abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86374763
Een tijdje geleden had ik model Fraulein Schwarz op bezoek om een shootje te doen met als thema teksten van de band Type O Negative. Al met al is het dus lekker duister geworden, de laatste 2 foto's ga ik nog verwerken in een combinatieplaat, maar daar moet ik nog even de tijd voor vinden. In de tussentijd.. enjoy:

maandag 13 september 2010 @ 10:46:59 #2
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_86375107
Misschien leuk om de lyrics bij de foto's te zetten? Ze missen een beetje een context nu.
pi_86375147
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:46 schreef problematiQue het volgende:
Misschien leuk om de lyrics bij de foto's te zetten? Ze missen een beetje een context nu.
precies wat ik dacht... denk niet dat veel mensen op FOT die band kennen... anders was het nog een leuk topic geweest om de juiste tekst erbij te raden :P
pi_86375283
Ah ja, ze zijn niet direct 1 op 1 gebasseerd op tekstregels, maar de regels waar we ons onder andere door hebben laten inspireren:

"Latex, fur and feathers"
"In her room, 100 candles burning" (ok we hadden geen plek voor 100)
"Her black lipstick stains her glass of red wine"

En de laatste twee (vandaar ook de combinatieplaat)
"Unholy water, sanguine addiction"

En de eerste plaat is eigenlijk gewoon geinspireerd op een beeld uit de videoclip van het nummer Black no 1.
pi_86382108
Ik ken het nummer wel :9 En ik vind vooral de eerste erg geslaagd (her milk white neck), heeft idd de sfeer van de artwork van de cd. (De video ken ik niet).

De overige foto's vind ik ook mooi, maar geven mij minder de associatie vh nummer/de cd.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_86382257
Ik miss het cross upon her bedroom wall ;)
Leuk idee voor een foto-sessie, mooi resultaat.
Bij foto #2 is het net of er een waas overheen ligt, de laatste is niet helemaal scherp (of was dat de bedoeling?).
pi_86466298
Erg leuk idee! Persoonlijk vind ik foto 2 het meeste aanspreken. Je zou er bij foto 1 iets meer groen kunnen toevoegen (tenminste: dat denk ik, aangezien dit scherm niet gecalibreerd is...) zodat je wat meer het Type O Negative idee krijgt.

Erg jammer dat Peter Steele zo vroeg overleden is...
pi_86474611
De eerste is juist bewust zwart-wit omdat de videoclip waar het op gebasseerd is dit ook is. Maar ik snap waar je vandaan komt met het oog op de album covers (en dan met name Bloody Kisses)

Misschien dat ik dat later nog eens probeer, als ik mn huidige voorraad te bewerken foto's weer heb weggewerkt
  FOK!fotograaf donderdag 16 september 2010 @ 18:06:14 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_86506020
Leuk idee, maar een aantal foto's zijn vaag. Het lijkt alsof er een waas overheen zit. Bij die tweede zie je het het beste. Stond er een lamp naast je lens, en had je geen zonnekap op oid :?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_86530350
Is nabewerking. Ik vond het zelf wel zn charme hebben (en mn model ook) maar ik kan me voorstellen dat anderen er minder gecharmeerd van zijn. Misschien doe ik er nog wel iets mee en haal ik t weer weg. Soms moet je inzichten aanpassen ;)
pi_89655242
Als Type-O-Negative fan wil ik toch eens dit topic hard omhoog schoppen. }:|

First of all: Foto's zijn wel grappig, een stijl die mij wel aanspreekt. Al had ik het toch iets anders gedaan, maar ik heb mijn eigen visies.

Wat ik wel erg jammer vind, is dat de Thema titel nergens in de foto's naar voren komt. -O- Dat vind ik toch wel erg jammer. Okee, de eerste plaat volgens TS die geïnspireerd is op een shot uit de videoclip. Ik kan daar mee leven. ;)
Maar goed..

• "Latex, fur and feathers" komt uit het nummer My Girlfriend's Girlfriend van het album October Rust
• "In her place one hundred candles burning," komt uit het nummer Love You To Death van het album October Rust
• "Black lipstick stains her glass of red wine," komt uit het nummer Love You To Death van het album October Rust
• "Unholy water Sanguine addiction," komt uit het nummer Wolf Moon (Including Zoanthropic Paranoia) van het album October Rust

Ik geloof dat TS zijn huiswerk beter moet maken ;) of gewoon de tekstboekjes eens doorspitten.

quote:
Op maandag 13 september 2010 14:50 schreef Nemephis het volgende:[/b]
Ik miss het cross upon her bedroom wall ;)
Leuk idee voor een foto-sessie, mooi resultaat.
...
|:( Dit komt uit Christian Woman

[ Bericht 0% gewijzigd door HMaster-II op 07-12-2010 22:42:58 ]
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')