Klopt, ik had even geen zin om terug te zoeken. Maar iemand kan daar toch wel op reageren? 20eu/maand is niet echt realistisch geloof ik.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ehm... volgens mij reageer je op de verkeerde persoon?
Zullen we het er maar op houden dat ze allebeide hun voor en nadelen hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
En andersom. Ik durf tot wel met een hoge mate van zekerheid te beweren dat What.cd meer content heeft dan usenet.
Ik gebruik het ook allebei. Ik word alleen een beetje moe van die usenet-adepten die alleen maar 'torrentsquote:Op maandag 13 september 2010 19:30 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Zullen we het er maar op houden dat ze allebeide hun voor en nadelen hebben
Gebruik je allebeide heb je het meeste, gebruik je of torrent of usenet heb je ook meer dan genoeg.
Ik heb usenet vooral voor de films, bijna elke dag een 1080P of zelfs ongecomprimeerde Blu-ray film, als er dan ook nog geupload moet worden blijft er voor de vrouw weinig internet over voor overdag.quote:Op maandag 13 september 2010 19:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook allebei. Ik word alleen een beetje moe van die usenet-adepten die alleen maar 'torrents' roepen.
Hoewel het enige waar ik usenet voor gebruik is Dutch ebooks. Die zijn echter toch maar een paar honder kB groot.
Ja, want met rss is niet te beginnen. Je moet dus voortdurend zoeken om up-to-date te blijven en niet voortdurend verkeerd getagde releases etc. binnen te halen, of de 5 triljard virussen te ontwijken (al gaat dat nog wel met een bestandsgrootte eis) Verder moet je voor een fatsoenlijke nzb site bovendien ook weer betalen.quote:Op maandag 13 september 2010 17:55 schreef Henno het volgende:
[..]
Arbeidsintensief? Je plukt elke usenet article handmatig van de server ofzo?
Je bent niet bekend met sites als binsearch.info of nzbindex.nl in combinatie met downloaders als SABnzbd+?
Als iets makkelijk is, is het wel een .nzb downloaden en in een mapje pleuren, dat is alles wat je hoeft te doen tegenwoordig.
En private trackers, come onHoe lang moet ik dan wel niet uploaden voor die ene 1080p Bluray rip die ik wil hebben? Bij Usenet kan ik gewoon downloaden tot ik erbij neerval.
Leg uit, wat is er tussen jou en Eweka gebeurt?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:15 schreef Ericr het volgende:
EwekaBlijft jammer dat het bedrijf nog bestaat.
Kutbedrijf dat na jarenlang hun ADSL-klanten te hebben verneukt opeens de stekker er uit trok en de hele zooi verkocht aan Fiberworld. Jarenlang was het bar en boos qua service bij Eweka toen ze nog ADSL-diensten aanboden. Tig keer werd het gebruikersforum gesloten of gecensureerd en toen de grond hen te heet onder de voeten werd en ze doorkregen dat Usenet meer kon opleveren was het opeens over en sluiten met de ADSL-diensten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:25 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Leg uit, wat is er tussen jou en Eweka gebeurt?
Niet een kwestie van blokkeren, maar een kwestie van het niet op je eigen drives overnemen van die nieuwsgroep.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
ik had al een jaartje geleden door dat ze paar groepen helemaal niet hadden (eweka)
http://www.lightningusenet.com/ is een die niks blokkeert, en met me 35/35 glas is het genoeg!
Beetje off-topic.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:53 schreef epicbeardman het volgende:
ik had al een jaartje geleden door dat ze paar groepen helemaal niet hadden (eweka)
http://www.lightningusenet.com/ is een die niks blokkeert, en met me 35/35 glas is het genoeg!
kzie nergens accountsharing staan hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:21 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Beetje off-topic.
Maar 5,- in de maand en ze staan account-sharing toe. Hoe in vredesnaam maak je dan nog winst?
Internetverkeer is best wel duur, dus ik snap hier geen bal van. (verder kom ik een hoop blije klanten tegen)
In aantal topics dat het langdurig goed werkt om te sharen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
kzie nergens accountsharing staan hoor
Inderdaad, en op de site staat, als je een abonnement afsluit, nog steeds 'Toegang tot alle beschikbare groepen'.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef Thomas B. het volgende:
Topic doorgelezen wat voor 90% neerkwam op gebitch over usenet vs torrents. Totaal off topic dus.
Is er al enig concreet bewijs te vinden dat Eweka inderdaad aan het censureren is? Een officiele aankondiging over een nieuwsbericht oid. Ik heb namelijk nog geen enkel probleem met Eweka ondervonden.
http://eweka.nl/nl/notd/informatie/quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Inderdaad, en op de site staat, als je een abonnement afsluit, nog steeds 'Toegang tot alle beschikbare groepen'.
thx het werkt, en thx epicbeard voor de tipquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:31 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
In aantal topics dat het langdurig goed werkt om te sharen.
Daar staat nog steeds niet dat ze groepen afsluiten.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://eweka.nl/nl/notd/informatie/
Nu met argumenten.quote:Op maandag 13 september 2010 18:18 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Torrents > Usenet. Dat valt niet te ontkennen. Tenzij je niet weet hoe je er mee om moet gaan.
Als je niet weet waar je het over hebt kan je beter gewoon je mond houden. "gecunsereert"quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:47 schreef Droomert het volgende:
Als je nou niet zo stoer deed met je usenet en betalen (!) voor downloaden en het aan iedereen zo nodig moest vertellen hoe stoer je wel niet bent dan was het niet gecunsereert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |