quote:Op maandag 13 september 2010 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit is ook fijn. Zo zitten we weken met zijn 4'en niet veel te doen (zomerseizoen, altijd lastig in onze branche). Dan ontsla we er 1, 1 gaat op vakantie en nummer 3 is nu ziek
Zit ik.... in m'n eentje met 3 miljoen dingen te doen.
Eigen schuld, Swets. Dan had je die ontslagen gozer zijn project maar af moeten laten maken in plaats van hem weg te sturen.quote:
Aha WAT J.quote:
Dat is af.... We draaien per jaar ergens tussen de 30 en 60 projecten.quote:Op maandag 13 september 2010 10:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigen schuld, Swets. Dan had je die ontslagen gozer zijn project maar af moeten laten maken in plaats van hem weg te sturen.
Aha.quote:Op maandag 13 september 2010 10:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is af.... We draaien per jaar ergens tussen de 30 en 60 projecten.
Wilders moet eerst naar de rechtbank denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat pleuriskabinet er trouwens al een keer of wat?
Wanneer is dat ook alweer?quote:Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef Joene het volgende:
Wilders moet eerst naar de rechtbank denk ik.
Hij is gesignaleerd in Den Oever van het weekend?quote:Op maandag 13 september 2010 11:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Wilders moet eerst naar de rechtbank denk ik.
Pft, die rechters zitten allemaal in het slinkse complot J! Ope je oge!!quote:Op maandag 13 september 2010 11:43 schreef Joene het volgende:
Hij moet zich 6,8,10 oktober ofzo verantwoorden voor zn antimoslimseuitsprake ! men
buienradar voorspeld toch niet, maar laat alleen actuele situatie zien en extrapoleert die.quote:Op maandag 13 september 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat buienradar denkt dat het droog gaat blijven hier. Het wórdt me toch een partij nacht opeens?
Ja okay maar dit is echt binnen komen drijven dus dat moet toch vlekjes opleveren zou je denken.quote:Op maandag 13 september 2010 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
buienradar voorspeld toch niet, maar laat alleen actuele situatie zien en extrapoleert die.
Alleen als het regentquote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja okay maar dit is echt binnen komen drijven dus dat moet toch vlekjes opleveren zou je denken.
Wat een kutradar (...!) dan zeg.quote:Op maandag 13 september 2010 12:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen als het regentZolang het niet regent zie je niets op buienradar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |