische motieven probeert te verbergen door te beweren dat ze "allochtonen" klasgenoten/collega's of vrienden hebben. Yeah sure, Hitler had ook vast een Joodse boekhouder. :')

Even Wilders punten samenvatten :

-Niet westerse allochtonen (antilianen, Suri's etc) --> Raus !!!
-Moslims (Marokkanen, Turken etc) ---Raus !!!
-Israel moet hoofdstad van het Westen worden.
-Islam moet DELETE.
Wtf lul je, niet westerse allochtonen moeten helemaal niet raus. moslims moeten ook niet raus.
Hij zegt alleen dat de islam een achterlijk geloof is en niet in evenwicht is met onze cultuur. meer niet.
Jij maakt het veel erger dan dat het is en het leuke is, je hebt je volgens mij geeneens verdiept in Wilders zijn standpunten. Jij bent echt het ergste in je soort :r :r :r
pi_86385667
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Splutje het volgende:

[..]

Maar waarom stem je dan PVV, terwijl elke partij (behalve misschien de Partij van de Allochtonen) erkent dat er problemen zijn met de nieuwe Nederlanders?
Ja dat elke partij dat inziet weet ik, maar er wordt niks uitgevoerd en Wilders lijkt het wel te willen. En ik heb geen PVV gestemd :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86385817
Ik keek die speech in New York, en hij had in veel dingen wel gelijk.

Wtf doen al die moskees hier?! En ik mag niet in Mecca komen, ja kanker hier dan ook op met je keppeltje!
pi_86385870
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hij zegt alleen dat de islam een achterlijk geloof is en niet in evenwicht is met onze cultuur. meer niet.
Als het beperkt blijft tot: 'meer niet'....waarom dan die opmerkingen maken als je er verder toch niks mee doet als politicus zijnde? :)
pi_86385934
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:25 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Wtf doen al die moskees hier?! En ik mag niet in Mecca komen, ja kanker hier dan ook op met je keppeltje!
"Ik, LaFemmeFatale, vind het belachelijk dat ik niet in Mecca mag komen. Om te onderstrepen hoe verschrikkelijk fout dat wel niet is, mogen mensen van Mecca ook hier niet komen. Zo kunnen wij laten zien dat wij beter zijn.

Door exact hetzelfde te doen. "
pi_86386168
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

"Ik, LaFemmeFatale, vind het belachelijk dat ik niet in Mecca mag komen. Om te onderstrepen hoe verschrikkelijk fout dat wel niet is, mogen mensen van Mecca ook hier niet komen. Zo kunnen wij laten zien dat wij beter zijn.

Door exact hetzelfde te doen. "
Ik ben ook beter :{w
pi_86386200
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ik ben ook beter :{w
Wat je uitstekend laat zien door exact hetzelfde te willen :')
  maandag 13 september 2010 @ 16:36:19 #22
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_86386208
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Wtf lul je, niet westerse allochtonen moeten helemaal niet raus. moslims moeten ook niet raus.
Jij maakt het veel erger dan dat het is en het leuke is, je hebt je volgens mij geeneens verdiept in Wilders zijn standpunten. Jij bent echt het ergste in je soort :r :r :r
Een paar mooie oplossingen van onze blonde vriend. :')

http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf

-Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes (RAUS !!!)
-De islam is vooral een politieke ideologie en kan dus op geen enkele manier aanspraak
maken op de voorrechten van een godsdienst (RAUS !!!)
-Assimilatiecontracten. Niet tekenen of niet naleven = het land uit (DUBBEL RAUS !!!)
-Geen toegang van Roemenen en Bulgaren tot de Nederlandse arbeidsmarkt (IGOR RAUS !!!)
pi_86386307
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:36 schreef Muridae het volgende:

[..]

Een paar mooie oplossingen van onze blonde vriend. :')

http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf

-Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes (RAUS !!!)
-De islam is vooral een politieke ideologie en kan dus op geen enkele manier aanspraak
maken op de voorrechten van een godsdienst (RAUS !!!)
-Assimilatiecontracten. Niet tekenen of niet naleven = het land uit (DUBBEL RAUS !!!)
-Geen toegang van Roemenen en Bulgaren tot de Nederlandse arbeidsmarkt (IGOR RAUS !!!)
Ja mooi.. opgeruimd staat netjes. Mijn standpunt is: Kom je in Nederland... prima. Wel werken en geen rotzooi trappen. Doe je het toch> Wegwezen. Zo moeilijk is het toch niet? Zo werkt het in Zwitserland ook.
Ik ben illegaal!
pi_86386326
Ik ga wel met Moslims om hoor, daar niet van.

Ik zie het zo...

(Bijna) Elke Marokkaan is moslim.
Bijna geen ene Nederlander tegenwoordig is Christelijk.
Marokkanen krijgen minimaal 6 kinderen.
Nederlanders gemiddeld 2.
Marokkaanse kinderen worden opgegroeid als Moslims.
Nederlandse als Atheisten.

Wat betekent:

Over 50 jaar staan er meer moskee's dan kerken in Nederland.
Over 50 jaar bestaat het grootste gedeelte van de NEDERLANDSE bevolking uit Moslims.
Over 50 jaar is het geen bijbelles maar quranles op openbare scholen.
pi_86386346
quote:
Op maandag 13 september 2010 16:38 schreef Ploertendoder het volgende:
Ja mooi.. opgeruimd staat netjes. Mijn standpunt is: Kom je in Nederland... prima. Wel werken en geen rotzooi trappen. Doe je het toch> Wegwezen. Zo moeilijk is het toch niet? Zo werkt het in Zwitserland ook.
En dus zijn boerka's, nikaabs, hoofddoekjes, moskeeen, bijzonder onderwijs, e.d. geen probleem als je je geen rotzooi trapt en gewoon werkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')