Tuurlijk,quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, geloof je dit echt zelf dat glas niet sneller kan? Dan heb je echt 0 verstand van waar je over praat.
Ben ik ook wel in geintresseerd jaquote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Goedkoop
En wat zijn de specs van de account?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:44 schreef grindfreakje het volgende:
waarom glasvezel? ik heb straks 130 down op de kabel.
Met glas nietquote:dus dat is 73% van de upload ten alle tijde bezet. En ja dat merk je gewoon als je internet.
Betere upload zou fijn zijn, maar dat ligt meer aan de instellingen dan aan de kabel zelf, UPC bv, knijpt de upload ook vreselijk af.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
[..]
Met glas niet
Geef mij m'n 100/100 glas maarIk doe vanalles tegelijk van spel draaien voor chat kan ook gewoon spelen met normale ping), stream van PSV nu aan, fok en usenet downloaden terwijl er nog een server staat ook met forum enzo voor m'n broers vliegclubke met filmkes die we uploaden regelmatig.
In principe is koper achterhaalt, tegen de tijd dat ze iets knutselen dat m'n lijn evenaart gooien ze de deur gewoon verder open bij de glasboer.
En waarom denk je dat dat is?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:05 schreef grindfreakje het volgende:
UPC bv, knijpt de upload ook vreselijk af.
Maar werkt wel steeds op de grens van techniek. Ze moeten steeds wat nieuws uitvinden waardoor het sneller gaat. Met glas zetten ze gewoon de sluis verder open, er is eigenlijk technisch geen beperking dan je eigen netwerkkaart.quote:En tevens is ook koper nog lang niet aan zijn grens, naast internet loopt ook HDTV en de radio er overheen.
* Supersnelle download snelheid tot 50 Mbit/squote:Op zondag 17 oktober 2010 14:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Goedkoop
En wat zijn de specs van de account?
Da's niet duurquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:13 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
* Supersnelle download snelheid tot 50 Mbit/s
* Tot 365 dagen retentie
* Onbeperkt downloaden
* Ongecensureerde toegang
* Respect voor uw privacy
* 99.8% completion
* Gratis Headers
* Gratis SSL support
* Dagelijks 6.0TB+ aan nieuwe artikelen
* Tier 1 Usenet Provider
LightningUsenet
Geen dank![]()
Los van een gereduceerde snelheid en kortere retentie klinkt dit goed.quote:
Stream, schaf gewoon EL aanquote:Op zondag 17 oktober 2010 16:01 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
[..]
Met glas niet
Geef mij m'n 100/100 glas maarIk doe vanalles tegelijk van spel draaien voor chat kan ook gewoon spelen met normale ping), stream van PSV nu aan, fok en usenet downloaden terwijl er nog een server staat ook met forum enzo voor m'n broers vliegclubke met filmkes die we uploaden regelmatig.
In principe is koper achterhaalt, tegen de tijd dat ze iets knutselen dat m'n lijn evenaart gooien ze de deur gewoon verder open bij de glasboer.
Verder hoef ik niets te uploaden voor m'n usenetgebruik, komt bij het glas maar op aanvraag hebben we 2 films erop gezet (ouwetjes) en het was 38 minuten voor 2 films incl. 20% par. Doe dat maar eens met je versneden 130 download.
das toch die mafia tori?quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja ik kon The Boardwalk Empire niet eens binnenhalen.
Dus het komt best veel overeen met eweka, behalve retentie?quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:15 schreef Chr1st1aan het volgende:
Heb ook Lightning Usenet eens gedaan voor 3 maanden. Downloadsnelheid is net zo hoog als bij Eweka bij mij. Alleen retentie is dan wel iets korter, maarja voor 2.50 per maand is dat helemaal geen slechte deal.
het inperken van onze vrijheden is wel een mooie morele oplossing dan jahquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:56 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Het volk dient zich te houden aan morele verantwoordelijkheid, als dit niet gebeurt zoals dui-de-lijk te zien is aan de vele reacties hier dan dient er inderdaad een maatregel genomen te worden zoals voorgesteld door Eweka, helemaal geen slecht idee en het legt de weg open voor meerdere censuren maar ook daar zie ik niet echt een slecht iets in als je ziet wat er allemaal op internet gezet wordt.
Puike actie.
* Betaal met: iDEALquote:Op maandag 18 oktober 2010 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dus het komt best veel overeen met eweka, behalve retentie?
En lijntjes delen? Als we dan toch toch gierig gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |