mischien moet je dat ding er eens uithalen en kijken als die vonken wil?quote:Op maandag 13 september 2010 14:24 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb de kabel er naar toe wel losgehaald en stevig terug vast gezet, zonder effect.
Itho Kli-max 2quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb een redelijk nieuwe Daalderop, waarbij ik ook de ontsteking hoor.
Geeft het ding trouwens een foutmelding? Wat voor merk/type heb je?
Geen idee hoe oud deze ketel is. Zit er nog garantie op?quote:Op maandag 13 september 2010 15:42 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Itho Kli-max 2
Foutmelding F4. Ionisatie storing (in een andere handleiding heet deze storing 'maximaal aantal poging voor ontbranding oid', het lijkt me op hetzelfde neerkomen)
4 jaar, geen garantie.quote:Op maandag 13 september 2010 15:51 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud deze ketel is. Zit er nog garantie op?
Overigens denk ik zelf dat het inderdaad de ontstekingsbougie is.
Heeft ook helemaal geen nut als het een verbruiksartikel betreft.quote:Op maandag 13 september 2010 15:57 schreef Keiichi het volgende:
[..]
4 jaar, geen garantie.
Ik ben niet de eerste eigenaar en ik heb ook geen zin allerhande civiele zaken te starten omdat een ketel wel langer dan 4 jaar mee moet gaan
Afhankelijk of het een print, display of branderautomaat betreft van ¤32 tot ¤300, ex montage.quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb net nog even in de ketel geloerd, met name naar de electronica.
In de buurt van de onsteker was er een weerstandje oid die compleet van de printplaat geblazen was.
Hoe duur zou zo'n geintje kosten?
Ik ben bang dat er dan meer aan de hand is. Als de print vervangen moet worden, gaat je dat zeker 250-350 euro kosten. Zijn dure "grapjes".quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb net nog even in de ketel geloerd, met name naar de electronica.
In de buurt van de onsteker was er een weerstandje oid die compleet van de printplaat geblazen was.
Hoe duur zou zo'n geintje kosten?
Dan flikker ik die ketel buiten en breng het koper weg.quote:Op maandag 13 september 2010 22:31 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er dan meer aan de hand is. Als de print vervangen moet worden, gaat je dat zeker 250-350 euro kosten. Zijn dure "grapjes".
Snap niet dat die dingen zo duur moeten zijn. Voor dezelfde prijs kun je al een kleine laptop kopen die heel wat meer kan dan de kachel aan en uit zetten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:58 schreef pdiscs het volgende:
Die automaat kost op internet 312 euro en een beetje:
http://cvonderdelen.snelb(...)prod&product=8171326
En dat is dus de denkfout die iedereen maakt.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:00 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Snap niet dat die dingen zo duur moeten zijn. Voor dezelfde prijs kun je al een kleine laptop kopen die heel wat meer kan dan de kachel aan en uit zetten.
Dit kan kloppen, waarschijnlijk heeft u een nieuwe automaat geplaatst. Er is een type itho waarbij dan ook de sensoren vervangen moeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Keiichi het volgende:
Warmtesensor was ook niet goed meer waardoor de kachel ontzettend ging rammelen (Door water dat gewoon ontploft in de ketel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |