Dat mag ! van het CBR
"mag u een motor slepen? plaatje motor a sleept motor b. staat niets over in het theorie boek dat het niet mag, mag dus niet van het cbr.
wat een naaiers,
ben gelukkig wel geslaagd maar wat een naaivragen zeg!

quote:staat wel in mijn boekje voor de auto :d
Op donderdag 23 mei 2002 17:57 schreef mixologist het volgende:
"mag u een motor slepen? plaatje motor a sleept motor b. staat niets over in het theorie boek dat het niet mag, mag dus niet van het cbr.

quote:Je bedoelt dat je vragen hebt gehad die niet in jouw oude boekje stonden? Je was ook al zo bang dat er nieuwe verkeersregels? waren. Nou ja, gefeliciteerd enzo.
Op donderdag 23 mei 2002 17:57 schreef mixologist het volgende:
ben gelukkig wel geslaagd maar wat een naaivragen zeg!

Maar sommige dingen spreken voor zich.   Parkeren op een ophaalbrug mag wel, maar kan erg slaecht voor je motor zijn
  Maar sommige dingen spreken voor zich.   Parkeren op een ophaalbrug mag wel, maar kan erg slaecht voor je motor zijn  

1: wie gaat voor? auto op voorracgsweg , voetgangers op stoep lopen richting zebra, maar zijn er nog 2 meter vandaan en een auto die de weg opdraait. Zege het maar, ik heb voor de voetgangers gekozen, maar het CBR kan ook hebben geredeneerd dat de voetgangers nog 2 meter van de oversteek plaats zijn en dus nog geen aanstalten maken.... ik weet nu nog niet wat het was...
2: MOET u hier rijden, staan 4 banen gefotografeerd, met een baan rechts van een vangrail en links drie banen, de vrachtwagen rijdt op de meest rechtse baan links van de vangrail.... Ik zeg nee, want hij kan ook op de strook rechts van de vangrail rijden, maar wellicht bedoelt het cbr ja, omdat je die weg niet mee moet tellen??
3:Moet u de voetganger voorlaten, staat een man met een hark op een schemerige weg. Ik zeg nee... Hoor ik later dat het een invalide was, omdat hij bij heel goed bestuuderen van het plaatje een blindstok had. (maak zo'n foto dan duidelijk)
4: Mag u de fietsers zo passeren? Een plaatje van een auto die op een smalle weg met fietsstrook redelijk dicht langs fietsers gaat. In het boek staat dat je minstens 75 afstand moet houden, dus ik zei nee. Het cbr zegt waarschijnlijk ja omdat de weg te smal is om genoeg afstand te nemen??
Ik ben dus gezakt...  

quote:zo te zien ontbreekt het je nog aan verkeersinzicht.
Op vrijdag 31 mei 2002 17:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
CBR examens zijn naai examens idd. Heb ik vandaag ook weer mogen ondervinden. één paar voorbeelden:Ik ben dus gezakt...

quote:onzin, over de antwoorden van die vragen en zo waren er nog wel wat, kun je discussieren en ligt het er maar aan wat het cbr wil horen en dus niet wat het juiste antwoord is, omdat je de vragen verschillend kan interpreteren.
Op vrijdag 31 mei 2002 17:48 schreef buzzer het volgende:[..]
zo te zien ontbreekt het je nog aan verkeersinzicht.
(overigens heb ik bij motor en auto alles in één keer gehaald, maar toen moest theorie nog met pen en papier.)
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |