Door allochtoniers, uiteraard.quote:Op maandag 13 september 2010 12:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Hallo![]()
Ik ben aangerand in de C1000
Door een kiloknaller?quote:Op maandag 13 september 2010 12:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Hallo![]()
Ik ben aangerand in de C1000
Nope, een hardstikke Hollands blond jongetje van een jaar of 4quote:Op maandag 13 september 2010 12:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Door allochtoniers, uiteraard.
ZIE HIER DE INVLOED VAN DAT RIFGEBERGTE TUIG OP ONZE BLANKE HOLLANDSCHE KNAPEN FOXYLADY!!!111 DE ISLAMISERING VAN NEDERLAND IS IN VOLLE GANG ONZE SCHONE NEDERLANDSE DAMES ZIJN NIET VEILIG MEER ZELFS WANNEER ZIJ VOOR HUN MAN DE DAGELIJKSE BOODSCHAPPEN DOEN MET ZIJN ZUURVERDIENDE CENTEN WORDEN ZE NOG AANGERAND EN VERKRACHT!!11111 OPE JE OGEN!!1111quote:Op maandag 13 september 2010 12:10 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nope, een hardstikke Hollands blond jongetje van een jaar of 4
Of tussen de spuitbussen slagroom.quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je een dikke bitchslap aan zijn moeder gegeven?
* JohnnyKnoxville ziet chickfight voor zich in supermarkt tussen de pakken vla..
Sorry ik moet je mental image verstoren, hij deed boodschappen met zijn vader.quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je een dikke bitchslap aan zijn moeder gegeven?
* JohnnyKnoxville ziet chickfight voor zich in supermarkt tussen de pakken vla..
Ah, de beste man is waarschijnlijk zo'n metroman met een 'pappadag' (quote:Op maandag 13 september 2010 12:14 schreef Foxy-lady het volgende:
Sorry ik moet je mental image verstoren, hij deed boodschappen met zijn vader.
JK Arma en ik wonen nog steeds in Moerwijk, Den Haag he!quote:Op maandag 13 september 2010 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, de beste man is waarschijnlijk zo'n metroman met een 'pappadag' (), logisch ook, de rest van werkend Nederland betaalt vorstelijke premies om zulks mogelijk te maken.
Precies.quote:Op maandag 13 september 2010 13:15 schreef KingOfMars het volgende:
Wait wut? Die Vakkers heeft het met jouw ex gedaan (is zelfs de aanleiding geweest voor het feit dat het nu jouw ex is)?
Ik vertel het niet vaak.quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef KingOfMars het volgende:
Wow.
In een 'sjeesdawisikhelegaarnie' manier van wow dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |