Gelukkig wel. Ben me wel de tering geschrokken toen er ergens opeens een man uit een smal gangetje gelopen kwamquote:Op maandag 13 september 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
@Erik, alle tunnels heelhuids overleefd?
Snap ikquote:Op maandag 13 september 2010 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Ben me wel de tering geschrokken toen er ergens opeens een man uit een smal gangetje gelopen kwam.
Ja vond het echt heel erg tof! Eefje was ook leuk. Heeft iets over zich waardoor ik het gevoel had jaar al te kennen ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ikJij dacht: daar gaan we, daar GAAN we!
Le temp detruit tout!!!!
Heb je een fijne avond gehad?
Komt er een nieuwe spellenavondgroep?quote:Op maandag 13 september 2010 10:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja volgens mij vond Eefje jou ook leukKlikte wel geloof ik!
Had ze niet meteen iets over meedoen met spellenavond of zo?
In Brabant?quote:Op maandag 13 september 2010 11:34 schreef Vlarp het volgende:
Sollicitatiegesprek gehad voor een erg leuke functie! Heb alleen geen idee wat ik er van moet denken, want ik ben compleet doorgezaagd. Maar het lijkt me wel wat
.
Botsende pagina'squote:
na o.a. de 2e hands auto en 2e hands kleding, nu ook de 2e hans maaltijd in een 2e hands restaurant ?quote:
Wat kun jij eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2010 11:34 schreef Vlarp het volgende:
Sollicitatiegesprek gehad voor een erg leuke functie! Heb alleen geen idee wat ik er van moet denken, want ik ben compleet doorgezaagd. Maar het lijkt me wel wat
.
Straks weer werken
Functioneel beheer, databasebeheer, VBA programmeren, SQL enzoquote:Op maandag 13 september 2010 18:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat kun jij eigenlijk?
Hmmz.quote:Op maandag 13 september 2010 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Functioneel beheer, databasebeheer, VBA programmeren, SQL enzo
Leuk hè?quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Little Big Planet een vreemd spel
Ow...quote:Op maandag 13 september 2010 21:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de game of the year edition. geen idee wat daar extra bijzit.
Ik heb pluche sackboy's.quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar sackboy is wel echt übercute
[ afbeelding ]
De mijne heeft vampiertandjes
Het is een soort platform spel, maar waarbij je zelf ook levels kunt maken. Het hoofdfiguurtje is een klein poppetje. En Stephen Fry is aanwezig als commentaarstem. Hilarisch spel, en de levels zijn stiekem best pittig.quote:Op maandag 13 september 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat de neuk is dat voor een spel?
Kut. Dat plaatje is groot en de camera heeft scherpgesteld op iets anders dan wat de bedoeling was.quote:
Oh... ik speel Dungeons & Dragons... is dat er mee te vergelijken?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een soort platform spel, maar waarbij je zelf ook levels kunt maken. Het hoofdfiguurtje is een klein poppetje. En Stephen Fry is aanwezig als commentaarstem. Hilarisch spel, en de levels zijn stiekem best pittig.
Durf je dat zo in the open te zeggen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Oh... ik speel Dungeons & Dragons... is dat er mee te vergelijken?
Ja .... zelfs directeuren van bedrijven spelen het om improvisatietalent te ontwikkelen... dus het is cultureel verantwoordquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Durf je dat zo in the open te zeggen?
quote:
Waar is Deceit eigenlijk?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Steve het volgende:
Er stond net langs een Deceit look-a-like te sporten.
Hij oet het bij mij automatisch in het NL en ik heb nog geen menu gevonden waar ik dat aan kan passenquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is een soort platform spel, maar waarbij je zelf ook levels kunt maken. Het hoofdfiguurtje is een klein poppetje. En Stephen Fry is aanwezig als commentaarstem. Hilarisch spel, en de levels zijn stiekem best pittig.
Kun je sporten in Budel?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Steve het volgende:
Er stond net langs een Deceit look-a-like te sporten.
Oooh, dat is zonde! Echt!quote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij oet het bij mij automatisch in het NL en ik heb nog geen menu gevonden waar ik dat aan kan passen
(al is de NL stem ook wel schattig, maar toch)
Ik speel Vampire: The Masqueradequote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Steve het volgende:
[..]
Durf je dat zo in the open te zeggen?
Jah, maar ik in de instellingen kan ik dus niet kiezenquote:Op maandag 13 september 2010 22:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, dat is zonde! Echt!
Zou het kunnen dat je bij de PS3 systeeminstellingen de taal moet veranderen in Engels?quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, maar ik in de instellingen kan ik dus niet kiezen
Zal wel eens googlen straks.
Ja dat zou wel eens kunnen. Heavenly Sword begon ook in het NL, maar dat kon ik in het spel zelf aanpassen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je bij de PS3 systeeminstellingen de taal moet veranderen in Engels?
wie zit er nu op mijn tepels te wachten ?quote:Op maandag 13 september 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Zullen we er anders een groot "post je tepel" topic van maken? Dat brengt er misschien nog wat leven in.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij nader inzien is een tepeltopic een slecht idee.
Ik heb nu een engelse sackboy commentatorquote:Op maandag 13 september 2010 23:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij nader inzien is een tepeltopic een slecht idee.
*knijp*quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoef dat bijna nooit nu.quote:Op dinsdag 14 september 2010 07:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is weer wennen om om half 7 een wekker te hebben staan.
Optimelquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo.College zit er weer op. Even opdrogen. Wat dan niet echt met het college te maken heeft (stelletje viespeuken!) maar met de fietsrit door de regen.
En dan nog iets anders, aanbiedingen bij de AH zijn allemaal heel leuk enzo, maar uiteindelijk geef ik dan alsnog veel geld uit, omdat ik dan denk AANBIEDING MEENEMEN DA'S VOORDELIG!!!
* Tha_Erik Optimel drink drinkt.
Is de AH niet veel te duur voor een student?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo.College zit er weer op. Even opdrogen. Wat dan niet echt met het college te maken heeft (stelletje viespeuken!) maar met de fietsrit door de regen.
En dan nog iets anders, aanbiedingen bij de AH zijn allemaal heel leuk enzo, maar uiteindelijk geef ik dan alsnog veel geld uit, omdat ik dan denk AANBIEDING MEENEMEN DA'S VOORDELIG!!!
* Tha_Erik Optimel drink drinkt.
Er zit niks anders op de route/in de buurtquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Is de AH niet veel te duur voor een student?
Oww.. Nou ja, Euroshopper pleepapier is ook goed genoeg voor studentenbillen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zit niks anders op de route/in de buurt.
quote:Op maandag 13 september 2010 23:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was nog niet eens middag en jij dacht al weer aan studentenbillen!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oww.. Nou ja, Euroshopper pleepapier is ook goed genoeg voor studentenbillen.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was nog niet eens middag en jij dacht al weer aan studentenbillen!![]()
Waldorf: What was that?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Nee laten we maar gewoon als een Waldorf en Stadtler mummelend in de theaterstoelen gaan zitten.
Ik vind enkel tepels niet zo heel spannend op een fotoquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had meer tepelpics verwacht.
geloof mij....quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had meer tepelpics verwacht.
wat maakt de tepels van Fokkers anders dan die van anderen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind tepels uberhaubt niet zo spannend, en zeker niet die van fokkers
Hij vindt FOK!kers lelijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wat maakt de tepels van Fokkers anders dan die van anderen?
Tenzij het "hetero's" zijn uit een ander topic, dan moet-ie ze opeens wel.quote:
quote:
Nee. Doet me niks.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:47 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een mooie mannentepel, waarom niet?
[ afbeelding ]
Jamaar HeulMacho is dan wel godsamme effe een uitzondering hequote:Op dinsdag 14 september 2010 14:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Tenzij het "hetero's" zijn uit een ander topic, dan moet-ie ze opeens wel.
Ogen, buik, lippen, haren, heuplijn (apollo). Borst wel, maar de tepel? Neuh.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat vind je dan eigenlijk wel spannend aan iemand, Ang3l?
Ik heb er echt niets mee. Eerder een afkeer dan opwinding zelfs!quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Voeten heb ik ook liever zo ver mogelijk bij mij vandaan.
Je denkt toch niet dat ik daar naar toe ga.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar HeulMacho is dan wel godsamme effe een uitzondering he
En G_E... heb je geen tepelspotting gedaan op het gay tongelreep feestje? of moet dat nog komen? SP@TTERS of zoiets.
Ik kom eigenlijk nooit in dat gedeelte van de Tongelreep, ik blijf aan de zwemstadionkant, tussen de Olympische zwemmers.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik zag je al helemaal vanuit het 25m bad in de tongelreep naar feestende gay studenten in speedo's loeren
Uh, nobody asked youquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga geen zwembadmeet organiseren.
*Kijkt naar buiten*quote:
Oh? Nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh, nobody asked you
Ik hou graag mijn kleren aan op een meet.
Afgelopen zondag was geen meet Erik! Er waren maar 3 fokkers... dus ga nou niet minimeet roepen want dan hebben we weer een gate!quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
Baas Logistiek krijgt een stagiair op bezoek, uit china, die hier een project wil doen.
Blijkt Nauw Ding te hetenSchrijf je vast anders, maar zo lijk je het uit te spreken
Hilariteit alom natuurlijk.
Vraagt ie aan HRM: Is het een meisje? Nee tis een jongen. O ook goed, stuur ik hem wel een kantoor verder!Ja... dat ben ik dus he, dat kantoor verder
Hij moest er enorm om lachenquote:
Ik vind het ook echt hilarischquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moest er enorm om lachen
Volgens mij twijfelde ie nog wel even of ie 't grapje hier moest komen navertellen
Maar ik kan daar wel tegen hoor
chop sticks gebruikenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ik nou met een chinees nauw ding!
Gewoon niet zo nauw kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ik nou met een chinees nauw ding!
oow baantjes trekken? Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:40 schreef TheVulture het volgende:
Zwemmen wil ik binnenkort gaan doen... baantjes trekken
Baantjes laten ejaculeren danquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oow baantjes trekken? Noemen ze dat zo tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baantjes laten ejaculeren dan
Schuimbadquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Baantjes laten ejaculeren dan
en dan ook een fles bascchuim leeg laten lopen zoals maandelijks in de fontijn op het floraplein ?quote:
Knieën, ellebogen, neuzen, schouderbladen, navels en enkels zijn ondergewaardeerde lichaamsdelen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ogen, buik, lippen, haren, heuplijn (apollo). Borst wel, maar de tepel? Neuh.
Navels. Die kan ik wel leuk vinden. maar da's meer omdat ze in de buik zitten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Knieën, ellebogen, neuzen, schouderbladen, navels en enkels zijn ondergewaardeerde lichaamsdelen.
He, HALLO, HO!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
heb vandaag toch weer een mooi broodjeaapverhaal gehoord.![]()
De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzohad zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:16 schreef Yurithemaster het volgende:
De vriend van een vriedin van een klasgenoot ofzohad zin in sex en zn vriendin wou hem wel pijpen maar dan moest er wel een smaakje aan zitten en omdat je van slagroom dik word gingen ze in de koelkast kijken en daar stond filet americain dus hadden ze er dat op gesmeerd. en na het pijpen hadden zo nog gewone sex. Dus alles was fijn en wel tot ze een paar dagen later maden in haad ondergoed vond.
nobody caresquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar niemand reageerd op mijn vraag "Gues who's back"?
dan geef ik het antwoord maar
Vandaag was mijn kattenstalker er weer, missdchien was hij er eerder ook al, maar vandaag zag ik hem dus weer
Wie niet?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:39 schreef Great.Expectations het volgende:
Wie is er eigenlijk nog meer een kloon van Ang3l?
Ik denk niet dat Glee online terug te kijken is...quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen eerst voetbal kijken en dan Glee terugkijken op RTL gemist... ben erg benieuwd
Oh kut dan nu maar kijkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Glee online terug te kijken is...
Het is een buitenlandse serie dus rechtentechnisch mag dat vaak niet...
ff gekeken op rtlgemist.nl; daar staat niks over dat dit online komt. Wel de overige programma's die vanavond uitgezonden worden...
En kroketjes etenquote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef Dragonwizard het volgende:
BleghGlee.. Over the top zingende meiden en nichten in een high school setting. Ik ga maar een film kijken.
Ik zap tussendoorquote:
quote:
2-2 nu...quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een aanstekelijk nummer in dat spel
En allemaal mensen die dan vinden dat ik niet compatible ben met hun Last.fm voorkeur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja
Ik had de soundtrack van Little Big Planet (met dat nummer) in de auto aanstaan, maar niet nader te noemen mensen die meereden reageerden nogal ehm....
Tot nu toe alleen dit nr hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En allemaal mensen die dan vinden dat ik niet compatible ben met hun Last.fm voorkeur.
Alleen een film met Doris Day?quote:
Nice one!quote:
Dit is dan ook Free Willy en niet Flipper, die is dus van laterquote:Op woensdag 15 september 2010 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
deze is helemaal niet oubollig zoals die serie toen op de TV
Ja zijn willy hangt daar lekker free te flipperenquote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is dan ook Free Willy en niet Flipper, die is dus van later
ik maak de regels nietquote:Op woensdag 15 september 2010 09:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil niet in een roze shirtje op Friso
Als het frisofeest voor mij op de avond zelf geen uitgaansavond meer gaat zijn, dan houdt het voor mij al snel op
Die regels waren er ook niet eerst.quote:
Ik ga er dinsdag eten.quote:maar wellicht moet je weer een thee drink sessie met Inge inlassen
Erik!!!!quote:
Maar dan geenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!!!!!!!!!!!!!!
Ha. Ik gebruikte teenminste hoofdletters!
En daar gaat het omquote:
Die gebruikte je ook niet hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe nooit aan PI's
Ik let er ook nooit op. Vin'k zunnen onzin.![]()
Da kende toch ok meej smileys doen!?
ge lijkt wel mevrouw van Poppel, die vijnt da ok zonnen onzinquote:Op woensdag 15 september 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe nooit aan PI's
Ik let er ook nooit op. Vin'k zunnen onzin.![]()
Da kende toch ok meej smileys doen!?
http://www.free-tv-video-online.info/internet/quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Glee online terug te kijken is...
Het is een buitenlandse serie dus rechtentechnisch mag dat vaak niet...
ff gekeken op rtlgemist.nl; daar staat niks over dat dit online komt. Wel de overige programma's die vanavond uitgezonden worden...
mooie jongenquote:
Wel het beestje bij de naam noemen hé?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die regels waren er ook niet eerst.
Ik wil gewoon kunnen zuipen, dansen en feesten met m'n vrienden scharrels.
Ah, u is een man met een missie op 24 september?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel het beestje bij de naam noemen hé?
zo ziet er wel uit na gisteren..quote:
Je kunt ook teveel spieren hebbenquote:
teveel spieren? Valt wel mee. Tis geen beefcake, zoals dezequote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel spieren hebben
niet jouw type?quote:
naar de Gym geweest?quote:
Maandag. Iets te lang (2/3 maanden) niet geweest.quote:
Ik heb geen scharrels op frisoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wel het beestje bij de naam noemen hé?
Komt vooral door de aderen OP de spieren denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt ook teveel spieren hebben
Getting in shape for me?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Maandag. Iets te lang (2/3 maanden) niet geweest.Was sowieso niet slim, van een aantal keer per week naar bijna niet sporten...
Moet je maar vaker tennissen!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Maandag. Iets te lang (2/3 maanden) niet geweest.Was sowieso niet slim, van een aantal keer per week naar bijna niet sporten...
Ja anders kan ik volgende week niet in je armen springen om te daggeren!quote:
Wacht ho... als jij in MIJN armen springt... moet IK dan niet even gaan fitnessen?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja anders kan ik volgende week niet in je armen springen om te daggeren!
Of op een stoel gaan staanquote:Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht ho... als jij in MIJN armen springt... moet IK dan niet even gaan fitnessen?
Oh dan kom jij maar in mijn armen hangen. Ik ben heel makkelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wacht ho... als jij in MIJN armen springt... moet IK dan niet even gaan fitnessen?
getting in shape 4 ur man?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
daggeren?!!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja anders kan ik volgende week niet in je armen springen om te daggeren!
Nee.quote:
Het is vooral dat ritme vinden van weer gaan enzo.quote:Had ik vroeger ook. Had toen 2 jaar niets gedaan i.v.m. Pfeiffer en burn-out. Daarna weer trainen. Voordat ik er weer helemaal in zat waren we ook een maand verder.
whoo 60? Je moet niet zoveel sporten/dansen.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, een makkelijke Steve
Ik weeg maar 60 trouwens, stop maar met sporten
En je moet het natuurlijk wel leuk vinden. Ik ken mensen die moeten er zich heen slepen en dan na 3 maanden ofzo geloven ze het wel en dan stoppen ze. Zonde!!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef Steve het volgende:
[quote]Het is vooral dat ritme vinden van weer gaan enzo.
Heb hem nog niet gezienquote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Steve het volgende:
Ik lig overigens in een deuk om Nauw Ding.
Misschien moet je niet zo nauw kijken, dat verruimt je blikquote:
Nee, die arm ziet er walgelijk uit.quote:
Alles aan mij is nauw, behalve mijn blik. Ik heb heul grote blauwe kijkers!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo nauw kijken, dat verruimt je blik
u was een verregend muurbloempje na een wandeling over de Rozengracht ?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo ziet er wel uit na gisteren..![]()
Nee want Nauw Ding is vast dezelfde persoon als Klein Ding.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of ben je tegenwoordig meer into asian?
Op zich logisch... worst is nooit een Aziatische delicatesse geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want Nauw Ding is vast dezelfde persoon als Klein Ding.
Heb je je voorgesteld als Ho Mo of Mie Tje?quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u was een verregend muurbloempje na een wandeling over de Rozengracht ?
I beg to differ.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich logisch... worst is nooit een Aziatische delicatesse geweest
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je je voorgesteld als Ho Mo of Mie Tje?
Hoezo is dat raar? Da's toch niets anders dan een geimproviseerde cockring? Dan lijkt ie groter. Beetje bloed erin, afbinden, tadaa. Dus ze waren al half erectquote:Op woensdag 15 september 2010 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I beg to differ.
In Thailand waren naar Super2000 gegaan, een gogo-bar. Afgeladen met mannen. Daar stonden jongens op het podium met big cocks te dansen etc. met nummertjes op hun onderbroek zodat je ze na afloop kon bestellen. Zwaar over the top. Echt lachen.![]()
Wat wel raar was, was dat ze hun cocks afbonden met soort garen. Die ze steeds na hun act af moesten doen.
Phaaaaa Gothquote:Op woensdag 15 september 2010 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je je voorgesteld als Ho Mo of Mie Tje?
Dan liepen ze dus gewoon met een bijna stijve tampeloeres rond en moest dat garen voorkomen dat het bloed wegstroomt. Dan is het al een stuk indrukwekkender hequote:Op woensdag 15 september 2010 15:06 schreef mike_hunt het volgende:
Wat wel raar was, was dat ze hun cocks afbonden met soort garen. Die ze steeds na hun act af moesten doen.
GMTAquote:Op woensdag 15 september 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Da's toch niets anders dan een geimproviseerde cockring? Dan lijkt ie groter. Beetje bloed erin, afbinden, tadaa. Dus ze waren al half erect
ja, ze moesten natuurlijk hun dansje doen, natuurlijk op de muziek van Lady Gagaquote:Op woensdag 15 september 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan liepen ze dus gewoon met een bijna stijve tampeloeres rond en moest dat garen voorkomen dat het bloed wegstroomt. Dan is het al een stuk indrukwekkender he
Nee, duh.. dat weet ik ook wel. Maar wat ík raar vond is de manier waarop ze dat afbonden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Da's toch niets anders dan een geimproviseerde cockring? Dan lijkt ie groter. Beetje bloed erin, afbinden, tadaa. Dus ze waren al half erect
denk niet dat die post 100% serieus isquote:Op woensdag 15 september 2010 13:47 schreef Ang3l het volgende:
Zucht...................http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=43929
1. Nederland ligt niet tussen Turkije en Polen
2. Dat is de NL vlag niet, dat is de Franse
3. Het NL woord voor virgin is maagd
4. In de opsomming wordt The Netherlands ook nog genoemd... dat IS Holland
Dumb cunts
Ik HOOP het ...quote:Op woensdag 15 september 2010 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat die post 100% serieus is
Morgen toch pas?quote:
Aarg ja is ook zo. im so useless for this forumquote:
ah u leeft ook nogquote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aarg ja is ook zo. im so useless for this forum
Ik schrok al!!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 20:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aarg ja is ook zo. im so useless for this forum
Het fokforum is zo 2009. Facebook en twitter gaan me beter afquote:
Kan ook nog een koude winter zonder sneeuw worden...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef Great.Expectations het volgende:
Meteorologen "voorspellen" het weer voor de komende winter: het wordt of een hele koude winter met veel sneeuw, of een kwakkelwinter met veel regen.
Nou.
Moet je daar nou echt meteoroloog voor zijn? Welcome, Captain Obvious.
Nederland hè. Hier is altijd neerslag.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan ook nog een koude winter zonder sneeuw worden...
Ja. Plensbui op de weg van het station naar huis. Ik op mijn fietsje helemaal doorweekt geraaktquote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nederland hè. Hier is altijd neerslag.
da's ook wel weer zo ja. Kwakkelwinter met natte sneeuw dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nederland hè. Hier is altijd neerslag.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Plensbui op de weg van het station naar huis. Ik op mijn fietsje helemaal doorweekt geraakt.
Niks van dat. Het was koud en het waaide en vervelend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |