InleidingVele mensen hebben moeite met het winnen van prijzen op de kermis. Een goed voorbeeld is de schiettent. Vaak hoor je spookverhalen over kromme geweren en te lichte kogeltjes. Ik ga je in deze korte tutorial leren hoe je in deze situaties moet handelen.
Stap 1: Observeren Ik weet het, je wil gelijk door naar het schietwerk maar eerst moeten we goed kijken welk geweer we nemen en misschien nog belangrijker welke prijs je wilt hebben. Je doet het immers niet voor niks. Bij het observeren letten we er op dat de loop recht is en de kogeltjes van een degelijk materiaal zijn gemaakt. Is dit niet zo ga dan naar een andere schiettent. Ben je klaar met observeren dan kan je door naar stap 2.
Stap 2: Onderhandelen Probeer altijd iets meer kogels te krijgen hierdoor vergroot je je winkans. Wil de medewerker toch niet meewerken probeer het dan bij een andere schiettent, lukt het daar ook niet dan kan je gewoon het normale bedrag betalen.
Stap 3: Actie! Eindelijk zult u denken, we gaan over tot actie! Inderdaad, u bent nu klaar om uw prijs te winnen! De medewerker laadt het geweer en u bent klaar om op het object te schieten. Maar wacht, richt het geweer op de medewerker en sommeer hem dat hij de prijs van uw keuze pakt. Al snel zal hij toestemmen.
Zo, nu weet je hoe je succesvol een prijs kan winnen bij een schiettent op de kermis! Ik hoop dat u veel geleerd heeft.
Voorbeeld van een schiettent:
![]()
Bekijk ook eens de tutorial "Zelfverdediging voor schiettent medewerkers" en "Hoe om te gaan met een drankprobleem".
Deze tutorial is enkel voor de lol en het is afgeraden deze in de praktijk te brengen.[ Bericht 3% gewijzigd door -Datdus- op 13-09-2010 11:52:15 ]